Znajomy ma właśnie takiego Civic'a VI generacji, jednak koszty dokupionych części i robocizny której nie mógł wykonać własnoręcznie, łącznie z zakupem auta, osiągnęły 20kzł
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 18, 2009 08:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a ja sie wypowiem w sprawie megane coupe 2.0.
Brat ma....oj brzytwa to auto z dołu nie az tak ale w połwowie to już burza....
hamulce tez jak żyletki
ale blachara...;/
cały spód brat miał rudy i cały pas przedni. nic się nie psuje . zawiecha strasznie twarda...nie dla mnie.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Temat auta do zabawy nie umarł, jednak zmieniły się chyba lekko priorytety, gdyż jutro jeśli zdążę, to pojadę obejrzeć Subaru Imprezkę. Co prawda silnik jedynie 1,6 90 KM, ale powinno wystarczyć na początek
Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów mógłby wskazać, na co zwrócić uwagę przy oględzinach tego autka? Być może ktoś ma doświadczenia z tym modelem (rocznik '93).
[ Dodano: Czw Lut 04, 2010 17:33 ]
No i obejrzałem. Silnik super wymyty. Komora silnika prawie jak nówka. Progi i tylne nadkola lekko zjedzone. Sam już nie wiem, cena niska kusi ale stan blacharski delikatnie odstrasza.
marcin316, zdecydowanie polecam Astrę II lub Corsę B z silnikiem c20xe albo c20let. Mój brat ma ten pierwszy w corsie i powiem tak: nie ma na niego bata! Ok. 7 sekund do 100, części tanie jak barszcz, remont silnika (części+robocizna) zrobił za 500 zł . c20let aż się boję...ostatnio była corsa z tym motorem na allegro...12 sek do 200 km/h! Słuchaj do 10k kupisz spokojnie taką corsę lub astrę, wystarczy poszukać http://allegro.pl/listing...9&description=1http://allegro.pl/listing...9&description=1 W tym momencie nie ma akurat nic ciekawego ale uwierz mi, że utrafisz fajną sztukę. Z reszty która ci zostanie możesz poprzerabiać co ci nie leży Pozdrawiam
_________________ 'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
Temat auta do zabawy nie umarł, jednak zmieniły się chyba lekko priorytety, gdyż jutro jeśli zdążę, to pojadę obejrzeć Subaru Imprezkę. Co prawda silnik jedynie 1,6 90 KM, ale powinno wystarczyć na początek
Czy ktoś z Szanownych Forumowiczów mógłby wskazać, na co zwrócić uwagę przy oględzinach tego autka? Być może ktoś ma doświadczenia z tym modelem (rocznik '93).
impreza 1,6 ? to sobie poszalejesz 90KM oraz 128Nm do paki w serii jakieś 13 sek obecnie HGW nie wiem czym się zajarałeś w tym samochodzie bo padło tu kilkadziesiąt znacznie ciekawszych samochodów... chyba jednał umarł.
Co do tej Subarki, to do zainteresowania się tym autkiem skłoniła mnie konieczność przebijania się przez zaspy w ostatnim czasie Napęd 4x4 to jednak dobra sprawa.
jak potrzebujesz coś do zabawy to w Lublinie kolega ma do sprzedania Fiata coupe chyba 250km to tym będziesz się nieźle bawić jak byś był zainteresowany to daj wiadomość na PW to dam Ci na niego namiary
impreza 1.6? przecież od tego jest szybsza deskorolka
Miałem jedynie nadzieję, że przynajmniej na szutrach czy śniegu można by się pobawić ale rzeczywiście, jak Subarka to zbierać kasę i szukać STI
szubi napisał/a:
kolega ma do sprzedania Fiata coupe
Znajomy mechanik odradzał mi to auto. Podobno bardzo ciężkie w serwisie.
czapaja napisał/a:
c20xe albo c20let
Trochę boję się blach. Miałem wcześniej astrę i widziałem co działo się z nadwoziem, gdy Roverek zajął miejsce w garażu, a Astra wylądowała pod chmurką. Niemniej jednak nie wykluczam Opli, gdyż jak widzę po ogłoszeniach, można spotkać przyzwoity egzemplarz.
STi CIe zje z kopytami w eksploatacji kadett z c20xe? może mocna fiesta?? choć dalej uważam, że tomcat to najlepsza opcja - lekkie, nie gnije, świetnie skręca, kupując D16A8 masz dość trwały motor podatny na doładowanie - do wyjęcia 190KM bez kucia...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
hvil [Usunięty]
Wysłany: Nie Lut 07, 2010 21:42
dzisiaj byl kolega klio rajdowym:-D i tez mozna sie pobawic jak widac i takim wozem:-)
Wiem o tym do codziennej jazdy i zabawy WRX byłby lepszy, STI to już poważna maszynka. Niestety ani na jeden ani na drugi zapewne mnie prędko nie będzie stać, szczególnie że za rok, może dwa mogą mi się kompletnie pozmieniać priorytety...
hvil napisał/a:
dzisiaj byl kolega klio rajdowym:-D i tez mozna sie pobawic jak widac i takim wozem:-)
Prawie wszystkim można się pobawić, kwestia tylko i wyłącznie tego, ile się jeszcze chce w to włożyć po zakupie
jak subaru, to tylko impreza GT. Te nowe WRX i STi to starsznie awaryjne auta co do Twojego dylematu, dale twierdze, że tomcat spełnia w 99% Twoje wymagania
EDIT:
Vectre sobie odpusc...ciezka locha, do tego czary mary sie z elektryka i osprzetem silnika dzieja totalnie nie trafiona propozycja - miałem i serio odradzam...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
hvil [Usunięty]
Wysłany: Nie Lut 07, 2010 22:03
almerka jest fajna bo mala i silniki tam nie do zajechania:-) mx-6 no wozek moze byc ale jednego nie rozumiem.... nie lepiej mniejszy woz z podobna moca?:-D mx-3 1.8 v6?? ja sam mialem dylemat wybralem mniejsze bo mx-6 jest wiekszym wozem. Z tych co pokazales to ja bym proponowal almerke lub...mx...3
jeszcze ten pug ma jakiś sens... kupując duuuże i ciięęęężkie auto będziesz musiał mieć 2x tyle mocy żeby objechać takiego malucha a do tego w zakrętach zrobią Cie jak małe dziecko 1 zasada Lotusa - ujmij masy i dodaj lekkości
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum