Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT-T] Co to za silnik ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT-T] Co to za silnik ?
Autor Wiadomość
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Pon Sie 27, 2012 22:53   

zaq napisał/a:
Moim zdaniem jednak jest to jakiś model testowy

zaq napisał/a:
Autko na pewno jest unikatem:)

ale mnie śmieszą takie posty, w sam raz do poczytania na poprawę humoru :)
Jeśli Markzo sprzeda swojego ZSa to ktoś nie zaznajomiony z historią tego egzemplarza też krzyknie, że to model testowy, unikat wypuszczony przez MG, ale prawda okazuje się inna...
Z tego co mi wiadomo, to koncerny samochodowe upadają na skutek problemów finansowych, tak jak Rover w 2005 roku, także nie sądzę, żeby w ostatnich miesiącach żywota marki Rover, bawili się w kupowanie silnika od Fiata i przystosowywanie go do seryjnej produkcji - a to zawsze duże dodatkowe koszty.
Poza tym to BMW położyło łapę na Roverze 75 i to oni w głównej mierze rozdawali karty, a Helmut mając własny silnik na pewno nie ukłoniłby się po kolejny do makaroniarzy :)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 27, 2012 22:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
najnowszy85 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 202
Skąd: Pruszkow

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 28, 2012 21:38   

Panowie czytam tak te wasze posty i skłaniam się do refleksji takiej . Widziałem to auto , facet odpalał mi go , Pomijając wszytko tylko silnik to :
-NIE JEST TO NA PEWNO CDTI
- JEST TO DIESEL , SKRZYNIA 6
- OBUDOWĘ SILNIKA MA TAKĄ SAMĄ JAK NA ZDJĘCIU CO JEST ZIELONA KAROSERIA

NIC PROSTSZEGO JAK POPROSIĆ GOŚCIA ABY PODAŁ VIN co da koniec spekulacjom .
Ja mam do niego 2 km , jeśli facet się zgodzi to zrobię jakieś fotki , ale to skontaktuję się w weekend .

Dla mnie za dużo tych przypadków : nie znany silnik + ten czerwony guzik . Opierając się o tą angielską stronę to to jest jakaś sztuka koncepcyjna , są tam opisane również takie które nie oficjalnie nie powinny istnieć .
Fajnie gdyby pozostało to autko u nas w klubie , na pewno rodzynek ,choć trzeba go dofinansować !

ps: nawet upadłe fso miało auta koncepcyjne które poszły w prywatne ręce .
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Sie 29, 2012 09:37   

Z wyglądu jest to fiatowski JTD 16V i pewnie wstawiony ze skrzynią razem, bo do tych silników fiat dawał właśnie skrzynię 6. Czy to ktoś sam robił takiego swapa, czy też wyszedł prototyp pewnie będzie ciężko rozgryźć ... może rzeczywiscie VIN coś wyjaśni. Helmuty z opla też mieli własne silniki a jakoś pakowali (i pakują dalej w corsach 1.3) fiatowskie JTD do większości modeli z dobrym skutkiem. Ekonomia rządzi i tyle ... Najlepsze oplowskie diesle to JTD od fiata :lol: Niepokojący mocno wg. mnie jest ten niebieski dymek ... albo dobity silnik, albo turbina się kończy. Auto to rodzynek, świetny silnik w ładnym nadwoziu ... ale zdecydowanie dla pasjonata, który potrafi dużo samemu przy aucie porobić. Serwisowanie u mechaników tego auta bedzie niewątpliwie problematyczne.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 29, 2012 19:41   

Jeśli chodzi o auta koncepcyjne FSO te które produkowane były w większości jako składaki z dostępnych części na montowni, to przeważnie brali ich sami konstruktorzy, inne miały iść w seryjnej produkcji (dajmy na to polonez coupe) ale blokowano produkcje, jak to za komuny lub kazano niszczyć (np. syrena sport)
W przypadku polonez coupe to te 30 kilka sztuk które zostały zmontowane to szły przeważnie na łapówy a dalej czas już nimi pomiatał od właściciela do właściciela.

Jeśli chodzi o te MG ZTT którego dotyczy temat, jeśli to projekt koncepcyjny, to tak sobie tylko myślę, ale pewnie wzięliby jak to angole budę z kierownicą po prawej stronie, tak na zdrowy rozsądek mi się wydaje.
 
 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Sro Sie 29, 2012 20:05   

Przydało by się zdobyć ten VIN od niego,bo to może wiele wyjaśnić.
W latach 80tych mieszkałem dość długo w Harzu i byłem raz w firmie (zatrudniała kilkudziesięciu ludzi), która budowała ciekawe auta- z wyglądu seryjne,ale z obcym silnikiem albo wyposażeniem.Widziałem passata z silnikiem i skrzynią forda,albo włoskiego 126 z silnikiem i wyposażeniem Hondy. Żeby było ciekawiej, zalatwiali wszystkie papiery i auto miało homologacje.
Jednym z takich wynalazków nawet jeździłem i była to sierra z silnikiem jakiegoś VW i szło toto jak burza.
_________________
Sprawdzajka pisowni nie boli.
 
 
 
najnowszy85 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 202
Skąd: Pruszkow

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 29, 2012 21:56   

Ja upieram się z teorią że jednak to koncept . 2 Swapy w takim samym aucie ? Kto by to chciał robić seryjnie ? Fakt , wiadomości są znikome ale jakieś są ... VIN powinien wyjaśnić dużo ...
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Sro Sie 29, 2012 22:11   

najnowszy85 napisał/a:
2 Swapy w takim samym aucie ? Kto by to chciał robić seryjnie ?

2 to nie seria,może silnik ze skrzynią dość fajnie pasuje do budy??bez vinu to tylko takie gdybanie :grin: chyba że vin bedzie wyglądać tak -> SARRJTD001 :mrgreen:
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
pazdzi0h 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 226
Skąd: Bełchatów



Wysłany: Sro Sie 29, 2012 22:37   

jak macie blisko to z podszybia spisac;p
_________________
"bo gdybym zginął to opiekuj się moją rodziną..."
 
 
Mario82 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 48
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Sie 29, 2012 22:46   

sash997 napisał/a:
najnowszy85 napisał/a:
2 Swapy w takim samym aucie ? Kto by to chciał robić seryjnie ?

2 to nie seria,może silnik ze skrzynią dość fajnie pasuje do budy??bez vinu to tylko takie gdybanie :grin: chyba że vin bedzie wyglądać tak -> SARRJTD001 :mrgreen:


byłem widziałem, VIN spisałem... pozwole sobie numer seryjny zachować dla siebie, ale wygląda to tak:
Sprawdz VIN (roverki.pl)

Dodam jeszcze, że w schowku był jakiś papier (ekspertyza? tylko z jakąś parafką) która mówi że to silnik z Opla Vectry (więc podejrzewany silnik GM-Fiat), do tego gościu ciągle uparcie w ogłoszenia daje 150 KM (była taka wersja), ale w briefie ma wbite 85kW, czyli najbardziej popularna 116KM (czy coś koło tego)
_________________
Pozdrawiam
Mario
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Sie 29, 2012 22:53   

http://www.aronline.co.uk...rain-2000-2005/
 
 
najnowszy85 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 202
Skąd: Pruszkow

Rover 200

Wysłany: Nie Wrz 02, 2012 12:55   

I co niedowiarki !! ! Jednak jest JTD . Artykuł z linku kolegi Marrkus'a też mówi o tym że były testowane te silniki w tych autach . Kto podejmuje się kupna ? Powtarzam RODZYNEK !
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Nie Wrz 02, 2012 16:00   

tak jest JTD i były testowane ale ten egzemplarz to zwykły CDTI po swapie :roll:
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 02, 2012 18:00   

czyli na to wychodzi, że żaden z niego rodzynek, tylko zwykły kaszlak, do którego najprawdopodobniej nie podejdziesz teraz z T4, więc trzeba totalnego frajera, żeby to teraz komuś sprzedać...
 
 
 
haszczyc 



Pomógł: 38 razy
Dołączył: 27 Lut 2009
Posty: 1631
Skąd: Zabrze

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 02, 2012 20:27   

kris-tofer, a to do użytkowania tego samochodu potrzeba T4? ja nigdy jeszcze nie byłem na T4 a jeżdżę roverami od paru lat...
 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 02, 2012 20:29   

Podjedź chociaż jeden raz, sporo się dowiesz :)
 
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Nie Wrz 02, 2012 22:08   

T4 nie potrzeba ale jak dzieją sie cuda to nieraz jest to jedyny ratunek a w tym przypadku??do silnika jakiś fiatowski czy oplowski komp a do reszty chyba T4?? chyba że ma bardziej namieszane to już całkiem magia :mrgreen:
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 02, 2012 22:32   

najlepiej jak ktoś będzie chętny na ten egzemplarz, to niech przy zakupie podjedzie do opla czy fiata i zobaczy czy się skomunikuje, czy nie tak ?? :grin:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
najnowszy85 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2007
Posty: 202
Skąd: Pruszkow

Rover 200

Wysłany: Pon Wrz 03, 2012 19:41   

To panie Sash 997 - to jak wytłumaczysz ten czerwony guzik przy trzymaku na napoje .Też sobie ktoś ze swapował ?? ? Dziwne że akurat trafił się silnik + ten gadżet w jednym aucie .... Za dużo w ty przypadków . Ile egzemplarzy w PL ma coś takiego ?? Ja osobiście widziałem jeden , właśnie ten z aukcji ....
 
 
kris-tofer 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 03, 2012 22:41   

A w ogóle do czego ten czerwony przycisk służy?
 
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Pon Wrz 03, 2012 23:01   

nikt tego niewie,sprzedawca pewnie też :mrgreen: może podtlenek azotu?? :twisted:

[ Dodano: Pon Wrz 03, 2012 23:01 ]
na montowany w fabryce to raczej nie wygląda
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75 1.8] Silnik od MGF 1.8 16V 02r
Syri Rover serii 75, MG ZT 3 Czw Kwi 02, 2015 09:30
AdaskoC
Brak nowych postów [R75] silnik
jarztom Rover serii 75, MG ZT 5 Sro Cze 26, 2013 08:31
mimo66
Brak nowych postów [R75] Silnik + ABS
jarek73 Rover serii 75, MG ZT 13 Sro Sty 14, 2009 15:44
Rowan
Brak nowych postów [R75] Silnik 1,8
petrus70 Rover serii 75, MG ZT 2 Sro Mar 19, 2008 19:49
przemo285
Brak nowych postów [R75] Silnik z bmw
seven77 Rover serii 75, MG ZT 11 Pią Paź 16, 2009 17:05
seven77



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink