Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Pierścień na piaście/zwrotnica tył.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Pierścień na piaście/zwrotnica tył.
Autor Wiadomość
MokraWoda 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2015
Posty: 164
Skąd: Wyszków

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 12, 2016 20:19   [R75] Pierścień na piaście/zwrotnica tył.
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Mam do was pytanie, bo nigdzie nie mogę znaleźć konkretnej odpowiedzi. Mianowicie, czy jest jakaś różnica między piastami FAG a SNR na tył? Ponieważ FAG ma ten pierścień na wierzchu, że tak to ujmę. Natomiast SNR już go na wierzchu nie ma. I teraz czy jest jakaś różnica jakie piasty założę? Dziś zdjąłem koło, i mam piasty bez widocznego pierścienia. I czy fakt, że założyłbym piasty FAG z pierścieniem na wierzchu będzie robiło jakąś różnicę?

I drugie pytanie, może dość głupie ale wolę zapytać. Okazało się, że w lewej tylnej zwrotnicy nie ma jak założyć szczęk ręcznego, bo jest pourywane conieco. I czy zwrotnica od CDTI będzie pasować do CDT? Myślę osobiście, że będzie ale mechanikiem nie jestem więc przy okazji wolę zapytać. :]
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 12, 2016 20:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tomi24lbn 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 15 Mar 2013
Posty: 268
Skąd: Lublin

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 12, 2016 20:29   

1 Piasty będą ok różnica miedzy nimi to tylko inna technologia wykonania
2 Zwrotnica będzie pasować nawet z PB
_________________
Wypożyczam blokady do KV6
 
 
MokraWoda 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2015
Posty: 164
Skąd: Wyszków

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 12, 2016 20:45   

Ok, dzięki. To już wszystko wiem.
 
 
tomi24lbn 




Pomógł: 12 razy
Dołączył: 15 Mar 2013
Posty: 268
Skąd: Lublin

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 12, 2016 20:48   

A nie łatwiej wymienić/naprawić tylko tarcze kotwiczną????
_________________
Wypożyczam blokady do KV6
 
 
MokraWoda 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2015
Posty: 164
Skąd: Wyszków

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 12, 2016 20:51   

Całą zwrotnice, ze szczękami itd. mogę mieć za 50zł. A naprawiając musiałbym dokupić szczęki itd. :P Chyba taniej i wygodniej wyjdzie wymienić całość. A co do ręcznego, to zauważyłem że jest jakaś różnica między prawą a lewą linką? Bo na aukcjach są takie i takie.
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Wto Kwi 12, 2016 20:57   

Dokładnie, ręczny jest mocowany do tarczy kotwicznej :)

@EDIT

Kupując zwrotnicę, zwróć uwagę na stan tarcz kotwicznych, bo to one są Ci głównie potrzebne.
 
 
MokraWoda 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2015
Posty: 164
Skąd: Wyszków

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 12, 2016 21:07   

Widziałem całość. I wygląda całkiem całkiem, nie pordzewiałe jakoś, tylko brudne wiadomo. :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] pierścień magnetyczny ABS
jeykey Rover serii 75, MG ZT 5 Czw Gru 17, 2020 17:15
jeykey



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink