Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200'96+] Upgrade hamulców
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200'96+] Upgrade hamulców
Autor Wiadomość
Owsik 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Sty 2007
Posty: 164



Wysłany: Czw Maj 03, 2007 13:33   

Mhm. Jeszcze jedno pytanie laika - czy jak mam teraz tarcze lite, to mogę wymienić jedynie na lite, bo założenie went. wiąże się z przeróbką całego układu - mam rację ?
_________________
BYŁ Rover 200 '99 1.4 16v - Midnight Blue
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 03, 2007 13:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Maj 03, 2007 16:04   

Owsik napisał/a:
Mhm. Jeszcze jedno pytanie laika - czy jak mam teraz tarcze lite, to mogę wymienić jedynie na lite, bo założenie went. wiąże się z przeróbką całego układu - mam rację ?

Tak. Masz rację
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Moloch 



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 274



Wysłany: Wto Maj 15, 2007 08:57   

piter34 napisał/a:
Tak. Masz rację


O jakich przeróbkach tu mowa??

Bo też się nosiłem z zamiarem ulepszenia hamulców :mrgreen:
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Maj 15, 2007 12:03   

Moloch napisał/a:
O jakich przeróbkach tu mowa??

Trzeba zmienić zaciski na takie od R z tarczami wentylowanymi.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Moloch 



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 274



Wysłany: Wto Maj 15, 2007 13:19   

Tylko?? :mrgreen:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Maj 15, 2007 14:15   

Jeśli chcesz założyć wentylowane, to do zmiany są zaciski i ich mocowanie. No i oczywiście tarcze i klocki ;) Jak coś więcej bys chciał, to już trzeba samemu kombinować. ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Maj 21, 2007 21:17   

z wlasnego doswiadczenia moge powiedziec ze najlepszym w tej chwili zestawem w rozsadnej cenie jest zalozenie tarcz EBC Turbo Groove (nawiercane nacinane) oraz klocków EBC RED STUFF to na przod na tyl kolcki te same tarcze tez EBC niekoniecznie nawiercane i nacinane bo juz nie bedzie takiej potzreby:) dlaczego te tarcze a nie inne??? czemu nie naprzykład Brembo?? EBC po pierwsze tak szybko sie niezuzywaja nie tworza sie na nich wyzlobienia (chyba ze uzyjemy złych klocow) sa odporne na zmiany tempaeratur wiec nie mamy sie co martwic o jazde i hamowanie w deszczu ze zagrzejemy tarcze i od hamowania w wodzie zrobi sie z niej osemka jak to maja obecnie kiepsko robione brembusy:( dlaczego kolecki red a nie green?? kto mial bedzie wiedzial jak po 15tys. bedzie mial juz pierwsze wyzlobienia na tarczy:p czemu z tylu nie wstawiac nacinanych bo szkoda pieniedzy samochod bedzie stawal jak wryty:) przyblizone ceny : tarcze nawiercane 550zł klocki red 300zł tarcze tyl 200zł

testowane na civie 1.6 vti oraz R5 1.4 turbo zdały egzamin:)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Moloch 



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 274



Wysłany: Wto Maj 22, 2007 06:56   

Zgodzę się z Tobą ale ja bym chciał na przód założyć wentylowane tarcze mój Roverek jest z późniejszych lat produkcji czyli z tyłu ma bębny a z przodu ma tarcze lite.

Co do tarcz to EBC jak patrzyłem troszkę więcej kosztują niż 550 zł :mrgreen:
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Maj 22, 2007 09:08   

ale te tarcze sa wentylowane :) co do ceny to zalezy gdzie je kupujesz allegro wbrew pozora wcale nie jest tanie chociaz zdarzaja sie tam oczywiscie okazje:) jesli z tylu masz bebny to koniecznie te tarcze na przod do tej pojemnosci i przysmieszen powinny w zupelnosci wystarczyc:)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Moloch 



Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 274



Wysłany: Wto Maj 22, 2007 09:30   

Nie wiem ale pod standardowe zaciski nie podrzuce chyba tarcz wentylowanych :cry: musze zapewne założyć zaciski od wentylowanych a potem dopiero wentylowane tarcze :mrgreen:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Maj 22, 2007 11:12   

Moloch napisał/a:
Nie wiem ale pod standardowe zaciski nie podrzuce chyba tarcz wentylowanych musze zapewne założyć zaciski od wentylowanych a potem dopiero wentylowane tarcze


I chyba mocowanie zacisków też jest inne ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
tomcy 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 52
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Cze 18, 2007 11:25   

no wlasnie przymierzam sie tez do zmiany hamulcow i chyba najlepiej bedzie podjechac gdzies na (sklep, gielda, szrot, zaprzyjazniony zaklad) i zbadac jak to jest

bo jak to sobie przeliczam to zaciski + mocowanie nowe to 400-600
jeszcze do tego tarcze+klocki 450-1000 (zalezy od firmy i naciec otworow :P )

wyjdzie calkiem sporawo - jak sie tak zastanowie - to co chcialbym wymieni (lub musze w najblizszym czasie) moze wyniesc rownowartosc samochodu :o
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Cze 25, 2007 20:21   

Ja juz wreszcie wybralem jaki bedzi upgrade hamulcow po wysluchaniu wielu zdan i wielu godzinach na forach streetracing oraz innych tym podobnych dokonalem zakupu:) Chyba najrozsadniejsza propozycja przeliczajac cene do jakosci i bez ingerencji w uklad hamulcowy:) ktory tez przeanalizowalem cenowo i wydajnosciowo. A wiec na przod ida niemieckie Zimmermanny Sport (przewiercane na wylot) nie myslisz z nawiercanymi do tego Ferodo DS Performance tyl zostaje seria ATE (dzieki Tomi) plus klocki Ferodo Premier oczywiscie do tego wymieniony plyn hamulcowy na Motula 600. Moze w tym tyg. uda mi sie odstawic samochod do warsztatu porobie fotki i sprawdze jak to wszystko razem dziala:)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Tymek 



Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 34
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sro Cze 27, 2007 00:50   

Ja ostatnio wymieniłem tarcze i klocki z przodu na ATE. Zwykłe Original, nie nacinane czy nawiercane. Jak na razie jestem b. zadowolony i przede wszystkim nie brudzą felg. Poprzednio miałem klocki firmy Textar i po dojechaniu z myjni do domu (1,5 km) tarcze miałem już przypylone a teraz w ogóle nie są brudne nawet po trasie. Zobaczymy jak będzie z ich trwałością, kupiłem je właśnie dlatego bo znajomi mówili, że bardzo powoli się ścierają i idą na pierwszy montaż np. do nowych VW czy Opli.
_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
 
 
 
patryk214 



Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 57
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pią Cze 29, 2007 13:07   

Witam,

A próbował ktoś zaciski od np od Hondy??? Mozna kupić sportowe klocki i tarcze ale sama eksploatacja bedzie droga a wymieniajac zaciski i tarcze mozna pózniej zaoszczedzic.

A pozatym w dalszym ciagu bedzie to tarcza niewentylowana w 21 wieku..... porazka co za angol to wymyslił
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Cze 30, 2007 12:54   

Juz to sprawadzalem za duza rzezba z taka podmianka:/ pozatym po tym zestawie co zalozylem koles co sie naprawde zna na hamulcach powiedzial ze wieksze tarcze by nie mialy sensu zebym lepiej zainwestowal w dobre oponki :p
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
smoku 



Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 20
Skąd: Zielonka



Wysłany: Pon Lip 02, 2007 13:59   

Też niedawno wymieniałem hamulce, wszystko original ATE i jak na razie nie można narzekać, poprawa w stosunku do starszych znaczna, mimo że tamte mogły jeszcze trochę pojeździć. Poprawiło mi się też (odribinę,ale zawsze :wink: ) ,jak założyłem szersze gumki z przodu :cool:
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lip 09, 2007 09:15   

Witam wreszcie udalo mi sie znalesc troche czasu i zalozyc zestaw hamulcowy:) i do tego mialem okazle przetestowac je odrazu w trasie warszawa-łomza i wyniki mnie powaliły... hamulce raguja odrazu bez rozgrzewania mialem prae awaryjnych hamowan i tez sie sprawdzily:) z 200 do jakies 60 rewelacja chwila i juz sie turlasz:) bez szarpania walenia itd... polecam :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lip 09, 2007 09:47   

Dobrze wiedzieć :) Czekamy na dalsze opinie o sprawowaniu sie zestawu ;) I będę też wdzięczny za podanie przybliżonej ceny poszczególnych komponentów. ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lip 09, 2007 10:08   

Przyblizone koszta prosze bardzo:)
Zimmermann Sport przewiercane przod 240zł sztuka
Ferodo DS Performance przod 450zeta komplet
ATE gładkie tył 185zł komplet by Tomi
Ferodo Premier tył 140 komplet

zamowione od ludka z allegro podobno ceny dobre z tego co sie orientowalem :)
_________________
Tomcata na części info na PW
Ostatnio zmieniony przez dobryziom Pon Lip 09, 2007 13:27, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Upgrade 25
Chopek92 Tuning mechaniczny 0 Sro Paź 19, 2016 21:08
Chopek92
Brak nowych postów Upgrade head cylinders k series
Chopek92 Tuning mechaniczny 19 Wto Maj 30, 2017 20:51
Chopek92
Brak nowych postów [R 45] Swap hamulców
Stilek74 Tuning mechaniczny 4 Pią Wrz 02, 2016 20:24
bociannielot
Brak nowych postów [R 75]Przekładka hamulców od MG ZT V6 V8
davidlive Tuning mechaniczny 22 Sob Gru 21, 2013 12:38
rafalmis1
Brak nowych postów [R45]zmiana hamulców
lukasz17 Tuning mechaniczny 3 Wto Wrz 11, 2012 19:44
lukasz17



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink