Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Pią Lut 17, 2017 15:16
MD napisał/a:
AdaskoC, masz więcej takich zestawów? Posiadam Rkę rocznik 2000, 2.0 V6 z kontrolą trakcji. Od jakiegoś czasu przymierzam się do założenia tempomatu - tylko nie mam kiedy tego zrobić. Ale chyba zabiorę narzędzia do Warszaffki i wjadę na podwórko, bo chwilowo wynajmuję mieszkanie w domku gdzieś na Pradze Południe.
Bo w tych rocznikach to wiązkę raczej mam i po prostu wpinam włącznik w puste miejsce, tak?
Było ich dziewięć, nie wiem czy jeszcze są dwa lub trzy.
Na upartego to klucz 10, 8, wkrętak gwiazdkowy i dwa torxy Tyle potrzeba do montażu.
Wiązka powinna być, ale nikt nie da sobie ręki uciąć Jak pod klimą masz wtyczkę do włącznika to i reszta będzie.
AdaskoC, sprawdzę - tylko powiedz, jak to się zdejmuje. Odsuwam szufladę popielniczki, wkładam palce grzebalce pod to i ciągnę do siebie? I jak z dziurkami - z tyłu jest jakiś nadlew, według którego mógłbym dremelem wyciąć otwory? Czy muszę też zamawiać nową listwę u Ciebie?
Póki są te komplety to w sumie warto byłoby sprawę przemyśleć.
AdaskoC, gratisy zawsze spoko. Mam obecnie 3 dziurki - fotele i na środku trakcja. Ale na lato chcę dołożyć także roletę, więc myślałem już o listwie na 5 guzików. Przy okazji kupiłbym wtedy chociażby sam pstryczek rolety, aby dnie zionęła dziura do wtyczek w kokpicie.
MD, drewienko wyskoczy po otwarciu gniazda popielniczki jak palcem podważysz, a zaś żeby wyciągnąć panel z przyciskami jeśli masz 3 to w skarjnych otworach włóż palce wskazujące i pociągnij całośc do siebie, też wyskoczy
Widze ze nie tylko ja jestem zainteresowany tematyką tempomatu bardzo mnie to cieszy bo nie jestem sam z tematem
Co do drewienka moje ma wytłoczenia wiec wycięcie to prościzna za pomocą skalpela
Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Sob Lut 18, 2017 20:13
taba19 napisał/a:
Co do drewienka moje ma wytłoczenia wiec wycięcie to prościzna za pomocą skalpela
Żebyś sie nie zdziwił jakie to proste
Musisz zacząć od rozplanowania otworu a później idealnie równo go wyciąć. Ogólnie fabrycznie to przycisk jest idealnie dopasowany do otworu, wiec musisz tak samo zrobić. Zbyt wielki otwór wygląda tragicznie, zbyt mały nie pozwoli na swobodną pracę przycisku. W dodatku plastik jest dosyć twardy. Tak jak pisał MD, dremelem jest okej, robiłem kilka ramek jak nie bylo możliwości kupna takiej.
Moja rada od serca, jeśli sprzedawca od tempomatu ma w ludzkim pieniądzu i stanie taką ramkę jaką Wam potrzeba to kupcie. Swoją sprzedacie na forum czy gdzieś i wyjdzie to Was na zero, bedzie to wyglądało i funkcjonowało jak należy
Choc do odważnych świat należy
Ja dbam o detale, wiec taka krzywo wycięta ramka to szpeci auto moim zdaniem. Chociaż niektórzy montują do 75 niebieskie ledy pod zapalniczkę i ich to nie razi, ale co kto lubi. Jeden żonę, drugi teściową
Ja też robiłem dremelem. Nawet sobie odrysowałem od drugiej ramki. Niestety... wyszło tragicznie Chwilowo mam bez ramki, bo ramkę w moim kolorze x-power grey nie da się dostać w liczbie dwóch przycisków
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
dobra panowie części już niby wszystkie skompletowane czekam na dostawę teraz żeście mnie z ta ramka nie pocieszyli ogulnie ma ktoś u nas na forum na sprzedaż tak owa ?
no i kolejne pytanie gdzie się znajduje w komorze silnika ta pompka podciśnienia ponoć na podłożnicy tylko gdzie macie jakieś zdjęcia
I jeszcze jedno pytanko gdybym chciał podmienić przepustnice to co musiał bym zrobić bo dostałem taka z całym osprzętem ( gruszka silniczkiem morze jakaś uszczelka itd )
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pon Lut 20, 2017 17:44
taba19 napisał/a:
to ma być gdzieś w tamtym miejscu zamontowane
tak , tam. Na podłużnicy są kołki ustalające i otwory z gwintem do przykręcenia pompki.
[ Dodano: Pon Lut 20, 2017 17:44 ]
taba19 napisał/a:
teraz żeście mnie z ta ramka nie pocieszyli
robiłem takie otwory , wyszło idealnie. Użyj wiertła fi 2 mm wewnątrz po obwodzie wytłoczenia , później obciąć ostrzem pozostałe farfocle i wykończ papierami ściernymi.
dobra zrobię wiertełkiem albo ewentualnie przetnę wypalanką do ciecia styropianu
[ Dodano: Czw Lut 23, 2017 15:33 ]
Siemanko dziś wojowałem z tempomatem mianowicie zamontowałem wszytko w komorze silnika potem zamontowałem sterowniki za schowkiem zamontowałem przycisk no i teraz jak to w tym autku bywa nie działa tempomacik Mianowicie włączam guzik (guzik na konsoli pod klimą świeci) ale nic po za tym nie świeci na desce rozdzielczej nie zapala się ikonka autostrady po rozpędzeniu auta do 60 i przyciśnięciu lub przytrzymaniu set + nie załącza
od razu wziolem sie za sprawdzenie i po prawe tych czujniku an pedałach efekt 0
pytanie co morze być nie tak Morze muszę to toafem do programować albo jakiś przekaźnik zamontować
[ Dodano: Czw Lut 23, 2017 15:43 ]
no i zapomniałem dodać ze w konsoli środkowej jest jakaś kostka rozłączona taka z niebiesko żółta chyba zielona
Ok zdjęcie dorzucę po południu bo teraz jestem w robocie i nie mam jak ale zastanawia mnie co masz namyśli chcąc obejrzeć przepustnice jest to zwykła przepustnica od 2.0 v6
jak by co kupiłem od razu druga oryginalna od 2.0 ale z grucha już zamontowaną od auta z tempomatem
tylko nei rozumiem czy to ma wpływ na tempomat na jego zapalanie się na desce i uruchamianie
A były takie? Na tyle zegarów ile widziałem, wszystkie mają symbol tempomatu na środkowym wyświetlaczu. Te ikony są chyba standardowe z wyjątkiem przednich FOG'ów i fotelika dziecięcego czy jakoś tak.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
No dokładnie ikony są chyba takie same w każdym r75 z tego co już tu widziałem więc wydaje mi się że problem leży raczej w czymś innym a nie w zegarach
Może ta kostka od pompki podciśnienia jest Kijowa w sumie 17 lat jeździła bez podłączenia może jest brudna
[ Dodano: Pią Lut 24, 2017 11:12 ]
Bo jak wczoraj montowałem nie wyglądała na nuwke
Nie zostaje Ci nic innego jak przetrzepać całą instalację od nowa. W dieslu o tyle jest fajnie, że jak załączysz guzikiem tempomat na konsoli środkowej, to możesz go sobie sprawdzić w digital live data w sterowniku silnika. Wtedy wiesz czy np. nie padła Ci taśma w kierownicy, albo nie któryś z czujników nie domaga. W kwestii tempomatu niewiele pomogę, tego nie przerabiałem
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum