Jeździłem Passatem kombi 1,9TDI 130KM - muł! Skoro pompowtryski były zrywniejsze niż common-rail, to nie wierze, że 126KM w tak samo ciężkim aucie (nawet z CR IIgen.) zbiera się lepiej.
(OT - spod świateł 14-letnim Accordem 2,0 131KM (benz), połknąłem kumpla w Pasku 1,9TDI 130KM. Co prawda powoooli powoooli ale został z tyłu )
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Ostatnio zmieniony przez Mayson Sro Lut 04, 2009 11:53, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 04, 2009 11:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
(OT - spod świateł 14-letnim Accordem 2,0 131KM (benz), połknąłem kumpla w Pasku 1,9TDI 130KM. Co prawda powoooli powoooli ale został z tyłu)
Ech... Mayson, nie porównój auta z czołgiem - mówimy o nowych autach, a te 14 lat to postęp w negatywnym tego słowa znaczeniu - Passat będzie 300-400 kg cięższy i nie będzie miał szans z HA CC7/R600.
Co nie zmienia faktu, że jeździłem V50 2.0D 136 KM i byłem bardzo mile zaskoczony zrywnością.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
maciej, Masa własna Paska 1,9tdi 130KM - 1361kg / Masa własna Accorda `93 2,0 131KM - 1290kg RÓŻNICA=71kg
To nawet moje auto jest teraz cięższe niż nowy Passat, więc gdzie te czołgi?
[ Dodano: Sro Lut 04, 2009 12:02 ]
maciej napisał/a:
Co nie zmienia faktu, że jeździłem V50 2.0D 136 KM i byłem bardzo mile zaskoczony zrywnością.
To zazwyczaj subiektywne odczucia, bo benzyna przy ostrym przyspieszaniu ryczy, a td po prostu cicho ciągnie już od 1500obr./min
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Dlaczego tak sądzisz? Patrzyłeś w osiągi? (Schodzimy na OT)
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Thrillco [Usunięty]
Wysłany: Sro Lut 04, 2009 12:07
W F1 to bardzo dużo
Ah..pomyliło mi się ten diesel to był ten nowy 1.9 twin turbo...piekna sprawa i żadne 1.4 w benzynie nie dorówna mu kulturą pracy Do tego moment ma taki, ze kaptur zrywa nawet na 4 biegu jeździłem wersją wyposażenia Oro (najlepszy wybór), z tyłu miejsca bardzo dużo, jak mało to da sie kanape przesuwać, dzięki czemu mamy tez w pewien sposób regulowaną przestrzen bagażową, wcale nie małą, do tego skórzane dodatki zrobione typowo po włosku czyli cudnie, dbałośc o detale, materiały, wyciszenie...cud miód. lancia a raczej fiat naprawe w tym modelu zrobiła cuda na kiju, jakieś podówjen dachy, przegrody itp. Nie poleca sie szkalnego dachu bo wygłuszenie idzie na urlop od razu.
0-100 km/h dla 2.0 TDi 140 KM to 9,6 s, a dla Accorda CC7 2.0 131 KM 10,2 s, więc jeśli Pasek był 130 KM TDi to bardzo możliwe, że Accord odchodził.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
130 konna wersja PD ma 9.9 do 100 Także nie możliwe, żeby był muł. I do tego jeszcze żeby Accordem go objechać. Chyba, że kierowca ... niesamowity był.
thef: mała cenzura
Ostatnio zmieniony przez thef Sro Lut 04, 2009 15:30, w całości zmieniany 2 razy
A ty porównywałeś moment obrotowy i jego dostępność na obrotach?
Spoko, w normalnej jeździe to się przekłada. Ale przy ostrym ruszaniu w benzynie wprowadzasz ją w wyższe obroty, te użyteczne właśnie (ale nie do dechy) by start był efektywny, wtedy w td robisz tak samo (on tak nie ryczy jak benzyna, bo użyteczne są nawet już od 1500) i masz wyrównany start A dane techniczne przewidywały o-100km/h pasek 9,9s / acordeon 9,2s.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
A mi się wydawało, że ten wątek jest o nowych autach...
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
maciej, 1,9tdi 130KM ma pompowtryski - B5; masa własna jest taka jak napisałem. CR dopiero teraz wszedł w 2.0.
maciej napisał/a:
a dla Accorda CC7 2.0 131 KM 10,2 s
Ja mam dane 9,2s .... ... Katalog Samochody Świata `94, a w `97 jest 10,1s ... ok, wiarygodność świetna. 0,2s różnica... Zaleta TD to głównie elastyczność
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Ostatnio zmieniony przez Mayson Sro Lut 04, 2009 12:27, w całości zmieniany 1 raz
To kompletnie nie rozumiem co miałeś na myśli pisząc:
Mayson napisał/a:
spod świateł 14-letnim Accordem 2,0 131KM (benz), połknąłem kumpla w Pasku 1,9TDI 130KM. Co prawda powoooli powoooli ale został z tyłu
Przecież potem sam piszesz, że wg danych tak powinno być...
Nie ważne. Sam nie jeździłem, ale z opinii użytkownika wynika, że 126 KM w Avensis II D4-D 2.0 robi robotę.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
kompletnie nie rozumiem co miałeś na myśli pisząc:
To była odpowiedź do kolegi Rowana, który polecił mi przejażdżkę autem z takim silnikiem. Po prostu wg mnie on się zbiera całkiem normalnie. Zwyczajnie, na tyle na ile może się zbierać auto tak duże, z taką mocą. A to wg mnie mułowate trochę, szczególnie przy wyprzedzaniu - dyskomfort na trasie.
maciej napisał/a:
Przecież potem sam piszesz, że wg danych tak powinno być...
Nooo właśnie chyba okazuje się, że jednak Pasek minimalnie jest szybszy... źrodła i "źródła", zresztą napisałem to wszystko w nawiasie jako OT
Co do Avensisa, pasuje do niego bardziej wersja 2,2 ale nie dość że ponad 100kzł, to jeszcze akcyze podnieśli...
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum