Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Dużo usterek 3 miesiące po zakupie, brak sił.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Dużo usterek 3 miesiące po zakupie, brak sił.
Autor Wiadomość
PressionLife 



Dołączył: 24 Sty 2016
Posty: 113
Skąd: Wrocław



Wysłany: Nie Sie 20, 2017 16:21   

Aktualizacja

1. Łączniki stabilizatora przód + tył i obsady
2. Uszczelniacz między silnik a skrzynię tylni wał korbowy
3. Uszczelniacz koła pasowego i półosi
4. Tarcze tył + klocki.
5. Rozrząd
6. Listwa Instalacji gazowej

Jutro wymiana listwy na porządną.

Łączniki Stabilizatora + komplet tuleji stabilizatora poliuretanowe zamówione.

Za pomoc w doborze części i motywacji do działania odpowiada sknerko, dzięki !:mrgreen:

P.S.

Problemy z szarpaniem, słabą mocą rozwiązane - cewki i świece wymienione - pomogło ale wciąż czegoś brakowało.

Poprzedni właściciel nic nie robił w aucie a jak robił to najtańszym kosztem, efekt listwa najtańsza i w stanie jak na zdjęciu :



[ Dodano: Nie Sie 20, 2017 16:21 ]
EDIT:

Wymiana listwy wtryskowej pomogła :wink:
Gaz wyregulowany, dwa razy wracałem do gaziarza bo nie chciał po paru kilometrach jeździć na GAZIE ale po drugiej wizycie, działa jak należy ! :wink:

W ten weekend wymienione zostały stabilizatory przód + tył i gumy.

Teraz to Rover jeździ jak nigdy w życiu !! ! :mrgreen:

Do roboty zostało co raz mniej a myślałem, że go pozbędę się parę miesięcy temu..

1. Silnik nierówno pracuje, chodzi jak diesel, słabe osiągi ma.
2. Uszczelniacz między silnik a skrzynię tylni wał korbowy
3. Uszczelniacz koła pasowego i półosi
4. Tarcze tył + klocki.
5. Rozrząd

Punkty 2. , 3. i 5. do sprawdzenia wtórnie przez kogoś kto się zna :wink:
_________________
Zapraszam
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=940567#940567
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sie 20, 2017 16:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
IWka21 



Dołączyła: 28 Wrz 2016
Posty: 19



  Wysłany: Wto Paź 24, 2017 18:10   Witam , ponownie :)

Minęło trochę czasu i postanowiłam coś naskrobać.
Na początku wielkie dzięki dla MD , AdaskoC, dzieju, dzelo23, longer86, sknerko, prebenny, Aragorn, chudy86044 za pomoc przy diagnozie auta i zorganizowaania silnika - tutaj szczególnie dla MD i AdaskoC oraz dzieju. Dzięki Panowie!
Długo czekałam na to by się wypowiedzieć, bo chciałam sprawadzic jak sie auto będzie sprawowało a po tamtych przejściach dmuchałam na zimne.

W aucie został wymieniony cały silnik , który Adam sprowadził dla mnie z UK, pracuje równo i oby tak dalej.
Wymianę dokonał mechanik z Krzepic , na którego namiar otrzymałam o dzieju i MD.
Wymieniłam też :
-tłumik, bo nie miał wytłumienia i okazał się mieć dziurę wielkości pięści
- tarcze+klocki tył
- filtr kabiny, spadło ogrzewanie - okazało się . że było błoto choć temp sie jakos nie poprawiła
- pompa paliwa , wskazówka stanu paliwa dwukrotni wskazała mi 1/3 baku a auto mi stanęło z braku paliwa ( na szczęście zawsze 20 m przed stacją), za 3cim razem auto nie odpaliło mi z postoju i okazało się, że pompę szlak trafił.
czy mogło to też być przyczyną , że po zatankowaniu do pełna wskazówka pokazywała połowę baku?
- czujnik temperatury- bo wskazówka raz była w pozycja 1/4 raz trochę pod połowe
-korek naczynia wyrównawczego, bo po wymianie czujnika wskazówka nadal raczej była opadnięta -po wymianie jakby ok,

jak coś czy iśc w kierunku termostatu?

i jeszcze pytanie do was - czy cena pompa paliwa z wymianą za ok 350zł to ok?

na silniku pojawił się mały wyciek oleju -powyżej niż uszczelka pod głowicą, widać go również pod spodem z kanału, sięga jakby do łacznika stabilizatora z prawej przód- jakieś sugestie?
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Wto Paź 24, 2017 18:50   

Wyciek powyżej uszczelki głowicy to może być z jej rozpołowienia (u mnie się poci właśnie z rozpołowienia głowicy), może któryś uszczelniacz wałka przepuszcza, jak możesz to zrób zdjęcie.
Termostat można sprawdzić patrząc jak nagrzewa się chłodnica, jeżeli zaciął się w pozycji otwartej to chłodnica będzie się nagrzewa ćwiczenia razem z silnikiem jeżeli zaciął się w pozycji zamkniętej to chłodnica będzie zimna cały czas a jeżeli jest sprawny to będzie zimna i dopiero po osiągnięciu właściwej temperatury się otworzy i Chłodnica zrobi się ciepła/gorąca.
Brak lub słabe ogrzewanie to niesprawny termostat albo przytkana nagrzewnica (w takim przypadku zazwyczaj po stronie pasażera leci chłodniejsze powietrze niż u kierowcy mimo nastawy takiej samej temperatury.
Najlepiej będzie jak na postoju odpalasz ukryte menu w zegarach na pozycji 7 i będziesz obserwować temperaturę płynu w czasie jazdy.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
IWka21 



Dołączyła: 28 Wrz 2016
Posty: 19



Wysłany: Pią Gru 29, 2017 11:23   Re: prośba o pomoc -szukam silnika do R75, 1.8T

[quote="dzelo23"]Wyciek powyżej uszczelki głowicy to może być z jej rozpołowienia (u mnie się poci właśnie z rozpołowienia głowicy)- to znaczy , że głowica do wymiany?
MEchanik twierdzi , że wyciek jest z powodu uszczelki pokrywy zaworowej i chce ją wymienić- co sadzicie?

"Termostat można sprawdzić patrząc jak nagrzewa się chłodnica, jeżeli zaciął się w pozycji otwartej to chłodnica będzie się nagrzewa ćwiczenia razem z silnikiem jeżeli zaciął się w pozycji zamkniętej to chłodnica będzie zimna cały czas a jeżeli jest sprawny to będzie zimna i dopiero po osiągnięciu właściwej temperatury się otworzy i Chłodnica zrobi się ciepła/gorąca"- teraz jest tak ,że nagrzewnica dmucha ciepłe powietrze tylko wskazówka temp jest opadnięta i tylko niekiedy dochodzi prawie do połowy. Wykręciliśmy termostat se starego silnika, na razie nie wymianiany bo mechanik zaśpiewał że to trochę będzie kosztowało ale nie podał ile. Mam wrażenie , że za pompe paliwa wziął za dużo- 350 zł z pompą to ok cena ?
Zna ktoś cene wymiany termostatu?

"Brak lub słabe ogrzewanie to niesprawny termostat albo przytkana nagrzewnica (w takim przypadku zazwyczaj po stronie pasażera leci chłodniejsze powietrze niż u kierowcy mimo nastawy takiej samej temperatury"- wydaje mi się że nadmuch w ogóle jest słaby, po dłuższej jeździe auto sie ogrzewa

"Najlepiej będzie jak na postoju odpalasz ukryte menu w zegarach na pozycji 7 i będziesz obserwować temperaturę płynu w czasie jazdy"- tego zapisu nie kumam w ogóle :/ co trzeba zrobić?- dla laika.
 
 
pineska 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Kwi 2011
Posty: 299
Skąd: Łódź

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 29, 2017 16:43   

IWka21 napisał/a:
tego zapisu nie kumam w ogóle :/ co trzeba zrobić?- dla laika


https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=85346#85346 :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Brak mocy, głośno chodzi, dużo pali po wymianie HGF
flinso Rover serii 75, MG ZT 4 Sob Cze 04, 2011 16:41
flinso
Brak nowych postów [R75] Kody usterek.
jesse Rover serii 75, MG ZT 7 Pią Lip 22, 2011 17:07
krzydec
Brak nowych postów [75] kilka drobnych usterek
engineV8 Rover serii 75, MG ZT 6 Sob Lut 27, 2016 14:05
engineV8
Brak nowych postów [R75] Nowy-stary R75 i lista usterek :)
belialek Rover serii 75, MG ZT 11 Pią Lip 12, 2013 10:28
wschodni
Brak nowych postów [R75] 1.8 interpretacja usterek/błędów z TOAF
Apolyon Rover serii 75, MG ZT 0 Sob Sie 20, 2016 17:57
Apolyon



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink