Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75/ZT] - TOAF Diagnostic Tool
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75/ZT] - TOAF Diagnostic Tool

Temat dotyczący programu TOAF, narzędzia diagnostycznego dla samochodów marki Rover 75/MG ZT
Autor Wiadomość
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 30, 2017 11:35   

christopher7 z tymi wibracjami to chyba jaja sobie robisz :P

Od 2.5 roku jeżdżę 75 z tempomatem i jeszcze nie zdarzyło mi się żeby czujnik sprzęgła przestawił się bez pomocy mechanika grzebiącego przy pompce sprzęgła ;)
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 30, 2017 11:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
christopher7 
Klubowicz





Pomógł: 26 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 803
Skąd: Poznan

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 30, 2017 11:41   

A jednak...
Powyżej 200km/h (oczywiście na autostradzie w Niemczech) mój Roverek trochę wibruje ;-)
_________________
Kontakt: 780177880
email
wiadomość
nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG :szoping:
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Kwi 30, 2017 13:48   

christopher7 napisał/a:
MaReK Miałem okazję wgrywać sobie mapy w Łodzi i naprawdę nie zauważyłem żeby robił przy mnie jakieś magiczne zabiegi z pedałami jakie tu opisujesz...

Bo nie było u Ciebie problemów z komunikacją ze sterownikiem.
Ten opis pojawiał się tylko u osób u których ten zabieg nie chciał się udać i mniemam, że galletto, nie potrafił przejść inicjacji sterownika. Wtedy podejmowane były takie próby. Na jednym ze spotów zdaje się w Zatorze, ktoś mi takie informacje przekazywał.

christopher7 napisał/a:
Wibracje...

Jakie wibracje? Masz takie wibracje, że odsuwa Ci czujnik od pedału sprzęgła?
Toż to auto dobre dla niewyżytych kobiet ;)

christopher7 napisał/a:
Powyżej 200km/h (oczywiście na autostradzie w Niemczech) mój Roverek trochę wibruje

Jakoś nie mogę uwierzyć w te 200 km/h. Jak starczy Ci odwagi kiedyś to strzel fotkę. Ze wskazania analogowego oraz cyfrowego.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
fredup 



Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 32



Wysłany: Nie Kwi 30, 2017 14:20   

Top speed that I know of was obtained by a ZT cdti 160 with the speed limiter mapped out and that obtained 134mph/215kmh on a motorway. :wink:
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Kwi 30, 2017 16:09   

To co w mapie jest w teorii nie zawsze pokrywa się z praktyką ;)
W moim ZT w 2007 roku, z odłączonym przepływomierzem powietrza i bez żadnej modyfikacji w mapie udało się uzyskać GPSowe 230km/h w 4 osoby. Potem urwał się zderzak, ale to nie o tym historia. Później już nigdy takiego wyniku nie udało się uzyskać. Do tego licznik analogowy (strzałka) nie pokrywa się z licznikiem cyfrowym (wskazanie na komputerze).
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 30, 2017 16:48   

Moj cyfrowy przynajmniej do 160 pokrywa sie z analogowym z dokładnością do 2, 3 km/h
_________________
75 Red Edition
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Kwi 30, 2017 17:20   

Moje zegary nie były jeszcze nigdy rozbierane i rozbieżność pomiędzy strzałką a cyframi jest. Jest to też normą. Kupione z rimmerbrosa zegary także mają taką sposobność.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Kwi 30, 2017 17:50   

MaReK napisał/a:
To co w mapie jest w teorii nie zawsze pokrywa się z praktyką ;)
W moim ZT w 2007 roku, z odłączonym przepływomierzem powietrza i bez żadnej modyfikacji w mapie udało się uzyskać GPSowe 230km/h w 4 osoby. Potem urwał się zderzak, ale to nie o tym historia. Później już nigdy takiego wyniku nie udało się uzyskać. Do tego licznik analogowy (strzałka) nie pokrywa się z licznikiem cyfrowym (wskazanie na komputerze).


Marek, bo już nigdy później nie jechałeś z takiej dużej górki i dlatego nigdy więcej tyle nie pojechał :P
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Kwi 30, 2017 21:01   

MaReK napisał/a:
Moje zegary nie były jeszcze nigdy rozbierane i rozbieżność pomiędzy strzałką a cyframi jest. Jest to też normą. Kupione z rimmerbrosa zegary także mają taką sposobność.


Zgadza się, każdy seryjny licznik zawyża prędkość na analogu
_________________
75 Red Edition
 
 
tmk752 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Lip 2016
Posty: 105



Wysłany: Sro Maj 10, 2017 08:28   

Cześć po Chip Tuningu na 136 km (polecam!!!) zauważyłem że po kilku dniach nie mogę już normalnie odpalić zimnego samochodu gdy zgaśnie mi ikonka od świec żarowych, tylko muszę czekać aż naladuje się progowa pompa paliwa. Mam ćwiartkę paliwa, spróbuje na pełnym zauważyć jak wygląda sytuacja. Natomiast piszę tu by spytać czy ktoś się spotkał z takimi objawami po wgrywaniu map TOAFem
_________________
Byl Rover 75 2.0 CDT jest MG ZT 2.0 CDTi
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Maj 10, 2017 08:32   

Mapy nie mają nic do tego. Musisz sprawdzić na live data co się dzieje w momencie kiedy zaczynasz kręcić zimne auto. Czy chodzi o brak paliwa czy masz wysypane świece i z racji niskiej temperatury nie chwyta od razu (chociaż mnie przy -15 wszystkie wywalone odpalał normalnie).
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
jmierzwa952 



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 36
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Maj 16, 2017 07:11   

a znany jest juz jakiś termin wprowadzenia nowegp Toafaa?
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Maj 16, 2017 16:56   

Nie będzie na razie nowego TOAF'a. Zbyt dużo problemów, zbyt mało rozwiązanych, zbyt mało funkcji wprowadzonych. Nic lepszego (prócz zmian rozmiaru okna) nie ma.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
jmierzwa952 



Dołączył: 20 Kwi 2016
Posty: 36
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Maj 17, 2017 06:57   

czyli o live data do v6 i do skrzyni jatco mozna zapomniec?
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Maj 17, 2017 14:27   

jmierzwa952 napisał/a:
czyli o live data do v6 i do skrzyni jatco mozna zapomniec?

No właśnie z tego powodu nie ma nowszej wersji. Jest obsługa błędów w newTOAF dla JATCO, ale brak jeszcze live data dla benzynowych silników, tempomatu. Dodatkowo trwa cały czas walka z poduszkami w MK2.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Maj 17, 2017 15:13   

Dziś troche dłubałem z autami i kurde mam problem, z moim 75 2.0V6 Toaf łączy sie koncertowo (kiedyś nie chciał gadać, wcale go nie czytał) a z zięcia 75 2.5V6 nie może sie połączyć (kiedyś łączył sie i nie marudził). Objaw jest taki że jak robię skan pojazdu to zawsze na drugim przebiegu paska postępu zatrzymuje sie i wywala komunikat jak w załączniku zawsze jest tak że mrugnie kontrolkami poduchy, hamulca, trakcji i zawisa sobie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 17, 2017 15:28   

sknerko sprawdź po kolei, do którego modułu się nie łączy. Jak migają kontrolki ABS to pewnie w tym czasie łączy się z tym modułem.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Maj 17, 2017 15:38   

no właśnie nie wiem z jakim modułem bo zwykle zawisa po wszystkich kontrolkach a czasem jak trakcję zapali i zawsze jak się zawiesza słysze z pod maski takie cyk cyk, u mnie też to cykanie jest ale program idzie dalej
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 17, 2017 22:35   

sknerko miałem na myśli żebyś spróbował 'przejść' pojedynczo wszystkie moduły zamiast robić skanowanie.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Maj 17, 2017 22:48   

To po połączeniu nie trzeba robić skanu pojazdu?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Toaf Tool Chip Tuning - CDT -> CDTI
MATRIXorg Rover serii 75, MG ZT 21 Pon Lut 25, 2019 12:33
MaReK
Brak nowych postów [MG ZT CDTI 2.0 ]PODNIESIENIE MOCY PROGRAMEM TOAF TOOL
88Belfegor Rover serii 75, MG ZT 1 Czw Sty 27, 2022 22:12
MaReK
Brak nowych postów [R75]TOAF
grota10 Rover serii 75, MG ZT 6 Sro Sie 09, 2023 20:16
marcin.misek
Brak nowych postów [R75]Toaf
Dargor Rover serii 75, MG ZT 4 Sob Gru 09, 2017 21:06
Dargor
Brak nowych postów [R75] 2.0 cdt problem Toaf !!!
soban666 Rover serii 75, MG ZT 2 Sro Kwi 01, 2020 18:55
MATRIXorg



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink