ktoś już gdzieś pisał, żeby tą rurę wsadzić za atrapę chłodnicy. Ja się też do tego przymierzam, a przed wakacjami trzeba to zrobić, żeby w trasie się lepiej jechało ( taki zabieg psychologiczny )
BoloSr, hm, no tak ja nie mam klimy... a może gdybyś dał "nie oryginalną" rurę jakąś i gdzie indziej ją przepchnął za chłodnicę
no wlasnie wczoraj sobie na spokojnie wszystko oblukalem i nie da rady nic wcisnac
pozostaje wstawic tak jak w oryginale chyba ze cos jeszcze pokombinuje
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Sro Maj 04, 2011 20:34
Markzo napisał/a:
up
Rura doszla i niestety tez nie mam tej kratki co to ludzie pokazywali ale moze cos dorobie
ale mam pytanie czy to jest czyms zapiete przy puszcze czy tylko wlozone ? bo rura strasznie sztywna wiec jest szansa ze nie wypadnie ale wole sie upewnic
btw, ktoś wklejal link do mojego tematu, moj dolot NIE MA POCZĄTKU i NIE ZASYSA powietrza z komory silnika. Rożnica jest ogromna, poprawa wyczuwalna i dajaca sie zmierzyć, nie wiem jak w 1.8 ale w KV6 przepustnica ma prawie 70mm a poczatek air-duct'u ma cos kolo 40mm potem rezonttor i powyginane rury.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Sro Maj 04, 2011 20:44
Markzo napisał/a:
btw, ktoś wklejal link do mojego tematu, moj dolot NIE MA POCZĄTKU i NIE ZASYSA powietrza z komory silnika. Rożnica jest ogromna, poprawa wyczuwalna i dajaca sie zmierzyć, nie wiem jak w 1.8 ale w KV6 przepustnica ma prawie 70mm a poczatek air-duct'u ma cos kolo 40mm potem rezonttor i powyginane rury.
generalnie ja nie wiem jak powinno byc bo tej rury jeszcze nie mam na aucie ale z tego co zauwazylem to moze byc zupelnie inaczej
bo teraz ciagnie cale cieple powietrze z chlodnicy i to zawsze wiec jak zapodam jak w orginale moze troche sie poprawic a jak to sie uda moze przerobie na twoj patent ale te dwie rzeczy mnie narazie interesuja
BoloSr, rurka jest sztywna i ma mocowanie pod akumulatorem na śrubkę 8mm.
Kratka o której wspomniałeś jest chyba tylko po to by żadne zwierze nie wlazło do silnika Swobodnie możesz kratki nie zakładać. Możesz zrobić tak jak ma Markzo (ja też tak mam )
Markzo napisał/a:
poczatek air-duct'u ma cos kolo 40mm potem rezonttor i powyginane rury.
Myślę że właśnie tutaj jest przyczyna odczuwalnej różnicy. Po zmianie na prawie dwa razy większą średnicę mamy prawie cztery razy większy przekrój rurki która doprowadza powietrze do filtra i dalej do przepustnicy.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Czw Maj 05, 2011 09:44
greg-si napisał/a:
BoloSr, rurka jest sztywna i ma mocowanie pod akumulatorem na śrubkę 8mm.
Kratka o której wspomniałeś jest chyba tylko po to by żadne zwierze nie wlazło do silnika Swobodnie możesz kratki nie zakładać. Możesz zrobić tak jak ma Markzo (ja też tak mam )
Markzo napisał/a:
poczatek air-duct'u ma cos kolo 40mm potem rezonttor i powyginane rury.
Myślę że właśnie tutaj jest przyczyna odczuwalnej różnicy. Po zmianie na prawie dwa razy większą średnicę mamy prawie cztery razy większy przekrój rurki która doprowadza powietrze do filtra i dalej do przepustnicy.
jakie mocowanie pod akumulatorem mozesz mi to wyjasnic bo widzialem na fotach ze to tylko jest przykreconw w okolicach nadkola i nic pozatym
a ty mowisz ze cos pod akumulatorem jest ?daj fote ale pokaza na jakims obraku jak to powinno byc bo chcialbym to w weekenda wsadzic a tu schody sie zaczna robic
dzisiaj tą rurę wykręcałem na szrocie, jest przykręcona w prawym rogu przy lampie jedną śrubą i spinką
odradzam przyczepianie jej bezpośrednio w grillu, robactwo będzie leciało
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Czw Maj 05, 2011 18:29
szoso420 napisał/a:
dzisiaj tą rurę wykręcałem na szrocie, jest przykręcona w prawym rogu przy lampie jedną śrubą i spinką
odradzam przyczepianie jej bezpośrednio w grillu, robactwo będzie leciało
zaloze to bez zwalania mocowania na akumulatro czy bede musial wywalic akumulator i jego mocowanie ?
BoloSr Zalozysz ta rure bez wyciagania akumularora i jego podztawy.Potrzebna jest tylko ta sruba i zapinka plastikowa jak pisal szoso.
Tak bez problemu mozna ja zalozyc w R45 z silnikiem diesla,nie wiem czy w benzynowym jest podobnie.
jak chcesz dobrze założyć rurę to musisz odkręcić puszkę filtra a bez wyjęcia aku się raczej nie obędzie, no chyba że u ciebie jest więcej miejsca do tych śrub, ja u siebie odkręcałem puszkę bo mam osłonę pod silnikiem i ni jak tam podejść było a aku mi przeszkadzał by wykręcić puszkę filtra, mocowania aku nie musisz odkręcać
zaraz jadę zakładać tą rurę w 400sdi u brata bo też nie było a osłony pod silnikiem nie ma, filtr powietrza nie fajnie wyglądał bez tej rury bo dziura w puszce jest na dole i cały syf z wodą idzie w filtr aż spuchł
szoso420 masz racje,o wiele wygodniej sie to robi przy zdjetej obudowie filtra,faktycznie jest tam troche malo miejsca,ja to zakladalem przy zalozonym akumulatorze,on w zasadzie nie przeszkadza,ale czym wiecej miejsca tym wygodniej jest podejsc tymbardziej jesli jest jeszcze oslona silnika.
BoloSr, duża fotka:
Jedyna śrubka którą widać to właśnie od tego.
Ja wyjmowałem tą rurę i później wkładałem bez odkręcania aku. Tylko puszkę filtra trzeba odkręcić.
U mnie jest miejsca bardzo dużo
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum