Forum Klubu ROVERki.pl :: ZR160 vs Audi 1.8T vs Honda VTEC vs Ford Probe
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
ZR160 vs Audi 1.8T vs Honda VTEC vs Ford Probe
Autor Wiadomość
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Pią Sty 25, 2008 11:01   

BubuZR napisał/a:
Moc mała jak na auto z turbiną... ale już sam fakt, że to auto ma turbo powoduje, że jest o wiele lepsze w rozwoju niż taki ZR, którego np. Promotor za diabła nie ruszy, bo mieli podobno chętnego i było więcej zachodu niż to wszystko warte, największe kłopoty sprawiało VVC, nawet ze świnką wariował... czy dało by to efekty w ZR.. pewnie by dało, ale podejrzewam, że jednostka by była znacznie mocniej wysilona niż w przypadku 1,8T... tak samo w USA... jak kupują Nissana 240SX to nie zakładają mu turbo tylko wywalają silnik i wkładają już uturbiony silnik z 200SX żeby poddać go dalszym modyfikacjom...


Nie zgodze sie z twierdzeniem ze w ZR nie da sie nic zrobic z silnikiem. Oczywiscie robienie z 1.8 VVC turbo mija sie z celem i najzwyczajniej nie ma sensu (za bardzo skomplikowana sprawa i nigdy to dobrze nie bedzie dzialac). Wiem jednak z Kreatora Mocy, ze zrobienie z tego silnika bez turbo 220 - 240 koni, nie jest wielkim problemem jak ktos ma luzne 10 tys :)
Na szczescie ZR 160 to lekkie autko i samo zrobienie glowicy z dolotem, bo wydech z kolektorem mamy seryjnie juz "konkretny", pozwoli osiagnac jakies 180 koni co w rzeczywistosci polepszy przyspieszenie do setki z 7,3 do 6,5-6,8 a to juz nie sa zarty, bo mozemy wtedy spokojnie startowac ze swiatel z samochodami ktore maja 200-220 koni.

Ja tam wole N/A chociazby ze wzgledu na sama swiadomosc ze sie objezda auta z turbina :twisted:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 25, 2008 11:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pią Sty 25, 2008 18:18   

Tempest, to loox :) jak juz bedziesz miec zrobione to sie chwal:D
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Sty 25, 2008 18:25   

jerzu napisał/a:
...Co do tomcata to nie jest samochód tylko nisko latający samolot :P ...

:ok: :rotfl:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pią Sty 25, 2008 18:57   

HaDeSsS napisał/a:
Tempest, to loox :) jak juz bedziesz miec zrobione to sie chwal:D

dopiero jakoś za roczek, jak mi się skończy gwara
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
labudin 



Dołączył: 10 Sty 2007
Posty: 5
Skąd: Olkusz



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 11:45   

wracajac do tematu musze sie pochwalic ze przez pol roku wozil sie golfem IV 1,8T i w Krk mierzylem sie z jakims ZR-em i pozamiatalem go na 2 dlugosci.... Moze to HaDeSsS, ty byles :wink:
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 12:39   

labudin napisał/a:
wracajac do tematu musze sie pochwalic ze przez pol roku wozil sie golfem IV 1,8T i w Krk mierzylem sie z jakims ZR-em i pozamiatalem go na 2 dlugosci.... Moze to HaDeSsS, ty byles :wink:
moze to nie byl zr160 :)
 
 
labudin 



Dołączył: 10 Sty 2007
Posty: 5
Skąd: Olkusz



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 13:42   

no to tez jest jakas opcja moze mial tylko pakiet jakis sport :P
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 14:08   

ja sie z Golfem nie mierzylem nigdy... pozatym mnie rozpoznacz bo dosc glosnym :P wydechu ;)

pozatym taki Golf ma 8,5 do 100, a ZR 7,4...
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
labudin 



Dołączył: 10 Sty 2007
Posty: 5
Skąd: Olkusz



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 15:41   

HaDeSsS, tzn jesli twoj to jest ten na zdjeciu no to nie byles napewno ty :P Bo tamten byl zolty :D
 
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 15:50   

labudin napisał/a:
no to tez jest jakas opcja moze mial tylko pakiet jakis sport :P

wszystkie ZR wyglądają tak, tzn. mają pakiet sport :wink:
mógł to być ZR np. 1.8 ale 120KM (rzadki, ale jest)
lub 1.4 105KM
lub 1.1 nie wiem ile koni
lub klekot 2.0 113KM
kilka ich jest i każdy ma taki (chyba) sam wygląd (może i są drobne różnice, ale na pierwszy rzut oka niezauważalne)
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 17:16   

labudin, ten z avka to jest moj :)

Tempest, nie bylo ZR z 1.1 ... a wygladaja tak samo , 160 ma tylko pod napisem ZR na klapie 160 :p a inne nie maja.. no chbya ze byl bity to moze nic nie miec :P
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 17:37   

HaDeSsS napisał/a:
Tempest, nie bylo ZR z 1.1 ...

no to cię zdziwię bo był :mrgreen:
zapytaj się Tomiego - w ogóle od niego mam takie info
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 18:09   

Tempest, lool niezle, skoro tak mowicie to poszukam, bo az mi sie wierzyc nie chce :P hehe
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 18:50   

osiągi do tego co sobą ten ZR reprezentuje muszą być tragicznie śmieszne :???:
nie wiem czym MG się sugerowało wypuszczając taki model
z pewnością musiał być totalną rzadzizną :/
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 20:58   

wg mnie powinni robic tylko ZR 160 :P bo tak to ktos pojedzie diesla albo 105 i sie cieszy ze 160km auto zrobil :P
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 23:08   

HaDeSsS napisał/a:
wg mnie powinni robic tylko ZR 160 :P bo tak to ktos pojedzie diesla albo 105 i sie cieszy ze 160km auto zrobil :P

to nie do końca tak
nie każdy wie co to jest MG, albo dodatkowo co to jest ZR i że występuje to to w wersji 160KM
san wygląd samochodu sugeruje po prostu jego sportową duszę i chyba tylko na tej podstawie ktoś może myśleć, że "objechał" sportowe auto
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Nie Sty 27, 2008 23:39   

w sumie racja :)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
labudin 



Dołączył: 10 Sty 2007
Posty: 5
Skąd: Olkusz



Wysłany: Pon Sty 28, 2008 10:32   

a tak jeszcze male OT wczesniej ktos pisal ze trzeba ok 10tys na uturbienie ZR-ka oto chyba tansze rozwiazanie :)

http://www.pistonheads.com/sales/325257.htm
http://www.pistonheads.com/sales/353627.htm
http://www.pistonheads.com/sales/310054.htm
 
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Pon Sty 28, 2008 11:07   

labudin napisał/a:
a tak jeszcze male OT wczesniej ktos pisal ze trzeba ok 10tys na uturbienie ZR-ka oto chyba tansze rozwiazanie :)

http://www.pistonheads.com/sales/325257.htm
http://www.pistonheads.com/sales/353627.htm
http://www.pistonheads.com/sales/310054.htm


Wszystko ladnie, pieknie i chetnie bym sobie tak zrobil, ale niestety w naszych warunkach, takie zabawy bylyby znacznie drozsze :(

Fajny ten pierwszy ZR :mrgreen:
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
labudin 



Dołączył: 10 Sty 2007
Posty: 5
Skąd: Olkusz



Wysłany: Pon Sty 28, 2008 12:17   

ceremony, no nie koniecznie jesli chodzi o przekladke to nie orientuje sie ile kosztuje i czy wogole sie da... ale np zrobienie swapa bedzie sie bardziej oplacalo niz robienie od poczatku auta... bo cala reszte ktora zostaje mozna sprzedac na czesci. Zreszta sam silik ZR 160 ktory by ci wtedy zostal stoi z osprzetem i skrzynia ok 7tys tak przynajmniej mowil mi arek z art bizar.
Koszt auta: 2350 * 4,85 = 11397zl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 216 GTi] Kolektor wydechowy od probe 2.2T
walet90 Tuning mechaniczny 17 Czw Sie 19, 2010 14:57
Markzo
Brak nowych postów R620si swap na vtec
olekorson Tuning mechaniczny 8 Czw Lut 21, 2008 22:48
olekorson
Brak nowych postów [R620] Silnik vtec do 600tki??
jabco Tuning mechaniczny 22 Wto Maj 19, 2009 12:54
dobryziom
Brak nowych postów [R214i 97r.] Sportowe zawieszenie od Ford'a Pumy
Foczes Tuning mechaniczny 4 Pią Lut 01, 2008 12:20
michone
Brak nowych postów X-Power do MG ZR160
adik7891 Tuning mechaniczny 0 Sob Sie 19, 2017 17:49
adik7891



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink