narazie obserwuję oferty tych ZR-ków... może coś ciekawego by się udało wychaczyć i żebym nie musial za nim jechać do gdańska to by było dobrze... hehe
no ja w wlnje chwili pochodze po sklepach i popytam o dostepnosc czesci do tego ZR 1.8 i jakiś szpeców od tego
a jeszcze takie pytanie... ten silnik 1.4 to nie jest przypadkiem silnik taki jak w hondzie civic? czymś się różnia??
Ostatnio zmieniony przez ALAN Wto Lip 27, 2010 17:39, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 27, 2010 17:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ten silnik to seria K autorstwa firmy Rover (czyli ten montowany w R200/R25), z silnikami z Hondowskimi silnikami nie ma za wiele wspólnego.
Co do serwisowania to ja oddaję z powodzeniem mojego R do serwisu Boscha na Balickiej i nie ma żadnych problemów.
Myślisz ze tam teza by ogarneli MG ZR i co to jest ten Bosh... mi to sie kojazy z firmą produkującą dobre narzędzia niemieckie a nie z serwisami sam. ...
Myślisz ze tam teza by ogarneli MG ZR i co to jest ten Bosh... mi to sie kojazy z firmą produkującą dobre narzędzia niemieckie a nie z serwisami sam. ...
Myślisz ze tam teza by ogarneli MG ZR i co to jest ten Bosh... mi to sie kojazy z firmą produkującą dobre narzędzia niemieckie a nie z serwisami sam. ...
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Kwi 2008 Posty: 111 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Lip 29, 2010 14:53
ALAN napisał/a:
Homi napisał/a:
Ten silnik to seria K autorstwa firmy Rover (czyli ten montowany w R200/R25), z silnikami z Hondowskimi silnikami nie ma za wiele wspólnego.
Co do serwisowania to ja oddaję z powodzeniem mojego R do serwisu Boscha na Balickiej i nie ma żadnych problemów.
Myślisz ze tam teza by ogarneli MG ZR
Myślę, że nie byłoby większych problemów. Z R200 nie mają żadnych.
Rzecz jasna nie wszystko od ręki, jak każdy porządny mechanik mają ruch w interesie i trzeba się umówić.
noo ja się domyślam, że tam tanio nie ma ale skoro w takim boschu co się nie specjalizuje w angolach radzą sobie, to mój znajomy mechanik co ogarnia rożnorakie auta, dałby sobie rade z takim ZR...
najlepiej będzie poprostu jak do niego zadzwonie co sądzi o autku.. a on z kolei zadzwoni do STACHURY jak jest z dostepem do części.. to będzie najlepsza opcja mi sie wydaje
W 1.8T masz dwumase o ile sie nie myle, wiec wymiana sprzegla to bedzie 1500zl za czesci.
1.8T to faktycznie dobry silnik do modzenia.
Smiac mi sie chce jak ludzie pisza na forum Ibizy takie informacje wyssane z palca, ze nie uturbisz MG, bo to hondowski silnik ze zmiennymi fazami rozrzadu.
Po 1 w Roverach nigdy nie bylo silnikow Vtec.
Po 2 w MG nigdy nie bylo silnikow Hondy!
Po 3 ktos napisal, ze czesci blacharskie sa bez problemu, a czesci mechanicznych nie ma.
Wlasnie odwrotnie, mechaniczne sa, z blacharskimi uzywkami bywa problem.
Po 4 Jezeli chodzi o MG ZR 160 to naprawde ciekawe auto, ale spalanie bedzie duze.
Na + za MG bedzie oryginalnosc, prowadzenie, bo MG sie naprawde dobrze prowadza, mi osobiscie bardzo podoba sie dzwiek silnika na dwoch walkach.
Jezeli chodzi o Ibize to jest jedna rzecz, ktora do mnie nie przemawia za tym autem.
Pierwsza to taka, ze Seat to najslabsze auto z grupy VW, a druga taka, ze jest to raczej wlasnie auto z tej serii
ALAN napisał/a:
że nie imponują mi takie auta jak e36, civic V, golf 3 czy calibra
i powinienes jeszcze dodac, Audi A3, A4, Passata, Octavie, Fabie...
[ Dodano: Nie Sie 01, 2010 14:39 ]
No i jeszcze kwestia taka, ze napisales, ze jezdzisz na krotkich dystansach po miescie, wiec mysle, ze silniki turbo nie sa dla Ciebie.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Perez mądrze napisałeś... coś nowego przynajmniej. jakaś konfrontacja z opiniami innych... ale musze się Wam pochwalić.
Jeździłem dziś MG ZR 1.8 (160km) żółty jechaliśmy w 4 osoby i wrazenia z jazdy...
powiem tak. jak na 4 os to niezle...;p
co mnie zaskoczylo pozytywnie: - dźwięk... głośno jest i to nawet bardzo aleto dobrze jak dla mnie jak dla mnie bomba!
co na "-" - biegi... nie wiem. moze to kwestia tego egzemparza bo to moj pierwszy ktory testowalem ale bardzo cieżko wchodzą. w porównaniu np do opel corsa czy hyundai coupe to szalona roznica.. takie twarde są i trzeba duzo mocniej "pchać" , że tak się wyraże...
a takie dziwne wrazenie mialem jak zasiadlem za kierownice.. fotel bardzo ciasne wrazenie sprawia ale w koncu to jest kubelek... musi dobrze trzymac ale mysleze jak by ktos byl troszke szerszy w plecach niz ja to by bylo średnio wygodnie...
ogólnie mi sie podoba
a co do tych cześci. to nie jest silnik 1.4 któy był wkładany swego czasu do poloneza. do tego sa czesci i to na spokojnie z tego wlasnie tytułu. ale do 1.8 ktory jest całkowicie inną bajką...?? no i zawieszenie.. z tylu jest belka skretna... bardzo złe wspomniania mam z peugeota z tą belka... naprawa uzywanej koszowala by mnie wiecej niz auto...;/
co ty chlopie piszesz? jaka belka skretna? zawieszenie w psa to jednak zupelnie inna para kaloszy
w roverze/mg jest kostrukcja przestrzenna zaprojektowana jako czesciowo niezalezna - skreca sie calosc
w psa w rurze sa osadzone listwy sprezyste i calosc jest lozyskowana w lozyskach ktore sa nietrwale w naszych warunkach ( rdza sol itepe ) - stad klopoty
a co do gratow do silnika 1,8 vvc to owszem - jest ciezko to sie zgodze - ale nie mozesz tego traktowac w kategoriach pospolity motorek czesci u pana zdzisia - to jest jednak HiTech w najwyzszym wydaniu - wiem bo przeszedlem wlasnie przez awarie takiego silnika
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum