Markzo, jeszcze do końca z zegarami nie skończyłem. Mam w planie dać podświetlane wskazówki. Jak narazie jest jak jest
Dzisiaj jestem bardzo zadowolony z dnia. Udało mi się wreszcie odpalić tempomat.
Już ponad półtora roku jak starałem się dojść problemu. Podmieniałem, wypinałem itp, itd in ciągle nic
Nawet Miska zacząłem molestować, aby uruchomił w Toafie możliwość diagnozowania tempomatu w V6.
Dzisiaj naprowadzono mnie na to aby sprawdzić numery czujników na pedale hamulca ponieważ montowano dwa typy: do i bez tempomatu.
Ja u siebie na sprzęgle miałem czarny czujnik o numerach 8 372 647 i na hamulcu 8 372 646
Okazało się, że ten biały czujnik jest jednobiegunowy do wersji bez tempomatu. Aczkolwiek jeszcze tego nie byłem świadom. Na próbę założyłem czarny, który miałem w zapasie na miejsce białego i tempomat ku mojemu wielkiemu zdziwieniu ruszył. Żółte światełko ujawniło swój blask
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dokladka z Supry tez mi chodzila po glowie.Niestety musialem z tego moda zrezygnowac Fabrycznie mam tak obniżone auto ze tre zderzakiem o każdy krawężnik,wiec dokladke bym miał do pierwszego parkowania
U Ciebie swietnie pasuje i jak twierdza rozni ludkowie podobno poprawia docisk przodu przy większych prędkościach.Gratki Tommasino,tak trzymaj
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Byl MG TF Spark w CEV(Fajna furka)
.Rover 75 w kolorku CEV
Po długim rozważaniu jak i również przygotowaniach udało mi się wreszcie zamontować nakładki na progi i zderzak
Nakładki przygotował i polakierował mi kolega lesmann, za co bardzo mu dziekuję!
wymagało to trochę czasu pracy. Niestety nakładki nie pasowały idealnie, więc trzeba było je odpowiednio przygotować pod mojego MGka
Pierwsze przymiarki na progi
Jeśli chodzi o podkładki tylnego zderzaka to były stricte uformowane do polifta. Z racji, że mój poliftem nie jest trzeba było tutaj wprowadzic troszkę moich zdolności rzeźbiarskich
Nie chcialem aby nakładka kończyla sie pod zderzakiem z widocznym rantem, dlatego też trzeba było dołożyc troche materiału. W ten sposób podkładka tak jakby zawija się pod zderzak. Napewno wygląda to 100 razy estetyczniej.
Lakier dobierany przez "RETROCAR" z Radomyśla Wielkiego! Gość z mega wiedzą. Postarał sie aby kolor jak najbardziej był dopasowany.
No lakierowanie
Jako, że ten kolor powłoki jest 3 warstwowy pierwszy podkład, potem baza srebrna, niebieska i bezbarwny
profesjonalne stojaki
No i czas na montaż do dociskania:D
dwie motyki też się przydały _ _rotfl_ _rotfl_
Efekt końcowy:
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Najs, wygląda teraz rasowo, kurde - od dłuższego czasu podobają mi się bardziej podsportowione kombi niż sedany, i tu jest piękny przykład, twojego kombiacza bym przytulił
dawidd, kolor wyszedł pięknie. Gość mieszał i dobierał lakier chyba z godzinę. Nie odbębnił tylko po kodzie
Wtrąceń na lakierze jakieś pojedynki są. To jest nieuniknione. I dlatego dokładki trafią jeszcze na lekkie polerowanie. Wczoraj tego nie zrobiliśmy ponieważ klej najpierw musiał dobrze wyschnąć.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dokladnie tak.U siebie tez miałem zderzak zmieniany i dopasowanie reszty elementow.Aby lakier był idealny.I jak widać wszystko jakos wspolgra.Gratulacje za kawal dobrej roboty
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Byl MG TF Spark w CEV(Fajna furka)
.Rover 75 w kolorku CEV
Gratulacje za kawal dobrej roboty U siebie zajme się wszystkim w późniejszym terminie.Swietnie ze MG trafilo na pasjonata.3mam kciuki za Twoje autko Tommasino.I powiem ze to jest pierwsze kombi/szklarnia etc...Która mi się podoba i nawet jej zazdraszczam
_________________ Był: MG MGF Srebrna Strzała z wałkami Piper Cross (Tesknie )
Byl MG TF Spark w CEV(Fajna furka)
.Rover 75 w kolorku CEV
tommasino, ile płaciłeś za zbieżność? Ustawiałes tylko przód czy tył również? I najważniejsze pytanie, jesteś na 100% zadowolony? Puszczasz kierownice i auto leci prosto?
dawidd, byłem u sprawdzonego gościa. Ma bardzo dobrą opinię w Rzeszowie. Wcześniej Adam_26 też u niego robił.
Zapłaciłem 130pln za zbieżność z wymianą końcówki. Zbieżność tylko przodu robiona. Z tyłu po założeniu aparatury wszystko było w normie.
Autko prowadzi się bardzo dobrze. Nigdzie nie skręca na prostej i równej drodze.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
To trzeba szanować takiego fachowca. Ja w Radomsku byłem u kilku, wszyscy z komputerowymi maszynami a nigdy nie byle w 100% zadowolony. Płaciłem od 50 zł do 130 i u najtańszego zdarło mi opony, a ten za 130 nie wiedział które śruby z tyłu są do regulacji. W końcu zabrałem się za to sam, robiłem prawie cały dzień ale nareszcie mam kierownice prosto, auto jedzie prosto i nie ciągnie go nigdzie na boki. Wystarczyła żyłka poziomica i paret drobnych gratów i jest git.
Wczoraj wpadł nowy olej do silnika marki PMO 5W40 - rzekomo fajna oliwa
Na poprzedniej wymiany zrobiłem cos około 3700km. Można potraktować to jako płukankę
Korek magnetyczny też spełnia swoją rolę w oczyszczaniu silnika i zebrała się na nim taka metaliczna maź. Niestety nie zrobiłem foty
Dodatkowo zaaplikowałem wosk do profili w progi, jak i pomiędzy listwy progowe, a progi aby je zabiezpieczyć przed wilgocią
[ Dodano: Nie Cze 30, 2019 16:13 ]
No to jedziem z kolejnym updatem
Auto przeżyło kolejny zlot w Koronowie. Wstąpiliśmy z Alicja po drodze do Sintrama i Sintryy bo i okazało się, że trzeci Stop nie świeci. Cóz ... dalej można było jechać
W piątek tor i możliwość skorzystania z hamownii. Wskoczyłem jako pierwszy no i dupa. Wypluło 160kunia. Złość mnie ogarnęłą skąd ta strata na mocy. Fakt, że nie do końca ta hamownia była miarodajna, ponieważ każdemu dość mocno zaniżało wynik. Aczkolwiek strata 30 koni do dosc duzo.
Misek podłączył pod kompa i szybka diagnoza: VIS balance nie działa. Adam_26 po osłuchaniu VisPower stwierdził, że też zaczyna dziwnie pracować.
Także VISy po powrocie do domu zostały wykręcone i przekazane Adamowi do naprawy.
Jeśli chodzi o trzecie światło stop to okazało sie, że nie ma masy. Na kablach nie widzialem, aby było coś przerwane, przetarte. Zdjąłem boczek i delikwet znaleziony
Urwana masa, chociaż dziwne mi sie wydaje, że akurat w tym miejscu, gdzie kabelek praktycznie nie rusza się.
Napięcie na wiązce wróciło :mrgree
[ Dodano: Nie Cze 30, 2019 16:20 ]
no i taka wg mnie ładna fotka z toru i filmik z przejazdem
Fakt, że nie do końca ta hamownia była miarodajna, ponieważ każdemu dość mocno zaniżało wynik.
oooo przepraszam moj na kwasnym wydechu bez kata wyplul jeden kon wiecej niz serie bo 137 KM
z seryjnym wydechem pare lat temu na tej samej hamowni bylo podobnie musze poszukac wykresu
FSO 125p 1.4 pare lat temu na tej samej hamowni wyplul praktycznie serie 99 KM
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum