Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620]Obniżanie Rover 620 Si o 35mm - 40mm
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Gru 10, 2010 15:23
[R620]Obniżanie Rover 620 Si o 35mm - 40mm
Autor Wiadomość
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sob Gru 04, 2010 18:53   [R620]Obniżanie Rover 620 Si o 35mm - 40mm
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1994

Witam.. Mam pytanie dotyczące obniżania tego autka.. Dzisiaj odkupiłem od wujka Rovera 620Si i chciałbym go obniżyć o około 35 - 40mm tylko chciałbym się dowiedzieć jak to auto jeździ po obniżeniu.. (Może dupnie szukałem ale nie znalazłem tematu co do obniżania tego autka).. Kiedyś gdzieś przypadkiem znalazłem na tym forum jak ktoś się wypowiadał, że u kolegi w accordzie po obniżeniu to auto się gorzej prowadzi.. Jak to jest faktycznie? Czy to może jednostkowy przypadek czy obniżanie tego auta psuję sterowność?? Ogólnie auto ma mieć roverowskie alu 16" i hokejkę od Laguny.. Proszę o waszę opinię .. Będę bardzo wdzięczny ..
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Gru 04, 2010 18:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Gru 04, 2010 18:56   

A ten temat czytałeś ?? http://forum.roverki.eu/v...der=asc&start=0 Jest w nim co nie co o obniżaniu ROVER'ków. Miłej lektury :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sob Gru 04, 2010 19:05   

Dzięki.. Chętnie przeczytam ale tu jest o R 200.. A to jest trochę nowsze i mniejsze autko ;P .. ale poczytam.. może akurat coś wyczytam..
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Gru 04, 2010 19:14   

tomii620si napisał/a:
ale tu jest o R 200
nie tylko o R200. Znajdziesz też ogólne uwagi o obniżaniu i jego konsekwencjach, wadach, zaletach itp.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sob Gru 04, 2010 19:32   

No dobra.. przeczytałem wsio.. Fakt. trochę się dowiedziałem. Fajnie bo akurat też obniżał R600 i wiem o ile i jaki efekt.. Dzięki tronsek,. Czyli wyszło na to, że Jamexy -40mm będą i do tego hokejka od lagunki i powinno być git.. Na necie znalazłem taką fotke: . Tak chce zrobić (prawie identycznie). Jak oceniacie efekt?? Tylko, że tutaj ma 17" a ja chce ten sam wzór ale 16".

No i dupa.. Jamexy są same -35mm.. Znacie jakieś dobre sprężynki do roverka -40mm??
 
 
 
Bazyl 




Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 3
Skąd: Knurów/Gliwice



Wysłany: Pią Gru 10, 2010 14:52   

Aloha,

Ja mam u siebie te jamexy -40, a może -35 (nie pamiętam już) na 16' felgach i jestem zadowolony. Troche bardziej twardo niż na serii ale jeszcze na tyle komfortowo, zeby nie narzekać.
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pią Gru 10, 2010 16:13   

Bazyl a jak z krawężnikami na parkingach itd?? Można normalnie zaparkować czy trzeba jakoś tyłem parkować?? Bo nie chce też aby mi to jakoś nie potrzebnie utrudniało parkowanie ...
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Gekus 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 161
Skąd: Kraków, Nowa Huta



Wysłany: Pią Gru 10, 2010 21:07   

tomii620si, nie powinieneś mieć jakichś większych problemów - u mnie nie było ...
_________________
Rover 214Si: GTI wannabe
 
 
 
Bazyl 




Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 3
Skąd: Knurów/Gliwice



Wysłany: Czw Sty 13, 2011 19:00   

łoo rany sorry, zapomniałem o tym temacie, trzeba bylo mi pm wyslac ;]

Anyway krawezniki nie sa problemem dla auta, dla chlapaczy juz tak, tak samo progi zwalniajace. Trzeba po prostu zwolnic i wtedy jest cacy.

Ave!
 
 
takeda666 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 101
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Sty 13, 2011 22:12   

Ja mam założone w swoim sprężyny Jamex i nie ma żadnego problemu, kupiłem od gościa na allegro. Auto ładnie się obniżyło i wcale nie jest twarde. Koszt 370zł komplet
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 17:53
kasjopea
Brak nowych postów [MG ZR/R25] Sprężyny obniżające HP-40mm
Czy te sprężyny wogóle się nadają??
kaaaziuu Tuning mechaniczny 53 Sro Lut 02, 2011 20:49
marcinmarcin
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R25] obniżenie -40mm /opinie/fotkk
PitBull89 Tuning mechaniczny 1 Sro Wrz 25, 2013 16:02
greg-si
Brak nowych postów Obnizanie
Matej Tuning mechaniczny 5 Pon Paź 11, 2010 20:18
jabco
Brak nowych postów [R200]obniżanie R
sprężyny
erjot86 Tuning mechaniczny 192 Sro Paź 23, 2013 10:35
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink