Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75/ZT] - TOAF Diagnostic Tool
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75/ZT] - TOAF Diagnostic Tool

Temat dotyczący programu TOAF, narzędzia diagnostycznego dla samochodów marki Rover 75/MG ZT
Autor Wiadomość
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Lut 21, 2017 12:21   

dawidd napisał/a:
Nie twierdzę że tak nie jest, ale może ich 5 odpowiada naszemu 0,5 i tu by mi to pasowalo

Nie sądzę. Zdrowe auta mają tak jak u nas. Średnio zdrowe mają od 2.5 do 3.9. Kalekie od 4 w górę. Chociaż z 10 się nie spotkałem. Max +5.0 / Min -5.0 tak podaje diagnostyka, przekroczenie tych wartości kwalifikuje wtryskiwacz do wymiany. Czasami przyjeżdżają dziwotwory z mapami od lokomotywy, gdzie koks jest tak doładowany, że można by opędzić 3 takie 2-litrowce. Wtedy wtryski mają spore wartości, ale przywrócenie serii robi z nich bliskie ideału ;)

turbina napisał/a:
Słuchaj sTERYD forum jest stworzone po to żeby czegoś sie dowiedziec czy pomoc sobie wzajemniem.

Słuchaj turbina najwyraźniej się zatarłeś, masz coś nie tak z corem, albo Ci zmienną pogięło...
Zregeneruj się i wróć odmieniony z prawidłowym doładowaniem.

turbina napisał/a:
bo nie mam czasu prześledzić 70 stron opisów

Zacznij od kilku akapitów na stronie projektu http://toaf.roverki.eu/
A jeśli faktycznie nie masz czasu i ochoty zgłębiać wiedzy, nie pisz postów na forum tylko pojedź do kogoś kto Ci auto zdiagnozuje i być może naprawi. Zapłacisz za to i będziesz miał wszystko ekspresowo.

Poza tym oficjalna wersja TOAF'a źle obsługuje błędy w sterowniku silnika dla KV6.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 21, 2017 12:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
franki01 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 100
Skąd: Toruń

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 21, 2017 17:32   

Jeśli mógłbym coś wtrącić. Wciąż się dziwię, że TOAF nie doczekał się jeszcze swojego (pod)działu na forum :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Lut 21, 2017 17:36   

franki01 napisał/a:
Jeśli mógłbym coś wtrącić. Wciąż się dziwię, że TOAF nie doczekał się jeszcze swojego (pod)działu na forum

Ja się dziwie, że to forum jeszcze nie jest podzielone na (pod)ludzi ;)
Nie ma sensu robić z tego pod forum, bo nie dotyczy więcej niż jednego modelu (r75/zt).
Wystarczyłby w zupełności doklejony temat jak ten, ale gdyby poruszano w nich kwestie ważne dla programu. Doczekał się za to strony domowej, bugtrackera oraz fanpage na facebook. Jedyne czego mu brakuje, to na stronie domowej namiastka forum, do pozostawienia jakiś sugestii.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
ARTUR1983 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 177

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 21, 2017 20:02   

Mi brakuje zabrania do kupy informacji takiej listy:

błąd 1245- dotyczy tego i tego- rozwiązanie polega na... .
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10886
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Lut 21, 2017 20:22   

To raczej kwesta samochodu, a nie programu. Takie informacje już są na forum, tylko treba poszukać.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 22, 2017 18:16   

W związku z moim pytaniem parę stron temu:

Wymieniłem wtrysk 1 i 4ty

pierwszy wyciągnąłem w 15 min natomiast 4ty w cztery godziny... :/

Po wymianie, dymienie znikło, auto pracuje równiej i spokojniej. Nie robiłem jeszcze pomiaru "po" Toaf`em ale zrobię i wrzucę screena

pzdr
_________________
Pamparampam
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lut 22, 2017 18:49   

MaReK napisał/a:
Poza tym oficjalna wersja TOAF'a źle obsługuje błędy w sterowniku silnika dla KV6.
wiadomo coś kiedy to zostanie poprawione? W jakim sensie źle obsługuje? czegoś gdzieś nie doczytałem?
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Lut 23, 2017 00:54   

slax napisał/a:
wiadomo coś kiedy to zostanie poprawione?

Tak. Prawdopodobnie 1 kwietnia 2017 roku bedzie nowa wersja programu zawierająca w sobie wszelkie możliwe poprawki oraz nowe funkcje.

slax napisał/a:
W jakim sensie źle obsługuje? czegoś gdzieś nie doczytałem?

Z moich doświadczeń wynika, że nie pokazuje błędów do momentu np. wysterowania czegokolwoiek. Potem pokazują się prawdziwe błędy. Kasowanie jednak też jest jakieś dziwne, bo błędów nie kasuje. W nowej wersji cinek poprawił to. Podobnie jest z EWS'em.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Czw Lut 23, 2017 19:32   

a poduchy bedzie nowa wersja czytać ? :) druga sprawa chciałbym dołożyć TC czy Toaf podoła ? :) bo z tego co pamiętam pod T4 była zabawa z kodami :) oczywiście mowa o v6
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Lut 23, 2017 20:22   

zedziczek napisał/a:
a poduchy bedzie nowa wersja czytać ?

Poliftowych niestety nie. Ale widzę, że TOAF nie jest odosobniony. Być może to kwestia interfejsu. Cały czas to próbujemy rozgryźć ale teraz są inne problemy. Marcin zmienił wszystko i w sumie można by rzec, że program pisze od nowa. Ale to tylko z korzyścią dla nas - użytkowników ;)

[ Dodano: Czw Lut 23, 2017 20:22 ]
Co do trakcji w V6... jak ona jest realizowana? Bo nie wiem czy to nie jest tylko kwestia dołożenia gratów, wymiany pompy i ew. włączenia tego w zegarach.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
franki01 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 100
Skąd: Toruń

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 23, 2017 21:10   

zedziczek napisał/a:
a poduchy bedzie nowa wersja czytać ? :)

Czyli TOAF nie czyta wszystkich modułów SRS? Podłączałem się kilkoma interfejsami (ogólnie różnymi komputerami) i żaden jeszcze nie czytał mi SRS. Czy wypadałoby mi pogrzebać czemu tak się dzieje, czy ten problem z brakiem łączności z poduchami jest powszechny?
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3632
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Lut 23, 2017 22:13   

MaReK napisał/a:
Prawdopodobnie 1 kwietnia 2017


taaaa, a potem na wyświetlaczu po przekręceniu kluczyka wyświetli się znaczek VW :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10886
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Lut 23, 2017 22:21   

Spoko i tak bedzie tradycyjny tydzień opóźnienia ;)

[ Dodano: Czw Lut 23, 2017 22:21 ]
MaReK, ztcp, to jeszcze przrpustnica tam pracuje...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Czw Lut 23, 2017 23:10   

MaReK napisał/a:

[ Dodano: Czw Lut 23, 2017 20:22 ]
Co do trakcji w V6... jak ona jest realizowana? Bo nie wiem czy to nie jest tylko kwestia dołożenia gratów, wymiany pompy i ew. włączenia tego w zegarach.


przepustnica z dodatkowym czujnikiem
wiazka
przycisk
pompa abs
sterownik
silniczek trakcji, linka łącząca go z przepustnicą oraz uchwyt tego silniczka czy jak mu tam

no i na końcu trzeba było ECU odpowiednio skonfigurować bo sporo rzeczy i funkcji musi obsługiwać
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 23, 2017 23:10   

Moze trzeba by uderzyć tutaj w sprawie diagnostyki autoliv srs
http://www.codecard.lt/airbag/cat_4.html
_________________
75 Red Edition
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Czw Lut 23, 2017 23:19   

longer86 napisał/a:
Moze trzeba by uderzyć tutaj w sprawie diagnostyki autoliv srs
http://www.codecard.lt/airbag/cat_4.html


mam nadzieje, że nigdy nie będe musiał :p
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Lut 24, 2017 00:33   

longer86 napisał/a:
Moze trzeba by uderzyć tutaj w sprawie diagnostyki autoliv srs
http://www.codecard.lt/airbag/cat_4.html

I? Kazać ludziom wyjmować sterownik aby mogli się podłaczyć carprogiem na stole ;) ?

Da się to ogarnąć przez OBD - bo np. Launch x431 spokojnie się tam dostaje.
Nawet pscan.eu potrafi... myślę, że to kwestia prędkości/protokołu...
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 24, 2017 08:17   

MaReK napisał/a:
longer86 napisał/a:
Moze trzeba by uderzyć tutaj w sprawie diagnostyki autoliv srs
http://www.codecard.lt/airbag/cat_4.html

I? Kazać ludziom wyjmować sterownik aby mogli się podłaczyć carprogiem na stole ;) ?

Da się to ogarnąć przez OBD - bo np. Launch x431 spokojnie się tam dostaje.
Nawet pscan.eu potrafi... myślę, że to kwestia prędkości/protokołu...


Nie, tylko poszukać info jak ten carprog sie tam dostaje, tudzież launch
_________________
75 Red Edition
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Lut 24, 2017 10:25   

Launcha trochę ciężko podsłuchać bo to jest autonomiczne urządzenie działające w oparciu o jakieś PDA. CARProg wydaje mi się, że przez OBD nie podejdzie. Trzeba rozłożyć sterownik i się dolutować. marcin.misek ma CarProga - może sprawdzi ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Lut 24, 2017 10:27   

a t4? na przesłuchaniu? :P
_________________
75 Red Edition
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Toaf Tool Chip Tuning - CDT -> CDTI
MATRIXorg Rover serii 75, MG ZT 21 Pon Lut 25, 2019 12:33
MaReK
Brak nowych postów [MG ZT CDTI 2.0 ]PODNIESIENIE MOCY PROGRAMEM TOAF TOOL
88Belfegor Rover serii 75, MG ZT 1 Czw Sty 27, 2022 22:12
MaReK
Brak nowych postów [R75]TOAF
grota10 Rover serii 75, MG ZT 6 Sro Sie 09, 2023 20:16
marcin.misek
Brak nowych postów [R75]Toaf
Dargor Rover serii 75, MG ZT 4 Sob Gru 09, 2017 21:06
Dargor
Brak nowych postów [R75] Pomoc z Toaf'em
itemek48 Rover serii 75, MG ZT 34 Sro Mar 23, 2022 23:58
MaReK



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink