Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420D RT 86KM] Problem z paliwem. Zasysa gruszkę.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Lis 19, 2010 10:09
[R420D RT 86KM] Problem z paliwem. Zasysa gruszkę.
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Cze 27, 2010 22:03   

Paul,
Tomek1212 napisał/a:
wyczyścić sitko od wężyka zasysającego paliwo

Trochę mój błąd w myśleniu :grin: Sitko ja uznaje jako filtr :wink: Chodziło mi o sitko, ze tam nic takiego nie ma :wink:

Ja bym tylko mocno przedmuchał jak było pisane przewody. A dzieje się to na pełnym baku :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 27, 2010 22:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
spontan 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 64
Skąd: kłodzko

Rover 400

Wysłany: Nie Cze 27, 2010 22:52   

Jeżeli nie ma sitka w baku, to jest możliwe że może przytkać się przewód paliwowy 8mm?
Bo wygląda to tak, z tego co zauważyłem, że jak się mocniej ciśnie go i jeszcze przy włączonej klimie to zasysa gruchę, tak jakby właśnie to paliwo nie nadążało przepływać.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Nie Cze 27, 2010 22:52   

Jugol napisał/a:
Wg mnie ewidentnie masz gdzieś przypchany przewód paliwa na odcinku zbiornik- gruszka i od tego zacznij :ok:

...czyli jak mówiłem na początku- objaw na to wskazywał :taa: , ale jak mówisz, że trochę pojeździłeś i temat powrócił, to raczej coś po zbiorniku się błąka i co jakiś czas przytyka paliwo.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10906
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Cze 27, 2010 23:37   

a może gdzieś jakiś podskakujący kamień zagiął rurkę przewodu... :hm:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
spontan 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 64
Skąd: kłodzko

Rover 400

Wysłany: Sob Sie 14, 2010 12:20   

Witam ponownie.
Dzisiaj zdjąłem zbiornik paliwa i okazało się że jest czyściutki, ani odrobiny rdzy czy jakiś innych syfów. Przewody drożne od wyrównywania ciśnienia. Po założeniu baku i poskladaniu tego wszystkiego przeciągnąłem auto po górkach na większych obrotach i znowu zassało gruszkę.
Oglądałem te rurki od spodu i nie widziałem nigdzie żadnego wgniecenia.
ps. czy mogę wymienić ten przewód metalowy pod autem na zwykłą rurkę miedzianą?
bo może coś w tym przewodzie siedzi?

Gdzie jeszcze mogę szukać przyczyny?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10906
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Sie 14, 2010 13:07   

przewód możesz wymienić na miedziany, tam nie ma ciśnienia, może jeszcze zaworki przy gruszce są przytkane :hm:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
spontan 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 64
Skąd: kłodzko

Rover 400

Wysłany: Sob Sie 14, 2010 13:18   

Gruszka jest nowa, w pierwszej kolejności wymieniłem.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Sob Sie 14, 2010 21:17   

Tak na marginesie zapytam, gdzie kupiłeś nową gruszkę i ile zapłaciłeś ?
 
 
 
spontan 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 64
Skąd: kłodzko

Rover 400

Wysłany: Sro Wrz 01, 2010 14:24   

W mototechniku w Kłodzku za 27PLN.

[ Dodano: Sro Wrz 01, 2010 14:24 ]
Jak to mawiają, "Jak czegoś nie ma, to nie ma problemu" sprawdziło się u mnie.
Wywaliłem gruszkę, wstawiłem wąż, problemu nie ma. Auto jedzie pięknie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
jarekkuchnio 



Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 6
Skąd: Torzym



Wysłany: Wto Lis 19, 2013 00:00   

Czesć. Ja z tym problemem zmagam się już od ponad roku. Gruszka nowa, zbiornik czyszczony dwa razy, przewody przedmuchane i też mi zasysa gruchę. Tylko że ja mam patent. A mianowicie nie mogę dopuścić żeby poziom paliwa na wskaźniku nie wskazywał poniżej połowy zbiornika. I wtedy mogę spokojnie śmigać. Jak nie to koniec wycieczki czuli z rury biały dym, gruszka zassana i maszyna stop. Pozdrawiam
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 19, 2013 00:37   

jarekkuchnio, Bys sobie przeczyścił śrubę Banjo z koszykiem na pompie wtryskowej, to byś tego problemu już nie miał :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 19, 2013 09:35   

Teraz tak sobie myślę czytając temat, a może macie walnięty zaworek w korku wlewu i robi wam podciśnienie bo nie dostaje powietrza z zewnątrz?

Jak wam zasysa gruchę spróbujcie odkręcić wlew na chwilę.

Słyszałem o przypadku że ktoś zrobił sobie jaja i wepchnął kawałek szmaty do pistoletu na stacji. W tym przypadku ktoś to zauważył ale może u was pływa taki kawałek?
 
 
wooy11 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 256
Skąd: Mielec

MG ZS

Wysłany: Wto Lis 19, 2013 12:16   

To spostrzezenie moze byc strzałem w przysłowiowa dyche ;) Niemozliwe jest zassanie gruszki gdyby problem był na odcinku gruszka pompa, blokada musi byc przed gruszka, skoro przy pełnym baku jest wszystko OK a przy polowie zaczyna sie problem to moze własnie brak dostepy powietrza z zewnatrz ( podcisnienie) blokuje zaciaganie paliwa.
_________________
...jeżdzę tylko Roverami http://www.fotosik.pl/pok...7e9cb120a7.html ...10 lat turlałem sie wanną na kółkach (111L)
potem R400 a teraz MG ZS iTD 2.0
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 19, 2013 12:56   

Zeby coś wpadło do baku jest to niemożliwe ponieważ jest tam sitko na końcu smoka, tak samo jak się nie da wyssać paliwa z baku wężykiem bo się go do baku nie wsadzi :P

Winna korka tez może być ale rzadko to się on psuje :mrgreen: Zawsze można do niego wywiercić otwór 1mm :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 19, 2013 13:01   

Sitko powinno być widoczne czy jest na tyle głęboko że go nie widać?

Co do korka, lepiej kupić nowy. Do zbiornika nie powinno się dostawać za bardzo zwykłe powietrze bo zacznie się w środku skraplać woda.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 19, 2013 13:05   

Jordan87, Jego nie widać jest to na końcu smoka dopiero :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
wierbik 



Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 8



Wysłany: Sro Lis 20, 2013 12:24   

Witajcie , miałem podobny problem, wklęsła gruszka, brak mocy i check engine... Czyszczenie zbiornika nic nie dało. Wymontowałem gruche, założyłem zaworek zwrotny...dalej brak mocy i check engine... wyczytałem na forum, że może być przyczyną brak dobrego styku na przewodzie do wtrysku sterującego...element był zabrudzony. wyczyściłem i wszystko działa jak należy...
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 20, 2013 12:55   

wierbik, To jest raczej zbieg okolicznościowy bo co ma wtrysk do tego ze zasysa gruszek :-| Check engine i brak mocy jest możliwy ale nie ze gruszkę przez to zasysa :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420D 86KM] Problem z temperaturą.
spontan Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Lip 07, 2011 15:57
Koju
Brak nowych postów [R420D 98r 86KM] Wymiana filtra paliwa.
spontan Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Wrz 08, 2009 20:59
szoso
Brak nowych postów [R420D 86KM] brakuje mocy, uszkodzona turbina?
rover_rule Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 28 Nie Wrz 01, 2013 18:05
chudy1155
Brak nowych postów [r420D] 86KM Zimny działa jak rakieta a jak nagrzeje się to
heruval Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Nie Cze 13, 2010 09:56
czapaja
Brak nowych postów [R420D 86KM] Obroty na jałowym biegu z klimą.
Obroty silnika z klimą
heruval Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 20 Pią Cze 26, 2009 17:26
bob1987



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink