Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45/MG ZS 120] Rura powietrzna ???
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45/MG ZS 120] Rura powietrzna ???
Autor Wiadomość
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 20:25   

greg-si napisał/a:
Ja u siebie będę teraz wyprowadzał wlot za kratkę

greg-si mogę zapytać gdzie masz zamiar zamontować ten wlot ?
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 20:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 20:27   

Koju napisał/a:
greg-si napisał/a:
Ja u siebie będę teraz wyprowadzał wlot za kratkę

gregi-si mogę zapytać gdzie masz zamiar zamontować ten wlot ?


pewnei chce dac lapacza przed chlodnica klimy bo tam jest miejsce :mrgreen:
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 20:31   

BoloSr napisał/a:
pewnei chce dac lapacza przed chlodnica klimy bo tam jest miejsce :mrgreen:

Ale wlot powietrza po za komorą silnika (na zewnątrz auta) ?
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
Stanislaw 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 188
Skąd: Francja

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 20:35   

greg-si niestety we Francji nic nie konczylem oprocz kursu jezyka,a 20 centymetrow nad przepascia ,przekonalo mnie,poddaje sie argumentom
_________________
Stanislaw
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 20:36   

BoloSr, tylko ja klimy nie mam :D

Koju napisał/a:
greg-si mogę zapytać gdzie masz zamiar zamontować ten wlot ?

Plan jest by wrzucić tutaj:

Niby wymiarami wszystko pasuje ale ostatecznie może wszystko przesunąć się 5-10cm do środka auta bo nie chcę by wlot dotykał chłodnicy.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 20:38   

Moim zdaniem to jest "samobójstwo" dla filtra :/ będzie zasysał cały syf jaki spotka na drodze :/
Myślałem że masz inne koncepcje/rozwiązanie ...
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 20:41   

greg-si napisał/a:
BoloSr, tylko ja klimy nie mam :D

Koju napisał/a:
greg-si mogę zapytać gdzie masz zamiar zamontować ten wlot ?

Plan jest by wrzucić tutaj:
Obrazek
Niby wymiarami wszystko pasuje ale ostatecznie może wszystko przesunąć się 5-10cm do środka auta bo nie chcę by wlot dotykał chłodnicy.


no to nie zmienia postaci ze to zapodasz przed klima/chlodnica :)
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 20:44   

Zgodzę się że motor będzie dostawał zimniejsze powietrze ale zdaje się kosztem częstych wymian filtra,pytanie jak częstych ?
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 20:47   

Koju napisał/a:
Moim zdaniem to jest "samobójstwo" dla filtra :/ będzie zasysał cały syf jaki spotka na drodze :/

Wstawię moskitierę ;)
A tak na poważnie to zobaczę jak to zniesie filtr. Jak strasznie będzie łapał syf to będę myślał. Zresztą filtr strasznie drogi nie jest.
Ostatni filtr miałem bardzo czysty a rurkę mam za halogenem gdzie kurzy się non stop.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 20:51   

Koju napisał/a:
Moim zdaniem to jest "samobójstwo" dla filtra będzie zasysał cały syf jaki spotka na drodze
Dokładnie. W pogodne dni to jeszcze jakoś ujdzie, ale wyobrażasz sobie co się będzie działo w dni ulewne ?? Będzie zasysał wodę, a zimą może dojść do zatkania wlotu. Mi często się zdarzało, że tą kratkę w zderzaku miałem zapchaną śniegiem.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 20:53   

greg-si napisał/a:
Zresztą filtr strasznie drogi nie jest.

Drogi nie drogi ale jeśli będzie trzeba go wymieniać powiedzmy co 2-3 k to chyba nie ma sensu kombinować ;) myślę że dużo na pracy silnika nie odczujesz taką modernizacją ale trzeba się przekonać żeby zobaczyć :)
Jak to mówią Polak potrafi ...
Zdaj relacje jak zamontujesz sam jestem ciekawy jak to się sprawuje.

Pozdrawiam
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 20:56   

A nie lepszy byłby patent Markzo ?? Moim zdaniem chyba najbardziej optymalne rozwiązanie. http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=65600
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 21:03   

Koju napisał/a:
Drogi nie drogi ale jeśli będzie trzeba go wymieniać powiedzmy co 2-3 k to chyba nie ma sensu kombinować

Jak robi się rocznie 5kkm to można sobie na takie coś pozwolić :) Póki co jeżdżę samochodem praktycznie tylko dla przyjemności.

tronsek napisał/a:
Dokładnie. W pogodne dni to jeszcze jakoś ujdzie, ale wyobrażasz sobie co się będzie działo w dni ulewne ?? Będzie zasysał wodę, a zimą może dojść do zatkania wlotu. Mi często się zdarzało, że tą kratkę w zderzaku miałem zapchaną śniegiem.

Do zimy to na pewno nie będę z tym jeździł ;) Jak zrzucę zderzak to będę dokładnie wiedział jak to rozwiążę bo mam zamiar zrobić złączkę tych dwóch rurek tak by w razie potrzeby otworzyć maskę i w 5s rurki od siebie odłączyć.
W tym momencie mam wlot z kawałkiem rurki z innego auta i jeszcze nie wiem czy uda mi się połączyć oem rurkę z tą nową. Wszystko wyjdzie w praniu.

tronsek, tak mam od roku :) Różnicy w stosunku do oem miejsca brak :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 21:04   

tronsek napisał/a:
A nie lepszy byłby patent Markzo ?? Moim zdaniem chyba najbardziej optymalne rozwiązanie. http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=65600


a to nie jest podobne do oryginalu ?? ?
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 21:12   

BoloSr napisał/a:
a to nie jest podobne do oryginalu ?
Oryginał też ma wlot powietrza w komorze silnika.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 21:42   

greg-si raz zassiesz wodę i będziesz miał silnik do wymiany ;) tak naprawdę pomiędzy -30 a +30 stopni różnica w mocy to parę koni, więc te wszystkie zimne doloty sa g. warte ;) jedyne co się liczy to długość dolotu (pojemność) i tu różnice sa kolosalne. Kiepskim dolotem przy K-Series można kilkanaście koni zdjąć.
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 22:03   

greg-si napisał/a:
Jak robi się rocznie 5kkm to można sobie na takie coś pozwolić


5k to faktycznie mało :) ale jeśli ktoś korzysta z auta na co dzień (praca/uczelnia/zakupy etc. ) to myślę że w roku kilka filtrów zajeździ z takim wlotem :/
Jak już pisałem, trzeba się przekonać żeby zobaczyć ;)
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Kwi 27, 2011 23:08   

siema

ja u siebie te rurę przymocowałem za grillem, mieści się na styk pomiędzy chłodnicą a pasem przednim. Różnica jest zwłaszcza latem w cieple dni. Wcześniej kiedy rura wędrowała sobie za akumulator, była różnica w pracy silnika np. pomiędzy gorącym dniem a chłodnym wieczorem, autko wieczorem wyraźnie było zrywniejsze! teraz z dolotem zamontowanym za grillem nie ma różnicy nawet w bardzo gorące dni, a i dolot jest na tyle wysoko, że żaden syf nie wpada do filtra. Więc dla mnie zmiana ja najbardziej na +
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Czw Kwi 28, 2011 19:08   Fotki potrzebne

jak to jest poprowadzone i gdzie zamontowane :)
kto ma ta rure niech sie pochwali jak to leci :)
 
 
driftdreamer 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 393
Skąd: Lublin



Wysłany: Czw Kwi 28, 2011 20:23   

slax napisał/a:
była różnica w pracy silnika np. pomiędzy gorącym dniem a chłodnym wieczorem, autko wieczorem wyraźnie było zrywniejsze!

też mam takie wrażenie
slax, zrób fote i wstaw to zobaczymy :grin:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r400si lux] poduszka powietrzna
galken Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Lip 04, 2009 12:09
galken
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MG ZS] Poduszka powietrzna pasażera?
iktorn73 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Lut 13, 2015 19:01
sTERYD
Brak nowych postów [R 45 2.0 TD 2002r.] poduszka powietrzna pasażera
Slawek_M. Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Lip 14, 2009 11:39
szoso
Brak nowych postów [R45 2.0 iDT] Rura intercoolera
marcinZG Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Kwi 24, 2015 12:23
marcinZG
Brak nowych postów [R400] Rura kolektorowa
AndrzejekA8 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Czw Lut 05, 2009 23:49
des



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink