Forum Klubu ROVERki.pl :: [ 2.5 V6 ] olej jest i znika z bagnetu, ale nie z silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ 2.5 V6 ] olej jest i znika z bagnetu, ale nie z silnika
Autor Wiadomość
Ryszard1977 



Dołączył: 20 Mar 2018
Posty: 3
Skąd: sosnowiec



Wysłany: Wto Mar 20, 2018 16:04   [ 2.5 V6 ] olej jest i znika z bagnetu, ale nie z silnika
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2004

Witam wszystkich, nie znalazłem podobnego tematu więc napiszę,może ktoś doradzi,nie jestem laikiem a i"silnikowców' to dziwi. Otóż co sie dzieje: na rozgrzanym silniku- kilka minut po jeździe (normalnej) brak oleju na bagnecie. Po kilku godzinach (wieczorem) prawie pełny stan (optymalnie) - powierzchnia plaska w garażu sprawdzone poziomicą. Rano niespodzianka - brak oleju na bagnecie. Czy ktoś pomoże, ja zgłupiałem... Oczywiście pomiędzy pomiarami nie był odpalany. Proszę o poradę, Pozdrawiam wszystkich.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 20, 2018 16:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Wto Mar 20, 2018 19:27   

Radzę spuścić olej i zmierzyć ile go jest , ewentualnie uzupełnić by było wlane 5 l, pomiaru dokonywać po dłuższym postoju ale po wcześniejszym wyciągnięciu bagnetu po zatrzymaniu silnika ( żeby olej swobodnie spłynął z rurki ) , np. wieczorem wyciągnąć bagnet a rano zmierzyć.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
cyborg 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lut 2018
Posty: 91



Wysłany: Wto Mar 20, 2018 20:35   

Jeśli ktoś nie wie jak sprawdza się stan oleju w silniku to napiszę: na rozgrzanym silniku, kilka minut po jego wyłączeniu. Inne próby nie muszą dać prawidłowego wyniku.
_________________
Chrysler Voyager, Chrysler Stratus, VW T5, Citroen Xsara
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888