Słuchając marka skreciłem wszystko i pojechałem na butowanie , i sprawa ma sie tak: przy 2 tys obrotów mam 3.8 bara a przy 5tys mam 3.1 bara . Zbiera sie w końcu jak dawniej dzieki marek
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Mar 2012 Posty: 168 Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Sie 19, 2017 10:30
Witam. TOAF łączy mi się w ZS180 z ABS i skanując wykrywa silnik. Pokazuje VIN i błędy. Jednak klikając na silnik wyrzuca błąd . Jakaś szansa na zadziałanie ?
Ten program służy do diangostyki/programowania R75/ZT. ZS i inne dostają możliwości rykoszetem z uwagi na zbliżony system komunikacji. Nie ma czasu skończyć nowej wersji, a co dopiero robić ją dla innych pojazdów.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Czy ktoś może sprawdził, czy jak zrobię kopię BCU i ją odtworzę na nowszym modelu (wsparcie dla otwieranie bagażnika z pilota) to wszystko będzie działało prawidłowo?
belialek Właśnie dopiero co robiłem taką modyfikację. Generalnie poszło bez problemu.
Jeżeli masz syrenę z akumulatorkiem to może przez chwilę wyć więc warto ją odłączyć jeśli masz wrednych sąsiadów
Warto po wgraniu kopii twojego BCU przejrzeć ustawienia. Gdyby coś było nie tak z otwieraniem szyb sprawdź ustawienie LHD/RHD.
Jakby były jakieś problemy dzwoń. Namiary tel masz w stopce
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
Dopiero będę zamawiał kabel i samo BCU, ale dziękuję za pomoc Z modułem poduszek TOAF też się dogada? Bo wszystkie interfejsy/programy łączyły się ze wszystkim oprócz poduszek... Może od razu kupić inny moduł poduch (mam airbag fault, kable pod fotelami przelutowane)
Z modułem poduszek TOAF też się dogada? Bo wszystkie interfejsy/programy łączyły się ze wszystkim oprócz poduszek... Może od razu kupić inny moduł poduch (mam airbag fault, kable pod fotelami przelutowane)
Skoro nic nie działalo, to zadałbym pytanie - czy masz moduł poduszek ?
Skoro TOAF sie z nim nie polaczy to zapewne jest walnięty.
belialek, zacznij od zainwestowania w porządny interfejs. Zainstaluj oprogramowanie, skonfiguruj je wg wskazówek na pewno już podawanych wiele razy w tym wątku i sprawdź czy ci się w ogóle łączy z twoim klasykiem
Jak nie łączy się pomimo prawidłowej instalacji/konfiguracji softu to obejrzyj piny w łączu i ewentualnie dognij. Jak będzie się łączyć z innymi modułami a z SRS nie, to czas na dobranie się do modułu poduszek. W twoim roczniku o ile dobrze pamiętam nie miałem nigdy problemu z łączeniem się z tym modułem.
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
SRS podobnie jak i sterownik silnika i ABS komunikują się na pinie 7. Więc jeśli te dwa pozostałe działały, a ten od poduch nie, to albo program nie potrafił ogarnąć komunikacji (chociaż w przedliftach to i zapałką dało się podłączyć) albo moduł jest uwalony.
Kolega christopher7, mądrze pisze, o dogięciu i sprawdzeniu pinów. Ja tylko uściślę, że chodzi o złącze OBD, do którego podpina się interfejs.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
belialek, od SRS-a warto jeszcze sprawdzić bezpiecznik. W skrzynce nad nogami pasożyta w takiej żółtej oprawce. Najlepiej na czas sprawdzenia odłączyć aku. Zdarzył mi się przepalony i zamiast najpierw sprawdzić tam to już też podejrzewałem uwalony moduł.
_________________ "Mówisz, że możesz - to możesz. Mówisz, że nie możesz - to nie możesz.
Więc sobie wybierz."
Kolega christopher7, mądrze pisze, o dogięciu i sprawdzeniu pinów. Ja tylko uściślę, że chodzi o złącze OBD, do którego podpina się interfejs.
Jasne oczywiście doginamy piny w złączu OBD
Złączy w Roverze 75 jest ci dostatek... Można oczywiście wziąć się profilaktycznie za doginanie innych ale w kwestii połączenia z OBD nie jest to bezwzględnie konieczne
Ostatnio miałem okazję podpinać się wóz gdzie mocowanie gniazda OBD już nie istniało, wszystko wisiało na kabelkach wtyczka wchodziła tak luźno, że sama z gniazda w pionie wypadała. Oczywiście skutkowało to problemami z połączeniem...
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
Można oczywiście wziąć się profilaktycznie za doginanie innych ale w kwestii połączenia z OBD nie jest to bezwzględnie konieczne
Nawet ciężko wykonać taki zabieg z uwagi na to, że większość to patenty bmw i tam nie da się rozgiąć pinów, bo inaczej wtyczka się nie zapnie Można natomiast rozepchać otwory we wtyczkach i wtedy kaplica
christopher7 napisał/a:
ocowanie gniazda OBD już nie istniało, wszystko wisiało na kabelkach wtyczka wchodziła tak luźno, że sama z gniazda w pionie wypadała. Oczywiście skutkowało to problemami z połączeniem...
W nowych autach taki problem należy rozwiązać poprzez zmianę złącza OBD. W naszych starych pierdach to tam pikuś, ale w takim np. E90 z 2013 roku można już wywalić na plecy moduły za kilkaset złotych, bo np. przy próbie kasowania błędów zaniknie komunikacja albo co gorsza prąd.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
W celach zarobkowych. Co w tym dziwnego?
Jeśli znajdzie się ktoś, kto będzie mógł zapłacić odpowiednią sumę, to dlaczego nie? Tyle siedzenia, pisania, testowania, uwalenia modułów... co w tym złego? Przecież program TOAF nie zginie. To tylko kod źródłowy. Jeśli nabywca się znajdzie, pewnie będzie kontynuował dzieło. Być może nie za darmo... ale czego się obawiasz r75;) ?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Witam, tak trochę z innej beczki:
Czy mógłby mi ktoś podesłać backup działającego SMAC-a - konkretnie chodzi mi o to żeby mój odzyskał pamięć . Kiedyś już go reanimowałem w ten sposób,ale później zachorował laptop . . .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum