Ja bardzo doceniam ten program i jego wkład w rozwój diagnostyki Rovera 75/MG ZT. Z niecierpliwością oczekuję również na przejrzystą instrukcję:-)
Domykanie szyb zrobiłem, jednak w Live Data nie mam nic związanego z silnikiem? Kiedy można się spodziewać czegoś dla K-serii?
A przy okazji mam nieusuwalny błąd 1520 - wg tego co znalazłem to oznacza "Intake Manifold Runner Control Circuit Malfunction" jednak nie rozumiem co trzeba sprawdzić nawet po użyciu translatora:-P Ktoś może na ludzi język przetłumaczyć?
W wersji oficjalnej odczyt i kasowanie błędów w sterownikach dla V6 jest ułomny. Dopiero w nowej będzie to poprawione. Podobny problem jest w EWSie. Tego jeszcze nie wiem czy marcin.misek ogarnął.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Witam. Mam pytanie czy jest możliwe zaprogramowanie klapy bagażnika ( centralnego ) tak żeby można było ją otworzyć kluczem tylko po odblokowaniu pilotem drzwi kierowcy , a w przypadku zamkniętego centralnego klapa jest zablokowana. Miałem taką opcję i teraz nie mogę wrócić do niej , a wszystkie dane z toaf poszły się rypać po formacie kompa.
_________________ SAMOCHODY SIĘ NIE PSUJĄ , TO WŁAŚCICIELE O NIE ŹLE DBAJĄ
w końcu odpaliłem Toaf'a i jestem pod wrażeniem, kawał dobrej roboty Panowie, program czytelny, szybki i prosty a przy tym fajnie rozbudowany, wgrałem do CDT mapę z CDTi i różnica jest gigantyczna, nie te autko...
a w przypadku zamkniętego centralnego klapa jest zablokowana.
Nie kojarzę takiej opcji... jeśli zamek w klapie bagażnika jest sprawny, to da się go otworzyć kluczem nawet przy zamkniętym i uzbrojonym aucie. Otworzy się oczywiście tylko bagażnik - drzwi pozostaną wciąż zamknięte.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK i tu potwierdza się to co kiedyś pisałem , że pierwszy właściciel tego samochodu musiał mieć b. dobrą wiedzę z tematów elektroniki bo taka opcja występowała w tym samochodzie, tak samo jak domykanie prawej szyby na jedno kliknięcie lub częściowe na dwa a teraz nie jestem w stanie powrócić do tego. Tak samo wiele innych bajerów było , ale jest to już nie do odzyskania. Dzięki za odpowiedz.
_________________ SAMOCHODY SIĘ NIE PSUJĄ , TO WŁAŚCICIELE O NIE ŹLE DBAJĄ
tak samo jak domykanie prawej szyby na jedno kliknięcie
na klikniecie pilota czy w środku przyciskiem? Bo jeśli w środku to nie było nic czego inny rover by nie miał, ale jeśli domykało sie pilotem to już jest się czym pochwalic
Jeśli w aucie grzebał jakiś harry potter i zrobił coś po swojemu o czym nikt inny nie ma pojęcia, to nie wiem czy ktokolwiek prócz niego będzie miał sposobność przywrócić Twoje preferencje.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
ZTCP to nie ma takiej opcji, m. in. z tego względu, że nasze halogeny nie spełniają warunków świateł drogowych.
groszek_76,chyba w sedanie bębenek zamka w bagażniku jest mechanicznie połączony z zamkiem, więc raczej nie ma opcji, żeby go wyłączyć przez centralny...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
I don't know if you saw this,its from an eBay advert for a 75/ZT remap.
He openly describes adjusting an "invisible" 160 map.
Cytat:
SAWS Tuning Presents MGRover Remaps for:
MG ZT CDTi 115/135
Rover 75 CDTi 115/135
A genuine remap of the engines ECU NOT a tuning box which will either do nothing or risk damage to your engine. Files are written by us and not purchased from a third party like so many other companies do in this industry, so we know how to get the most from your engine.
We can also disable the EGR and tune the engine to run without the troublesome MAF sensor which often fail and are expensive to replace
Dyno tuning is also available for an additional fee, please contact us for further info.
Results:
Dyno results for a ZT CDTi. Originally fitted with a generic '160' upgrade it made 134hp. Looking through the file we noticed lots of areas that needed adjustment hadn't been touched and areas that didn't need adjusting that had been. With some tweaks the smoke was reduced and the power raised to 148.8hp, more could have been had but the original clutch was starting to show its age.
The price was £150
I can't wait for your remaps to change the whole market place.
w czasie jazdy nie dymił, ale jak postał chwilę na luzie to tak po 30 sekundach zobaczyłem biały dym. Papierza przecież nie wybierają, a zapach idealny na nie spaloną ropę. Więc mówię sprawdzę wtryski. Z pomocą przyszedł TOAF. 4 Wtrysk oscylował między 8 a 10 akurat na screenie jest dyszka, rozumiem że 4 ty wtrysk leje jak poszarpany i 1 też już trochę przesadza...co polecacie z doświadczenia, regenerujemy, używki, nowe ( cena ma znaczenie)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum