czujnik nie ma nic do spryskiwaczy szyby. BCU wyłacza tylko pryskanie świateł jak jest mało płynu, ale na szyby idzie niezależnie czy płyn jest, czy go nie ma.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 07, 2014 23:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
czujnik nie ma nic do spryskiwaczy szyby. BCU wyłacza tylko pryskanie świateł jak jest mało płynu, ale na szyby idzie niezależnie czy płyn jest, czy go nie ma.
czujnik nie ma nic do tego - działa to na zasadzie pływającego magnesu - jak płynu brakuje to pływak idzie w dol i wtedy kontaktron wyczuwa magnes i zwiera styki. Jak czujnik jest uszkodzony to ecu ciągle będzie widział ze masz dużo płynu
Jak czujnik jest uszkodzony to ecu ciągle będzie widział ze masz dużo płynu
Ale BCU wie, że owy czujnik jest uszkodzony i nie pozwoli uruchomić spryskiwaczy na lampy.
Wiem, bo też tak mam. Tylko już od 3 lat Kupiłem czujnik, kupiłem nawet dwie pompki... ale zgubiłem
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Ale BCU wie, że owy czujnik jest uszkodzony i nie pozwoli uruchomić spryskiwaczy na lampy.
to mój bcu jest chyba mniej inteligentny bo tego nie rozpoznaje Czujnik uszkodzony jest rozwarty, sprawny gdy płyn jest pełny tez jest rozwarty. Zwiera się gdy płynu brakuje - jak bcu ma rozpoznać uszkodzenie czujnika? Nie ma takiej możliwości
Nie twierdzę, że BCU zagląda pod maskę i wie o rodzaju uszkodzenia Dla niego brak czujnika w układzie = uszkodzenie/usterka (czy to padnięty czujnik czy to odłączona wtyczka na skutek przegnitego pinu). Zalewam płyn pod korek i mój BCU nie pozwoli na spryskanie reflektorów A czy w Twoim wypadku Dawidd pojawia się kontrolka niskiego poziomu płynu na komputerze pokładowym? Bo u mnie ona się nie pojawia. A czujnik nie ma pin'u Może jednak BCU coś tam widzi, że wtyczka jest do czegoś podłączona... nie mam pojęcia. Nie sprawdzałem tego nigdy. T4 nie widzi błędu w module GM6. Komunikatu na blacie nie widzę. Płyn na reflektory nie leci. Oczywiście, może być spełniony jakiś jeszcze czynnik - np. padnięta pompka od reflektorów Czujnik na 100% mam zepsuty - brak pinu.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
U mnie tez pin wyszedł z wtyczka, komunikatu o braku płynu brak. Pompka startuje od reflektorów. Żeby BCU widział uszkodzona wiązkę/wtyczkę/czujnik, to w czujniku musiał by byc zatopiony jakiś rezystor, a z tego co pamiętam nic tam nie było
Wystarczy jak któryś z kabli będzie przetarty do masy i BCU nie uruchomi sprysków. Ja miałem całkiem przerwane kable i ciekawostka była taka że pryskały na lampy puki nie było komunikatu, jak naprawiłem czujnik i pojawił się komunikat przestały pryskać, ale jak rozłączyłem na komunikacie to nie zaczęły pryskać z powrotem dopiero jak podłączyłem czujnik i dolałem płynu to zadziałały. Nie mam pojęcia jakim cudem tak się dzieje bo na chłopski rozum rozłączenie wtyczki jest równoznaczne z dolaniem płynu a jednak w R75 niekoniecznie.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Witam, od kilku dni przy uruchamianiu auta pali mi się kontrolka od płynu do spryskiwaczy, po około 10 sekundach znika. Płyn po szybach leje się bez problemu Jakieś możliwe powody?
albo - w przypadku kiedy zmieniałeś czujnik ilości płynu na BMW E36 (u mnie była potrzeba) - "głąbie źle spolaryzowałeś przewody".
proponuje sprawdzić przewody przy zbiorniku - są 2 do pompki bezpośrednio i kolejne 2 do czujnika - czujnik jest w środku w zbiorniczku - lubi śniedzieć (miedź) i w krytycznych sytuacjach pękać.
Poniżej kilka fotek z konstrukcji tego ustrojstwa:
PS. lampę zdjąłem tylko i wyłącznie dla własnej wygody
Nie twierdzę, że BCU zagląda pod maskę i wie o rodzaju uszkodzenia Dla niego brak czujnika w układzie = uszkodzenie/usterka (czy to padnięty czujnik czy to odłączona wtyczka na skutek przegnitego pinu). Zalewam płyn pod korek i mój BCU nie pozwoli na spryskanie reflektorów [...] Płyn na reflektory nie leci. [...] Czujnik na 100% mam zepsuty - brak pinu.
Też mam padnięty czujnik (albo komputer nie wyświetla komunikatu chociaż kiedyś wyświetlał) i spryskiwacze świateł działają normalnie. Mało tego, jak płynu jest mało przestają i działają tylko te na szybę.
Mało tego, jak płynu jest mało przestają i działają tylko te na szybę.
ale pomka kreci, po prostu pompka od reflektorów jest w połowie zbiorniczka. BTW mam to samo, chociaż chyba czujnik jest ok, tylko się jakoś zastał, bo ostatnio ze 2 razy znowu się zgłosił...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Witam serdecznie
Dziś spaliła mi się pompka od spryskiwacza szyb przy zbiorniku w rover 75, szybko do sklepu nowa pompka od BMWe49 kosztowała mnie tylko 23 zł, wymiana 5 min. odkręć 2 śruby od spodu odegnij nadkole i wyciąg pompkę-POWODZENIA
stefano55, ale chwalisz się wymianą, czy chcesz pomóc w temacie? Ostatnie posty w nim są z marca 2014 roku, czyli kwalifikuje się to pod srebrną łopatę. Na złotą wciąż za mały odkop.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum