pelson91 jeździć jeździ. Po remapie i na mbc też Ale odkąd go mam w same naprawy ponad 8 klocków (w sumie przy silniku tylko wtryski na używki zmieniałem - 1 był walnięty) i dopiero zbliżam się do końca.
pelson91 mówimy tylko o części mechanicznej Odnośnie wyglądu zewnętrznego też trochę roboty jest.
Na teraz jako tako tylko ogarnięcie wentylatora chłodnicy, bo jakiś geniusz elektryk to montował i uszczelnienie węży IC, bo na każdym łączeniu mokro i pół komory silnika w oleju pływa. Potem trzeba się odkuć i swapować na M57n2 biturbo od razu z x-drive 4x4
Punx da się wszystko tylko kwestia $$$. Patentu ni mam, bo myśleć można zacząć dopiero jak jest kasa na takie rzeczy. A żeby modzić trzeba najpierw mieć wszystko sprawne
silnik: CDT
rocznik: 2000
przebieg: 278000
Jadę niedługo na małą wycieczkę więc po powrocie będę miał o 4 tyś. więcej. Przebieg realny z co roku wbijanymi przebiegami przy przeglądzie (car-pass). Sam w ostatni rok odkąd go mam zrobiłem prawie 50 tyś.
Rocznik 2001, 1.8 120KM, 200tys jak kupiłem. Teraz dobijam do 250tys. km. Czyli po 25 tysięcy rocznie. Widzę, że niektórzy nabijają przebiegi roczne jakby tylko do kościoła jeździli
Moje cacko
rok 2002
2.0 CDT
przebieg 200 tyś z hakiem
Po odczycie z immo zgadza sie.
_________________ --------------------------------------------------------------------
Jest MG TF Xpover gray - srebrna strzała
Jest i Rover75 -złota strzała
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum