u mnie też nie było ale 90/100 ma zaznaczone, poza tym wyciąłem na podstawie rysunku z forum i jest jak trzeba to nie jest skomplikowane, a pewnie jak mrozy odejda w niepamięć to będę Kamilowi robił następne
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Ja też hehe, Tak wydawało mi sie że w oryginałach tylko jest rysunek do sprysków
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Od drugiej strony zderzaka, tak delikatnie jest zaznaczone jak wyciąć, że trzeba dobrze się przyjrzeć aby zobaczyć, i najlepiej wszczęcie umyć
Jak się dołoży spryskiwacze pod oryginalną wiązke, to trzeba przeprogramować, ale jak się chce aby działały tak jak fabryka wypuszczała. Syrene trzeba wymienić, ale jak się zaprogramuje spryskiwacze, a jak nie to nie trzeba. Spryskiwacze będą działać bez programowania ale wraz z alarmem, czyli w sumie nigdy
Kosz pełnej instalacji spryskiwaczy do 150 zł.
Ale w sumie czasem może wyjść taniej kupić soczewki na halogenie niż xenonie, bo jak się okaże że palnik walniet to już koszt wzrośnie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
No więc sami widzicie że xenony to nie takie proste jak się wydaje
Wymiana samych reflektorów to jedno (o ile faktycznie palnik sprawny) a i tak pozostaje:
- czujniki poziomowania i wiązka do nich
Ponadto żeby działały tak jak fabryka przykazała to jeszcze trzeba przełącznik świateł wymieniać
i pewnie wizyta na T4
- wycięcie dziur na spryski
- wymiana zbiornika bądź dokładka 2 pompki
- puszczenie węży i wiązek pod sprsyki
- wizyta na T4 żeby spryski działały co ileś tam wciśnięć spryskiwacza szyby
Więc kurna nie mówcie że to takie tanie i proste i wogóle
No ja akurat zgodzę się z Dawidovsem. Łatwo się mówi tylko parę rzeczy ale jak zrobisz listę to już trochę roboty z tym jest (nic nie do przeskoczenia ale na pewno nie do zrobienia w 'godzinkę').
(nic nie do przeskoczenia ale na pewno nie do zrobienia w 'godzinkę').
nie przesadzajcie wszyscy, założenie lamp dla mnie co już zdejmowałem zderzak to jest 15-20min.
Spryski trzeba rzeźbić na T4 tylko jak masz alarm bez batterypaka jak jest z bateryjką to chodzą od razu bez żadnych wizyt na kompie. Z poziomowaniem ja bym nie przesadzał bo i tak działa to że pożal się Boże i jak masz zwykłe światła to pamiętasz żeby obniżać to i tu będziesz pamiętał, w biegu i tak nie działa. Palniki jak was przerażają to też jest moim zdaniem przesada bo już nie mówię o chinolach za 50pln ale sa niemieckie za 100pln za szt. i chodzą ładnych kilka lat bez zarzutu. ja jak kupiłem lampy to żeby mieć spokój od razu wymieniłem na nowe palniki (niemieckie) i jeżdżą już któryś rok.
[ Dodano: Czw Sty 14, 2016 09:22 ]
Do soczewek żarówki i tak musisz kupić więc pewnie te 60-80pln wydasz jak nic
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
sknerko z ciekawości na spocie jak dotrzesz to porównamy nasze światła
Kiedyś obok Marcina stanąłem to jego xenon przebijał moje żarówki ale w trasie jak z nim ostatnio jechałem to miałem jednak wrażenie, że moje żarówki 'jaśniej' świecą.
musisz wiedzieć że palniki z czasem słabną a moje nowe nie są ale Kamil i zieciunio maja nówki takie jak moje.
[ Dodano: Czw Sty 14, 2016 09:35 ]
No i najlepiej mieć światłomierz fotograficzny, niestety teraz już nie mam dostępu do niego
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
No więc sami widzicie że xenony to nie takie proste jak się wydaje
Wymiana samych reflektorów to jedno (o ile faktycznie palnik sprawny) a i tak pozostaje:
- czujniki poziomowania i wiązka do nich
Ponadto żeby działały tak jak fabryka przykazała to jeszcze trzeba przełącznik świateł wymieniać
i pewnie wizyta na T4
- wycięcie dziur na spryski
- wymiana zbiornika bądź dokładka 2 pompki
- puszczenie węży i wiązek pod sprsyki
- wizyta na T4 żeby spryski działały co ileś tam wciśnięć spryskiwacza szyby
Więc kurna nie mówcie że to takie tanie i proste i wogóle
Podmiana lamp jak sknerko wspomniał to 20 minut do godziny juz tak na bardzo spokojnie.
Czujniki Malo kto jest w stanie Ci sprawdzić czy je masz, brachol miał xenon w mondeo i jakoś na przeglądach nikt nie dociekał czy caly osprzęt jest.
Niedługo bedzie Toaf wiec t4 nie bedzie konieczne,
Dziury na spryski, hmmm chwila i gotowe, nie widzę w tym najmniejszego problemu.
Podejrzewam ze idzie to zrobić szybciej niz napisałeś swój post
Zbiornik od spryskow a przynajmniej mój który posiadam jest przygotowany na 2 pompkę, jest mocowanie i wystarczy zrobic otworem i zamocowac pompkę z uszczelka.
Z kablami to chwila dluzej, jesli trzeba zrobic wiązkę wg rave, mając gotową jedynym problemem może być przecisniecie sie do kabiny.
Gdyby nie koszt samych xenonow to pewnie juz dawno bym zakladal
Choc mam w planach pewna modyfikację
No Marcin palnik wymieniał jakoś maj/czerwiec. W każdym razie jak siedziałem jako pasażer to kiepskie wrażenie na mnie xenon zrobił (fakt faktem w mieście światła itp ale moje lampy wydaje mi się, że lepiej 'widać' w takich warunkach).
zięciunio jeździ do pracy w aucie co ma soczewkę z żarówką (innej marki) lub swoim z xenonem i powiedział wiele razy nie ma porównania
[ Dodano: Czw Sty 14, 2016 10:30 ]
prebenny napisał/a:
No Marcin palnik wymieniał jakoś maj/czerwiec.
Jeden? to duży błąd
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Przed nadejściem jesieni przymierzam się do wymiany sfatygowanych ryflowanych reflektorów. Rozważam zapolowanie na jakieś soczewki halogenowe. I tutaj poprawcie mnie, jeśli się mylę. Wersje europejskie mają numery:
- prawa lampa: XBC002180, XBC002181
- lewa lampa: XBC002190, XBC002191
Wysłany: Sob Paź 22, 2016 16:38 Mocowanie na żarówkę H7 do soczewek
Witajcie! Poszukuję mocowanie na żarówkę H7 do soczewki. Oryginalnie w niej istnieje D2S. Może ktoś z was posiada lub kojarzy gdzie szukać bo nawet nie mam wizji jak owe mocowanie mogło by wyglądać. Pozdrawiam !
Możesz spróbować w hidretrofit.pl lub innym podobnym sklepie zapytać, mają tam całe soczewki z gniazdem h7 lub d2s/d4s to może będą mieć i same gniazda.
Możesz też poszukać adaptera. Co prawda na ogół spotykane są adaptery z h7 na hid, ale może odwrotny też gdzieś będzie.
W ostateczności, jeśli nic nie znajdziesz, można kupić całe soczewki z pożądanym mocowaniem (ok. 200 pln za komplet, jeśli dobrze kojarzę), a te co masz sprzedać i tyle.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum