Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420 TD 98r] Problem z odpalaniem tylko rano po nocy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:47
[R420 TD 98r] Problem z odpalaniem tylko rano po nocy
Autor Wiadomość
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Sro Sty 06, 2010 18:09   

Jak już zdejmiesz pompę to wymień tę niedziałającą świecę :smile:
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 06, 2010 18:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Sty 06, 2010 18:34   

To rzecz oczywista, drugiej takiej okazji nie będzie (miejmy nadzieję :wink: ). Zastanawiam się czy kupić do kompletu NGK, czy założyć sprawną Beru, którą miałem wcześniej :???: Nie pamiętam czy w tym, czy w innym wątku czytałem, że ktoś kupił do serii L NGK w Norauto, za 35pln.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
pablom1978 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 46
Skąd: Białystok



Wysłany: Sro Sty 06, 2010 19:59   

Witam i ja też dorzucę swoje trzy grosze. Ostatnio, -31 st. C miałem wielkie kłopoty z odpaleniem roverka, jako że w tamtym roku miałem problem z gruszką wymontowałem ją i próbowałem odpalić bez niej, żadnych rezultatów. Następnie wymontowałem filtr paliwa, zamontowałem gruszkę, podłączyłem do niej przewód paliwowy i bez filtra odpalił za pierwszym razem i za każdym razem palił na dotyk, sprawdzałem też następnego dnia. Wymontowany filtr był niedawno zamontowany tak gwoli ścisłości. Na wszelki wypadek zakupiłem nowy filtr, zamontowałem go i znowy muszę trochę tzn. dwa lub trzy razy pokręcić rozrusznikiem by zapalił. Taka luźna sugestia, może coś z filtrem?
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Czw Sty 14, 2010 12:46   

Mixtated, zauważyłem taką prawidłowość - samochód z reguły na noc stoi w garażu - nie ma żadnego problemu. Ale gdy noc spędzi pod chmurką to też się trochę krztusi przy odpalaniu, tak jakby bardzo chciał zaskoczyć, ale mu się nie udawało.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
bielawnym 



Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 34
Skąd: Gliwice



Wysłany: Czw Sty 14, 2010 13:04   

Dziwna sprawa koledzy, bo ja przy silniku 1.6 Si w benzynie mam dokładnie te same objawy. Po nocy nie pali, kręci kręci aż aku padnie. Po naładowaniu albo od kabli pali od kopa! Nowe świece, kable, kopułka, cewka, aku. Problem nie do rozwiązania. Czasem załapie i wchodzi na jakieś 600/800 obrotów i dopiero gdzieś po 10sekundach obroty wchodzą na taki poziom na jakim powinno być. Skoro i w benzynie i w dieslu objawy są takie same, to może przyczyna leży również w tym samym;> Już pewnie nie chodzi o paliwo, grzanie świec itd...
P.S. Również jak przejadę samochodem 300km i zostawię go na noc (czyli teoretycznie aku powinien być naładowany po takiej podróży) auto nie odpala. Dopiero po podładowaniu albo kablach. I podobnie sytuacja ma miejsce przy - temperaturach.
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Sty 14, 2010 13:47   

Krzysi3k5, dziś w nocy było u mnie -15. Zapalił dosyć ciężko. Kręciłem ze 3 razy i widać było, że chce załapać, ale coś mu przeszkadza :wink: Po odpaleniu czuć wyraźnie z wydechu zapach nieprzepalonej ropy. Sprawdzę jeszcze dla pewności kompresję, ale obstawiam, że problem tkwi w złym dawkowaniu paliwa przy rozruchu.

Ktoś się orientuje gdzie w i-necie kupię przeźroczysty przewód paliwowy? Pytałem w większości sklepów w okolicy to nie mają?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 14, 2010 14:28   

Mixtated a co z pompą?
miałeś ją dać na stół
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Sty 14, 2010 15:52   

Narazie nic nie robiłem z autem, bo w tym tygodniu mam sporo jeżdżenia. Jak sobie terminy poukładam, to pewnie w przyszłym tygodniu pompa pójdzie na stół.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
igla 




Dołączył: 16 Paź 2005
Posty: 57
Skąd: Hajnówka



Wysłany: Sob Sty 21, 2012 21:27   

witajcie.
problemy tu poruszane miałem wszystkie- po nocy nie odpala- aku pada, dymi a po naładowaniu aku pali prawie na dotyk...
nikt nie wiedział o co chodzi.
Zatem zacząłem po swojemu wymiana gruszki odpowietrzanie filtra paliwa- pompa na stół, zaworek zwrotny....czego ja nie robiłem- denaturat benzyna i mixol do pa7liwa-oczywiście nie na raz:)
no i we wtorek padła turbina!!!
regeneracja 1100zł uszczelki i olej 200zł
ale po powrocie turbiny został wyczyszczony intercooler i węze gumowe wywaliłem katalizator bo prześwitu nie było.
Naładowałem aku i rano ( fakt było tylko -2) zapalił z pierwszego cylindra który sie sprężył- nc nie chełtało- od razu!!!
Zatem- sprawdźcie katalizator- on zawalony potrafi zepsuć turbine- zaworek przy turbinie- intercooler- zaoszczędzicie kasę i nerwy.
świeczki mam dwie padnięte - wymienię po poniedziałkowej wycieczce do stolycy- a mimo to przy takich minusach to pali na cyk.
od momentu zakupu miałem problem z paleniem- a od dziś daj Boże nie- sprawdzajcie i oszczędzajcie.
peace!!
_________________
Niech ryczy z bólu ranny łoś, zwierz zdrów przebiega knieje, Ktoś nie śpi, aby spać mógł k
toś, To są zwyczajne dzieje.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420 sdi 96r] problem z odpalaniem i nie tylko
buckezz Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Wto Kwi 10, 2012 20:34
Vornoff
Brak nowych postów [R420] Problem z odpalaniem
Sam nie wiem co sie stało
rybakowy Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 20 Pią Mar 13, 2009 21:54
rybakowy
Brak nowych postów [R420 2.0 DT 96r ] problem z odpalaniem
MariuszN Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Nie Gru 08, 2013 19:34
bizon
Brak nowych postów [R420] Problem z odpalaniem.
Marzyciel Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Czw Paź 23, 2008 23:24
memphisto
Brak nowych postów [R420 SDI 98'] Problem z odpalaniem - czasami nie kręci
pozycja III słychać tylko bendix, po kilku próbach zaczyna kręcić, odpala z pierwszego zakręcenia
Wazzabii Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Nie Lip 12, 2009 19:20
irecki26



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink