Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200]obniżanie R
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200]obniżanie R

sprężyny
Autor Wiadomość
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Paź 23, 2009 11:08   

ceremony napisał/a:
rura od odkurzacza doprowadzona do turbiny
to tego jeszcze nie widziałem :D
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 23, 2009 11:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Pią Paź 23, 2009 12:56   

Dam-Kam napisał/a:
ceremony napisał/a:
rura od odkurzacza doprowadzona do turbiny
to tego jeszcze nie widziałem :D

W temacie o swapie kolega Michone wrzucil taki link, poczytaj sobie ;) http://www.racingforum.pl...c=13063&hl=agma :mrgreen:
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Wto Paź 27, 2009 11:38   

erjot86 napisał/a:
no to lipa

jeszcze jedno pytanko
jamex czy eibach ??
jakie mają plusy i minusy?
czy jak przez google wpiszę eibach rover to wszystkie te sprężyny są już niższe niż standardowe?

[ Dodano: Pon Paź 12, 2009 21:19 ]
jamexy jak dla mnie mają już 2 plusiki: cena i już wygląd na Twoim aucie Pływak, strasznie mi się podoba


A ja wszedłbym w oryginalne sprężyny od ZR'a...
 
 
kharry 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 367
Skąd: Szczecin / Goleniów

Rover 25

Wysłany: Wto Paź 27, 2009 22:52   

Tomi napisał/a:
A ja wszedłbym w oryginalne sprężyny od ZR'a...

Pierwszego też czy tylko drugiej generacji?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
mlodyjp 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 58
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Paź 27, 2009 23:25   

kharry napisał/a:

Pierwszego też czy tylko drugiej generacji?

to chyba nie ma znaczenia bo buda w r200 czy r25 jest ta sama.. ja mam R220sd z 98 roku a zawieszenie z ZR 1.4 z 2004r. chyba że chodzi Ci o porównanie starszego r200 ( kanciaka)
ale jeśli chodzi o r200 i r 25 to jedyna różnica może być w masie samochodu bo jeśli wierzyć tłumaczeniu dowodu rejestracyjnego to mój r200 waży 1215 kg (choć powinien ważyć 1105kg) a ZR pewnie około 1000kg. dlatego też u mnie jest efekt jakby przód siedział trochę niżej czego nie zaobserwowałem w ZR. pytałem kiedyś na forum o to czy przypadkiem nie było kilku odmian sprężyn w zależności od wersji silnikowych ale powiedziano mi żebym sie tym nie przejmował i że spokojnie mogę je założyć
 
 
kharry 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 367
Skąd: Szczecin / Goleniów

Rover 25

Wysłany: Wto Paź 27, 2009 23:44   

Nie no, mamy ZR przed i po 2004 roku - czy w nich są takie same zawieszenia?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Sro Paź 28, 2009 01:00   

strzelam, ze tak bo MG Rover to taka badziewna marka, ze wszystko robila na jedno kopyto broniac sie przed upadloscia:D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
muzyczny_rover 



Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 349
Skąd: Piła



  Wysłany: Pon Lis 02, 2009 21:23   

Botanix napisał/a:
Cytat:

to co ja mam powiedziec jak sprezyn do obnizenia ZRa jest jak na lekarstwo i jedyne jakie znalazlem to XPOWERy do sciagniecia z UK :(


Z UK to nie tylko XPower, są jeszcze PI, GMAX, i APEX. Tak więc raczej nie jak na lekarstwo ;)

Pisz pisz bo ja mam od ZRa i mi nadal za wysoko. Generalnie jak zmieniłem rok temu - udało mi sie kupic amory ze sprezynami z ZR z 2003 roku chyba:) zalożyłem jest super...
Ale nadal za wyoko jeszcze te 3-4cm mógłbym pójsc w dół - i tak i tak bardzo uważam jak jezdzę...
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Lis 02, 2009 23:18   

Tu masz prawie wszystko do ZR. Oprocz tego sa jeszcze czerwone AVO ktore obnizaja o 50mm i Xpowery 25mm. Sa tez oczywiscie i gwinty, najtanszy to okolo 500£.
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
muzyczny_rover 



Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 349
Skąd: Piła



Wysłany: Wto Lis 03, 2009 16:57   

rodi_, rodi jak jest opis -30mm to obnniza mi od obecnego stanu - to ok , w PL jakiegoś "przedstawicielstwa" nie ma?
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Sro Lis 04, 2009 00:26   

Obniza od obecnego stanu, bo wszystkie te sa do ZR. W Polsce raczej tego nie dostaniesz, ale ten sklep z linku napewno Ci to wysle. Cena przesylki to okolo 20£.
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Nie Lis 08, 2009 10:12   

Kurde poleciłby ktos skad stargac zawiasy kompletne (mcphersony) z ZRa? Bo nei wiem czy takie rzeczy powinno sie nowe brac czy mozna smiało jakies uzywki?
Jak bym chciał te xpowery sprezyny to do nich musiałbym kupic amory stricte od ZR czy tez o troche nizszym skoku (x-powery wg opisow obnizaja 15-20 mm tylko)? JAk pod ZR to tez bym prosił o polecenie czegos konkretnego jakies KYB albo cos? SZukałem po necie ale nei znam sie na tyh firmach a w ogole nie moeg znalezc do tej marki za wiele a numery seryjne mi wiele nie mowia. Mam juz fele na lato zostaja mi zawiasy i opony i auto osiagnie wymarzony stan przy wisoennej zmianie opon, hehehe.
 
 
Szymon 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 306
Skąd: Katowice

Rover 200

Wysłany: Nie Lis 08, 2009 18:01   

niuton napisał/a:
x-powery wg opisow obnizaja 15-20 mm tylko
tylko 20mm ale do seryjnego obniżenia zr-a, czyli w sumie daje to całkiem fajny wynik w porównaniu z seryjnym 200/25 :>
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Nie Lis 08, 2009 22:03   

Wiem o tym:)
Dla mnei problmem jest czy:
bracamory od zr plus x powery czy amor sprezyan z zr?
Tak czy siak nowe czy uzywane?
Takie mam dylematy własnie. Zastanawiam sie czy sam zawias z ZR nie wystarczy bo po pierwsze polskie drogi a po drugie nie jestm fanem super obnizenia, gdy (kwestia gustu) auto puste wyglda jak full pełne.
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Nie Lis 08, 2009 23:13   

Na tej stronie w masz niebieskiego ZR wlasnie z xpowerami. Az tak nisko to on nie jest, ale ponoc roznica jest i to duza w prowadzeniu.
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Nie Lis 08, 2009 23:42   

No i jest idealny! Moze "ciutke" za nisko. Amory do ZR poleci ktos konkretnie jakies? Jakies KYB abo inne dobre w fajnej cenie. Dobre opinie słyszałem o jakis czeskich (nazwa podoban do kajaba...
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Lis 09, 2009 01:30   

Za kilka dni wrzuce jakies fotki juz z xpowerami. Wlasnie zamowilem :razz:
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
niuton 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 366
Skąd: Nowa Huta



Wysłany: Pon Lis 09, 2009 11:22   

A wiec jednak, hehe. No to czekam/czekamy.
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Lis 09, 2009 14:52   

niuton napisał/a:
A wiec jednak, hehe. No to czekam/czekamy.


No latwiej jest wydac 200e na sprezyny, niz okolo 700e na caly zestaw do wymiany walkow. Swieta juz blisko :wink:
Ale co sie odwlecze to bedzie po swietach :razz:
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
kris_1987 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2008
Posty: 131
Skąd: Legionowo



Wysłany: Czw Lis 12, 2009 22:33   

[Tomi, a masz może zestawik od ZR-a do sprzedania?? :>
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Obnizanie
Matej Tuning mechaniczny 5 Pon Paź 11, 2010 20:18
jabco
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R25] Obniżanie samochodu.
SebastianS Tuning mechaniczny 4 Sob Lip 14, 2012 15:09
greg-si
Brak nowych postów [R620]Obniżanie Rover 620 Si o 35mm - 40mm
tomii620si Tuning mechaniczny 9 Czw Sty 13, 2011 22:12
takeda666
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] 1,4 16V
m35sie2 Tuning mechaniczny 1 Nie Gru 15, 2013 10:36
greg-si
Brak nowych postów [R200 98r.] 2.5 pod maską 200 ?
Dk-san Tuning mechaniczny 4 Pon Sie 06, 2012 13:04
Dk-san



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink