Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 2.0iDT] Nieodpala - problem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25 2.0iDT] Nieodpala - problem
Autor Wiadomość
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Sro Sie 24, 2011 01:19   

kepor, a co mu lałeś?
sprawdź jeszcze masy i ten wskaźnik na prawo od prędkościomierza, mam nadzieje że nie jest na "zero" ? :)
_________________
Driving is believing !
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sie 24, 2011 01:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kepor 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 99
Skąd: Wieliczka

MG ZR

Wysłany: Sro Sie 24, 2011 08:58   

No właśnie trochę na oparach się poruszałem i zanim go zgasiłem, kilkaset metrów wcześniej gdy dohamowywałem do progu zwalniającego obroty spadły do ok 750rpm i przez chwilkę nie za bardzo reagował na pedał gazu, taki jakiś zmulony był, w końcu przekroczył 1500rpm i normalnie już dojechałem do sklepu, po tym kaszana.

Dolałem mu 5l ale to już nic nie zmieniło, odpowietrzyłem na filtrze, podpompowałem gruchą ale nic z tego. Leje na orlenie zwykłe eko ale praktycznie tylko tam i problemów nigdy nie miałem
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Sie 24, 2011 12:14   

kepor, pompa może paść mechanicznie nie tylko sterownik pada... sprawdź czy na plaku odpala :ok:
 
 
 
kepor 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 99
Skąd: Wieliczka

MG ZR

Wysłany: Sro Sie 24, 2011 13:22   

bociannielot napisał/a:
kepor, pompa może paść mechanicznie nie tylko sterownik pada... sprawdź czy na plaku odpala :ok:


Na plaku odpala bez problemu.
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sro Sie 24, 2011 13:59   

W moim temacie o pomopie VP-30 jest sporo informacji na temat jej pracy. Te pompy nie lubią ,,suchego baku'' i pracy na sucho, są smarowane paliwem. Więc z tego co czytam układ Ci się zapowietrzył, i mogło coś mech. w niej pójść ;/
 
 
regins 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 83
Skąd: Jelenia góra



Wysłany: Sro Sie 24, 2011 14:52   

Jugol wstaw tu link do swojego tematu o pompie bo ciężko troche znaleźć.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Sie 24, 2011 14:59   

2s szukania :roll:
http://forum.roverki.eu/v...highlight=vp-30
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Sie 24, 2011 15:36   

kepor, no to masz na 90% padniętą pompę, chipcar.pl pełna regeneracja - mechanika + sterownik 1200zł niestety + ew. montaż demontaż pompy i przesyłki... nie chce nic mówić ale czasem nie opłaca się oszczędzać :sad:
 
 
 
kepor 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 99
Skąd: Wieliczka

MG ZR

Wysłany: Sro Sie 24, 2011 15:47   

Czytałem wcześniej. Wiedziałem, że takie problemy są bo mój brat w 45-tce z 2000r miał to samo tzn. sterownik (tranzystor), poszło 400zł i po problemie ale myślałem, że poprawili to po 2002 a tak znowu na sucho to nie jeździłem w końcu rezerwa po to jest żeby na niej jeździć.

Jeszcze przy demontażu sterownika przerwałem sobie tą taśemkę :evil: jak i nie mogę odkręcić jednej gó%$@^#$@ śrubki od czujnika :evil:

Cały wielki badziewny bosch a mówią, że co niemieckie to dobre chociaż dawno już przestałem w takie bajki wierzyć
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Sie 24, 2011 16:34   

kepor napisał/a:
a mówią, że co niemieckie to dobre
:lol:
a teraz na poważnie masz pewność że to sterownik? a nie pompa? jak sobie naprawisz sterownik i zdechnie znowu to masz 400PLN w plecy, a sam wiesz że masz nowszy model więc to raczej nie sterownik sam z siebie jak u nas to było w starszych modelach...
 
 
 
kepor 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 99
Skąd: Wieliczka

MG ZR

Wysłany: Sro Sie 24, 2011 17:18   

Nie mam pewności ale po przeczytaniu wielu informacji na ten temat wygląda to jak właśnie ten nieszczęsny sterownik. Auto po zgaszeniu już nie gada, rozruch kręci i nic się nie dzieje, dokładnie tak samo wyglądało to u mojego brata. Nie za bardzo jestem teraz gotowy na wydatek rzędu 1tys-2tys zł. więc chyba zaryzykuje, do tego rozmawiałem z gościem w Zielonkach za Krakowem i wziąłby za to 300zł także w miarę by mnie to urządzało.

Tylko teraz nie wiem jeszcze co z tą tasiemką, da się to jakość wymienić?, połączyć?, itp.

Tak czy siak ze zlotu październikowego nici a taką miałem ochotę się wybrać :beczy:

Minęły już ponad dwa tygodnie a auto jak stało tak stoi, naprawa sterownika nie pomogła. Oddałem do znajomego mechaniora może coś wymyśli. Dramat :cry:
 
 
siersciuch01 




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 22
Skąd: Rzeszów

Rover 25

Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 12:13   

Witam ponownie,

opisując moją sprawę: jestem na etapie 2 regeneracji sterownika i w praktyce nowy tranzystor, założony sterownik i działa, do momentu. Pojawił się następny problem auto gaśnie, traci moc ciężko przewidzieć kiedy dodatkowo pojawiła się kontrolka check engine. Podpiłem pod KTS Boscha i zawiozłem do serwisu boscha, ogólnie problem jest ze sterownikiem ale uszkodzony został przez cześć mechaniczna pompy- ciężko stwierdzić która dopóki nie rozbiorą pompy... Jestem na etapie poszukiwania zakładu która dobrze i co ważne po dobrej kasie dokona regeneracji. Ogólnie naprawa sterownika to sprawa krótko terminowa i tymczasowa. Pytanie: Możecie polecić jakieś zakłady sprawdzone które regenerują pompy? Pytanie 2. Mam okazje kupić używana pompę po przebiegu 150 tys. za 500 zł - warto?

[ Dodano: Czw Wrz 08, 2011 12:13 ]
kepor, rada: również twierdziłem, że to sterownik dlatego też chcą być tego pewien i nie wydawać 400 zł tylko po to żeby zapalić i przejechać 100km, podepnij pod KTS Boscha w dobrym zakładzie! Skonsultuj z ludzmi którzy tym się zajmują bo jak zauważyłeś ofert "Regeneracja sterownika pompy VP 30 44 itp jest od cholery bo przelutować tranzystor za 6 zł potrafi każdy lepszy elektronik - problem jest ze dobraniem odpowiedniego tranzystora. Ja osobiście żałuje że nie wysłałem sterownika do firmy polecanej przez Jugola :cry:

Pozdrawiam
 
 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 12:24   

siersciuch01 napisał/a:
Mam okazje kupić używana pompę po przebiegu 150 tys. za 500 zł - warto?

ja bym brał, bo regeneracja to koszt około 1500zł.
siersciuch01 napisał/a:
Ja osobiście żałuje że nie wysłałem sterownika do firmy polecanej przez Jugola

Ta firma również regeneruje pompy-moją zregenerowali i jestem zadowolony
 
 
 
regins 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 83
Skąd: Jelenia góra



Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 12:40   

nie strasz że 1500 bo w firmie polecanej przez Jugola ( chipcar) wzieli 1250, dam tu link do swojego tematu http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=71663 wczoraj auto odebrałem jeździ, wszystko ok, no i 12 miesięcy gwarancji dają...
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 15:27   

siersciuch01, Przykra sprawa z tym ale widzę ze firma która tobie naprawiła nie wiem dokładnie jaki tranzystor ma być bo jak się przepalił po 100km i teraz uszkodziło pompę.

Wiele czytałem na rożnych forach o tych tranzystorach i tak się dzieje jak źle dobrany jest tranzystor :neutral:

Ja bym brał ta pompę za 500zl i wkładasz i znów śmiga, ale lepiej się opłaca zrobić regeneracje bo potem ma już spokój na wiele wiele lat :wink:

Jak podłączyć pompę pod KTS nawet opisywałem gdzieś :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 16:40   

regins napisał/a:
nie strasz że 1500 bo w firmie polecanej przez Jugola ( chipcar) wzieli 1250
ode mnie wzięli 1200 :mrgreen:

[ Dodano: Czw Wrz 08, 2011 16:40 ]
siersciuch01 napisał/a:
Pytanie 2. Mam okazje kupić używana pompę po przebiegu 150 tys. za 500 zł - warto?
ja wiem czy warto, one podobno w przedziale 150-200tys. padają
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 23:29   

siersciuch01 napisał/a:
Mam okazje kupić używana pompę po przebiegu 150 tys. za 500 zł - warto?


Nie warto !!
 
 
magneto 




Pomógł: 80 razy
Dołączył: 30 Lip 2008
Posty: 1047
Skąd: Nakło Śląskie



Wysłany: Pią Wrz 09, 2011 08:37   

regins napisał/a:
nie strasz że 1500 bo w firmie polecanej przez Jugola ( chipcar) wzieli 1250

cena pewnie zależy od tego co było uszkodzone.ja tam (chipcar)zapłaciłem 1450pln
 
 
 
siersciuch01 




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 22
Skąd: Rzeszów

Rover 25

Wysłany: Pią Wrz 09, 2011 22:26   

PYTANIE: Stargowałem pompę na 360 zł :lol: teraz pytanie czy przy zakładaniu innej pompy trzeba zwalniać imo? Pytanie 2: jak potem z ustawieniem kąta wtrysku? 3. jakieś wskazówki przy demontażu/montażu?

PS: dodatkowo, na chwile obecna auto śmiga, check engine swieci ale autko ladnie jezdzi, mozna zglupiec - zobaczymy jak długo
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Wrz 09, 2011 22:31   

siersciuch01,
1. Nie trzeba
2. Ustaw na znaki za pomocy wiertla :wink:
3. Cierpliwości :mrgreen:

hm.. to dziwne ze check się pali i auto normalnie śmiga :neutral: Jak będzie miało odgłos jak traktor to w tedy całkiem padnie ten tranzystor :wink: Spytaj się jeszcze z jakiego rocznika ta pompa jest :wink:

Jak za 360zl ja bym ja brał jak by była z rocznika 2002 :wink: Bo po tym roku wada z tranzystorem została przez Boscha ogarnięta :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25 2.0idt] problem z odpowietrzeniem hamulcow
Julek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Nie Sie 17, 2014 18:25
Julek
Brak nowych postów [25 2,0iDT 2001] Problem z silnikiem .
gwidon1701 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Mar 23, 2010 22:35
gwidon1701
Brak nowych postów [R25 2.0idt 2000r] Problem z immobilizerem
Dolt Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Lis 02, 2008 18:38
Dolt
Brak nowych postów [25 2,0iDT 2001] Problem z silnikiem .
gwidon1701 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Kwi 01, 2010 01:38
olek997
Brak nowych postów [25 2,0iDT 2001] Problem z centralnym zamkiem .
gwidon1701 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pon Mar 15, 2010 21:31
gwidon1701



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink