Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Pon Lut 20, 2012 20:22
sew87 napisał/a:
szybko mi sie nagrzewa
Właśnie dlatego sprawny
No ale nie sprawny termostat nie podniesie spalania do 14 litrów Mój był padnięty i wielkiej różnicy nie było oprócz tego że nagrzewał się po 15km albo wtryski, które przepuszczają za dużo paliwa albo coś ze sterowaniem wtryskami, komputer Myślę że gdyby to pierwsze to chyba zalewało by silnik a drugie to może trzeba sprawdzić ściągając kolektor czy za dużo i za często nie leci albo sprawdzić synał na wtryski, bo to chyba cewki je otwierają Niech się wypowie ktoś kto więcej o tym wie A naj lepiej to kolektor z listwą od kogoś na chwilkę podmienić
a to ze strasznie smierdzi spalinami jak sie stoi z tylu ,tak jakby zaduzo dostawal lub nie przepalal do konca ale raczej to 1 mysle, sonda nowka wiec nie wiem
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Pon Lut 20, 2012 21:24
sew87 napisał/a:
a to ze strasznie smierdzi spalinami jak sie stoi z tylu
Z mojego też strasznie zalatywało, dopiero po założeniu gazu się uspokoił, nie wiem dlaczego czy to może zbieg okoliczności no ale sprawdzałeś nową sondę Może warto, miernikiem, domowym sposobem.
Czyżby czujnik położenia wału szwankował Jeżeli po zalożeniu gazu ustąpiło .... - a lpg bierze info nie z czujnika polozenia walu ale z kabelka od cewki (-)
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Pon Lut 20, 2012 21:49
ADI-mistrzu napisał/a:
Może koła hamują i musicie mocniej gaz wciskać ?
A nie zauważyłem czegoś takiego
wachu990 napisał/a:
Czyżby czujnik położenia wału szwankował Jeżeli po zalożeniu gazu ustąpiło .... - a lpg bierze info nie z czujnika polozenia walu ale z kabelka od cewki (-)
Tzn. powiem tak, na benzynie teraz też jest lepiej jeżeli chodzi o ten smród a komputer gazowy to sterownik służący do przekazywania sygnału o otwarciu wtrysków i myślę że to nie on a benzynowy ma co kolwiek wspólnego z wałem. Jest podpięty do sondy ale przy przewodach od cewki nic nie znalazłem
taaaa..... ja jak zauważyłem co gaziarze zrobili jednym słowem po chamsku .... 3 koncowki przewodoow, które zlutowali .... oczywiście lutowanie w silniku czegokolwiek mija się z celem .... Zakupiłem konektorki i czekaja sobie, aż załatwię zaciskarkę .... Może ktoś z forum, z bliska użyczy na zaciśnięcie hehe
mi pali identycznie jak w te mrozy mam 180km zrobione i kreska jest na polowie ,i niestety u mnie ta kreska nie przeklamuje , jeszcze musze swiece wymienic ,ale to zbytanio az tak nie ma wplywu na spalanie o 4 l wiecej
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Sob Lut 25, 2012 17:32
Ja rozumiem ze nasze samochody duzo palą, małe wyzyłowane silniki ,ale po dzisiejszym tankowaniu wyszło mi ze 9/100 lpg. I jak zwykle ok. 8/100 benzyny z tendencją rosnącą. A jakie macie wyniki z sąd ?Moze warto sprawdzic bo wyniki macie nietypowe a sama wymiana na „NOWE” nie zawsze daje gwarancję
pozdr.
ostatnio na przeglądzie byłem to mi powiedział gość że po prawej stronie mam troszkę hamulce słabe, myślę że mogło coś ocierać czasem słysze jak w kole piszczy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum