Nie twierdzę że tak nie jest, ale może ich 5 odpowiada naszemu 0,5 i tu by mi to pasowalo
Nie sądzę. Zdrowe auta mają tak jak u nas. Średnio zdrowe mają od 2.5 do 3.9. Kalekie od 4 w górę. Chociaż z 10 się nie spotkałem. Max +5.0 / Min -5.0 tak podaje diagnostyka, przekroczenie tych wartości kwalifikuje wtryskiwacz do wymiany. Czasami przyjeżdżają dziwotwory z mapami od lokomotywy, gdzie koks jest tak doładowany, że można by opędzić 3 takie 2-litrowce. Wtedy wtryski mają spore wartości, ale przywrócenie serii robi z nich bliskie ideału
turbina napisał/a:
Słuchaj sTERYD forum jest stworzone po to żeby czegoś sie dowiedziec czy pomoc sobie wzajemniem.
Słuchaj turbina najwyraźniej się zatarłeś, masz coś nie tak z corem, albo Ci zmienną pogięło...
Zregeneruj się i wróć odmieniony z prawidłowym doładowaniem.
turbina napisał/a:
bo nie mam czasu prześledzić 70 stron opisów
Zacznij od kilku akapitów na stronie projektu http://toaf.roverki.eu/
A jeśli faktycznie nie masz czasu i ochoty zgłębiać wiedzy, nie pisz postów na forum tylko pojedź do kogoś kto Ci auto zdiagnozuje i być może naprawi. Zapłacisz za to i będziesz miał wszystko ekspresowo.
Poza tym oficjalna wersja TOAF'a źle obsługuje błędy w sterowniku silnika dla KV6.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Jeśli mógłbym coś wtrącić. Wciąż się dziwię, że TOAF nie doczekał się jeszcze swojego (pod)działu na forum
Ja się dziwie, że to forum jeszcze nie jest podzielone na (pod)ludzi
Nie ma sensu robić z tego pod forum, bo nie dotyczy więcej niż jednego modelu (r75/zt).
Wystarczyłby w zupełności doklejony temat jak ten, ale gdyby poruszano w nich kwestie ważne dla programu. Doczekał się za to strony domowej, bugtrackera oraz fanpage na facebook. Jedyne czego mu brakuje, to na stronie domowej namiastka forum, do pozostawienia jakiś sugestii.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Tak. Prawdopodobnie 1 kwietnia 2017 roku bedzie nowa wersja programu zawierająca w sobie wszelkie możliwe poprawki oraz nowe funkcje.
slax napisał/a:
W jakim sensie źle obsługuje? czegoś gdzieś nie doczytałem?
Z moich doświadczeń wynika, że nie pokazuje błędów do momentu np. wysterowania czegokolwoiek. Potem pokazują się prawdziwe błędy. Kasowanie jednak też jest jakieś dziwne, bo błędów nie kasuje. W nowej wersji cinek poprawił to. Podobnie jest z EWS'em.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
a poduchy bedzie nowa wersja czytać ? druga sprawa chciałbym dołożyć TC czy Toaf podoła ? bo z tego co pamiętam pod T4 była zabawa z kodami oczywiście mowa o v6
Poliftowych niestety nie. Ale widzę, że TOAF nie jest odosobniony. Być może to kwestia interfejsu. Cały czas to próbujemy rozgryźć ale teraz są inne problemy. Marcin zmienił wszystko i w sumie można by rzec, że program pisze od nowa. Ale to tylko z korzyścią dla nas - użytkowników
[ Dodano: Czw Lut 23, 2017 20:22 ]
Co do trakcji w V6... jak ona jest realizowana? Bo nie wiem czy to nie jest tylko kwestia dołożenia gratów, wymiany pompy i ew. włączenia tego w zegarach.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Czyli TOAF nie czyta wszystkich modułów SRS? Podłączałem się kilkoma interfejsami (ogólnie różnymi komputerami) i żaden jeszcze nie czytał mi SRS. Czy wypadałoby mi pogrzebać czemu tak się dzieje, czy ten problem z brakiem łączności z poduchami jest powszechny?
[ Dodano: Czw Lut 23, 2017 20:22 ]
Co do trakcji w V6... jak ona jest realizowana? Bo nie wiem czy to nie jest tylko kwestia dołożenia gratów, wymiany pompy i ew. włączenia tego w zegarach.
przepustnica z dodatkowym czujnikiem
wiazka
przycisk
pompa abs
sterownik
silniczek trakcji, linka łącząca go z przepustnicą oraz uchwyt tego silniczka czy jak mu tam
no i na końcu trzeba było ECU odpowiednio skonfigurować bo sporo rzeczy i funkcji musi obsługiwać
Launcha trochę ciężko podsłuchać bo to jest autonomiczne urządzenie działające w oparciu o jakieś PDA. CARProg wydaje mi się, że przez OBD nie podejdzie. Trzeba rozłożyć sterownik i się dolutować. marcin.misek ma CarProga - może sprawdzi
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum