nie koniecznie takie zaciski brembo 4 tłoczkowe z alfy chodzą po 800pln za komplet do tego oczywiście trzeba dopasować tarcze i klocek. Musze się przyjrzeć budowie jarzma w R dla porównania czy wiąże sie z montażem dużo przeróbek... jest jeszcze opcja włożenia gotowego zacisku 4 tłoczkowego z pewnego MG ale do póki nie sprawdzę to moja słodka tajemnica
tylko ze z alfy to moze mocno nie pasowac proponuje szukac tak jak mowisz z MG pewnei mniej trza bedzie kombinowac tak samo jak przekladaja zaciski w fiatacj z innych fiatow (albo ze stajni fiata) wtedy nie mam takich problemow
a moze tu mozna by dopasowac cos z hondy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 12, 2009 16:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
z Hondy przychodzi mi tylko do głowy preluda 2,2 tam są 282mm wiec szkoda zachodu... ewentualnie ten sam rozmiar od Legend 2 tłoczkowe ale trzeba by się przyjrzeć konstrukcji jarzma i wtedy takie 282 jest szansa ze wiedzie z felgę 15cali
[ Dodano: Czw Lut 12, 2009 16:42 ] ceremony nie jest to xpower chociaż na pewno ma pokaźne hamulce, o cenie chyba nie ma co wspominać ZT260 tez to nie jest chociaż może warto również sprawdzić
_________________ Tomcata na części info na PW
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Czw Lut 12, 2009 16:51
dobryziom napisał/a:
z Hondy przychodzi mi tylko do głowy preluda 2,2 tam są 282mm wiec szkoda zachodu... ewentualnie ten sam rozmiar od Legend 2 tłoczkowe ale trzeba by się przyjrzeć konstrukcji jarzma i wtedy takie 282 jest szansa ze wiedzie z felgę 15cali
[ Dodano: Czw Lut 12, 2009 16:42 ] ceremony nie jest to xpower chociaż na pewno ma pokaźne hamulce, o cenie chyba nie ma co wspominać ZT260 tez to nie jest chociaż może warto również sprawdzić
no to mysle ze takie 2 tloczkowe i pod felge 15 by mi wystarczyly
Target to budzetowy szajs. Generalnie nie nadaje sie do niczego.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Czw Lut 12, 2009 22:41
BoloSr napisał/a:
blue827 napisał/a:
Trochę ostatnio szukałem info o hamulcach, na różnych forach i doszedłem do wniosku że najlepsze tarcze są nacinane, bo te nacięcia cały czas frezują powierzchnię klocka więc hamulce zawsze są jak nowe, hamują całą powierzchnią.
Natomiast otwory to tylko stylistyka , a przy ostrzejszym używaniu tworzą się pęknięcia bo taka nawiercana tarcza poprostu ma mniej materiału i gorzej odprowadza ciepło.
Odnośnie nacinanych tarcz to ważne aby nacięcia nie dochodziły do krawędzy tarczy bo to ją osłabia. Czyli prawidłowe nacięcia są np w tarczach Speedmax lub ATE PD.
Natomiast odnośnie klocków to podstawowa ich funkcja to powinny się ścierać w miarę używania, a nie frezować tarczę. Więc ceramiczne mogą być zatwarde, wolałbym jakieś normalne klocki kupić do 100zł, np też ATE.
no tak ale ATE PD nie ma wentylowanych
Kiedyś były super tarcze do Roverów ATE Powerdisc i były odrobinę droższe od zwykłych. Miałem takie w swoim klekocie Niestety już ich nie produkują
[ Dodano: Czw Lut 12, 2009 22:45 ]
Swoją drogą pamiętam, że MR miał w swoim Tomcacie jakieś EBC, które trzeba było przed użyciem rozgrzać i to była maskra, gdy wyjeżdżało się na ulicę praktycznie bez hamuców (bo taka była ich skuteczność gdy były zimne).
dzieki Tomi jak juz nie bede mial na co wydac kasy to napewno obejrze za te hamulce mozna kupic R200 w dobrym stanie hihih a tak serio mam cos innego na oku moze w przyszlym tyg. sie zdradze
Pomógł: 37 razy Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 530 Skąd: Warszawa/Magdalenka
Wysłany: Wto Mar 31, 2009 20:17
Ja mam jeszcze oryginalne tarcze a klocki Textar i wszystko gra . Klocki pasują od Hondy Accord po 98roku,136 koni .Moim zdaniem Textar jest lepszy od Ferodo ale to pewnie subiektywne odczucie. Pozdrawiam
Pisalem w innym watku. te mikody to zwykle tarcze "stuningowane" fabrycznie przez nawiercanie ktore mocno wplywa na odpornosc tych tarcz na pekanie. Widzialem dwa pekniete egzemplarze. A co do zestawow nacinana tarcza plus lepsze klocki to zuzyje sie to dosc szybko (szczegolnie klocki) i jesli ekonomia jest wazna to wedlug mnie nie warto.
Aha, i przewody sa gumowe, tylko w stalowym oplocie Daja lepsze czucie hamulca.
dzieki za odpowiedz ale czytalem gdzies ze mikoda zanim wprowadzila ten tuning to powaznie myslala nad swoim stopem czy aby nie za kruchy. pomodyfikowali stal na tyle, ze jest okej.
Ale mniejsza z tym tuningiem.
A czy ktos jest w stanie porownac i wykazac badz nie wyrazna roznice miedzy tarcza zwykla ATE a MIKODA?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Na chlopski rozum skoro go zmodyfikowala to czemu taki sam daje do litych jak i nawiercanych? Mogliby przeciez zaoszczedzic Z zalozenia takie tarcze sa do ostrej jazdy i w takich warunkach widzialem jak popekaly.
Chodzi Ci o roznice miedzy litymi ATE i Mikoda? Przy spokojnej jezdzie pewnie zadne. ATE jest sprawdzonym producentem, wiele aut ma ich tarcze na 1 montaz, mysle, ze odsetek wymian gwarancyjnych bedzie mniejszy niz w Mikodzie. Przy normlanym uzytkowaniu sa mocno odporne na pogiecie i wytrzymuja spore przebiegi (wiecej niz tarcze Brembo, Ferodo i TRW, na innych litych nie jezdzilem na tyle duzo zeby sie wypowiadac)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum