tuners mnie rozwaliles tekstem ze szczeka bokserska ale na powaznie w sumie et masz w miare spoko kola powinny sie chowac a jaka szerokosc felg ? opona ja dla porownania powiem ze przy 195/50/16 bylo naprawde spoko... cos mnie pokusilo zeby na polskichh drogach smigac na wyzszym profilu i zalozylem 195/55/16 nigdy wiecej!!! auto sie tak rozbujalo na tej oponie ze nie mam pytan z zakretu mozna wyleciec olac komfort wracam na 205/45/17 hehe
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 05, 2014 14:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Przy twardszych sprężynach nie trze na 45 tarło
Wczoraj widziałem accorda z klema custom garage przód negaty tyl mega negatyw ledwo się toczyl ale felgi weszly xD
Tak wyglądał z frontu mniej więcej
A tak z boku
Co do obcierania to słychać stały szelest i widać tarcie o zderzak tylny oraz pogniecione nadkola z przodu i z tyłu xD ale wlazły
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Accord mojego znajomego (w sumie od akcji okradzenia mnie tam to już raczej nie znajomy:P) - z tym burdelem u klemy to ma wspólną tylko naklejkę. Cały tuning w tym aucie to gwint oraz felgi... Wielkie zmiany
ciekawi mnie jakie sa wlasciwosci jezdne tego auta z tak zalozonymi felgami.... ciekawe zuzycie nowych opon dzisiaj widzialem ladnego accorda sliczne zglebione spora felga ale nie musial miec kol pod takim kijowym katem.
Niewiem nie przekraczal 45 bo tarcie przekraczalo poziom lansu a co do opon to co miesiac zmiana opon na drugą stronę a przy kontroli niech środek mieżą tam 8 mm xD
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum