christopher7 z tymi wibracjami to chyba jaja sobie robisz
Od 2.5 roku jeżdżę 75 z tempomatem i jeszcze nie zdarzyło mi się żeby czujnik sprzęgła przestawił się bez pomocy mechanika grzebiącego przy pompce sprzęgła
MaReK Miałem okazję wgrywać sobie mapy w Łodzi i naprawdę nie zauważyłem żeby robił przy mnie jakieś magiczne zabiegi z pedałami jakie tu opisujesz...
Bo nie było u Ciebie problemów z komunikacją ze sterownikiem.
Ten opis pojawiał się tylko u osób u których ten zabieg nie chciał się udać i mniemam, że galletto, nie potrafił przejść inicjacji sterownika. Wtedy podejmowane były takie próby. Na jednym ze spotów zdaje się w Zatorze, ktoś mi takie informacje przekazywał.
christopher7 napisał/a:
Wibracje...
Jakie wibracje? Masz takie wibracje, że odsuwa Ci czujnik od pedału sprzęgła?
Toż to auto dobre dla niewyżytych kobiet
christopher7 napisał/a:
Powyżej 200km/h (oczywiście na autostradzie w Niemczech) mój Roverek trochę wibruje
Jakoś nie mogę uwierzyć w te 200 km/h. Jak starczy Ci odwagi kiedyś to strzel fotkę. Ze wskazania analogowego oraz cyfrowego.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
To co w mapie jest w teorii nie zawsze pokrywa się z praktyką
W moim ZT w 2007 roku, z odłączonym przepływomierzem powietrza i bez żadnej modyfikacji w mapie udało się uzyskać GPSowe 230km/h w 4 osoby. Potem urwał się zderzak, ale to nie o tym historia. Później już nigdy takiego wyniku nie udało się uzyskać. Do tego licznik analogowy (strzałka) nie pokrywa się z licznikiem cyfrowym (wskazanie na komputerze).
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Moje zegary nie były jeszcze nigdy rozbierane i rozbieżność pomiędzy strzałką a cyframi jest. Jest to też normą. Kupione z rimmerbrosa zegary także mają taką sposobność.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Kwi 30, 2017 17:50
MaReK napisał/a:
To co w mapie jest w teorii nie zawsze pokrywa się z praktyką
W moim ZT w 2007 roku, z odłączonym przepływomierzem powietrza i bez żadnej modyfikacji w mapie udało się uzyskać GPSowe 230km/h w 4 osoby. Potem urwał się zderzak, ale to nie o tym historia. Później już nigdy takiego wyniku nie udało się uzyskać. Do tego licznik analogowy (strzałka) nie pokrywa się z licznikiem cyfrowym (wskazanie na komputerze).
Marek, bo już nigdy później nie jechałeś z takiej dużej górki i dlatego nigdy więcej tyle nie pojechał
Moje zegary nie były jeszcze nigdy rozbierane i rozbieżność pomiędzy strzałką a cyframi jest. Jest to też normą. Kupione z rimmerbrosa zegary także mają taką sposobność.
Zgadza się, każdy seryjny licznik zawyża prędkość na analogu
Cześć po Chip Tuningu na 136 km (polecam!!!) zauważyłem że po kilku dniach nie mogę już normalnie odpalić zimnego samochodu gdy zgaśnie mi ikonka od świec żarowych, tylko muszę czekać aż naladuje się progowa pompa paliwa. Mam ćwiartkę paliwa, spróbuje na pełnym zauważyć jak wygląda sytuacja. Natomiast piszę tu by spytać czy ktoś się spotkał z takimi objawami po wgrywaniu map TOAFem
_________________ Byl Rover 75 2.0 CDT jest MG ZT 2.0 CDTi
Mapy nie mają nic do tego. Musisz sprawdzić na live data co się dzieje w momencie kiedy zaczynasz kręcić zimne auto. Czy chodzi o brak paliwa czy masz wysypane świece i z racji niskiej temperatury nie chwyta od razu (chociaż mnie przy -15 wszystkie wywalone odpalał normalnie).
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie będzie na razie nowego TOAF'a. Zbyt dużo problemów, zbyt mało rozwiązanych, zbyt mało funkcji wprowadzonych. Nic lepszego (prócz zmian rozmiaru okna) nie ma.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
czyli o live data do v6 i do skrzyni jatco mozna zapomniec?
No właśnie z tego powodu nie ma nowszej wersji. Jest obsługa błędów w newTOAF dla JATCO, ale brak jeszcze live data dla benzynowych silników, tempomatu. Dodatkowo trwa cały czas walka z poduszkami w MK2.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dziś troche dłubałem z autami i kurde mam problem, z moim 75 2.0V6 Toaf łączy sie koncertowo (kiedyś nie chciał gadać, wcale go nie czytał) a z zięcia 75 2.5V6 nie może sie połączyć (kiedyś łączył sie i nie marudził). Objaw jest taki że jak robię skan pojazdu to zawsze na drugim przebiegu paska postępu zatrzymuje sie i wywala komunikat jak w załączniku zawsze jest tak że mrugnie kontrolkami poduchy, hamulca, trakcji i zawisa sobie.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
no właśnie nie wiem z jakim modułem bo zwykle zawisa po wszystkich kontrolkach a czasem jak trakcję zapali i zawsze jak się zawiesza słysze z pod maski takie cyk cyk, u mnie też to cykanie jest ale program idzie dalej
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum