Forum Klubu ROVERki.pl :: Filtr stozkowy.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Filtr stozkowy.
Autor Wiadomość
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Maj 21, 2008 16:41   

rodi* masz już u siebie ta wkładkę k&n jak sie sprawuje bo czeka mnie teraz wymiana oleju wiec i filtra powietrza i zastanawiam sie czy zakupić wkładkę k&n http://www.knfilters.com/...px?Prod=33-2761 czy może gotowy zestaw z dolotem http://www.knfilters.com/...px?Prod=57-0159 czy samemu coś strugać na co nie mam ostatnio czasu :(
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 21, 2008 16:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sro Maj 21, 2008 17:03   

ja mam taka wkladke, kupilem za 120 zlz przesylka na allegro. Wedlug mnie różnica nie wielka, ale subiektywnej opinii odczuwalna (w górnym zakresie obrotów). Ma kilka plusów, mniej roboty niż z obudowami, mocowaniami stożka, tak samo jak stożki można go czyścić.
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sro Maj 21, 2008 17:10   

dobryziom, wiesz ze takie kity k&n kosztuja duuzo. ja sie dowiadywalem do siebie to musze dac 980zl :/ wiec z deka porazkowo
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Maj 21, 2008 17:15   

ta wkładka co wkleiłem mogę mieć za 115zł a zestaw za 300zł wiec bez tragedii...:) pytanie czy warto w ogóle sie w to bawić czy wydać na filtrona 25zł i mieć w pupie:)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Sro Maj 21, 2008 17:35   

a no to chyba ze ta ;) ja bym ogolnie zalozyl dobry dolot zimnego, zawsze to lepiej niz fabryka ;)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Sro Maj 21, 2008 19:56   

dobryziom napisał/a:
rodi* masz już u siebie ta wkładkę k&n jak sie sprawuje bo czeka mnie teraz wymiana oleju wiec i filtra powietrza i zastanawiam sie czy zakupić wkładkę k&n http://www.knfilters.com/...px?Prod=33-2761 czy może gotowy zestaw z dolotem http://www.knfilters.com/...px?Prod=57-0159 czy samemu coś strugać na co nie mam ostatnio czasu :(

Narazie nie kupywalem tej wkladki. Dopiero kilka dni temu sprawdzilem zawieche po wypadku, nadaje sie do dalszych modow :mrgreen:

Dzis kurier powinien byc z CA, a dolotem zajme sie za miesiac bo tera na wakacje trzeba pojechac :smile:

Dobryziom a cena za kit K&N to ile normalnie stoi bo te 300 to chyba tylko po znajomosci masz?.
Myslalem zeby zalozyc ten kit drugiej gen, taki jak kiedys podawales linki. Drogi to napewno jest, ale moze warto :roll:
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Maj 23, 2008 09:03   

nie po żadnej znajomości normalnie w sklepie kwestia poszukania:) sklepmoto.pl dzisiaj będę jechał po valvoline to zastanowię sie czy brać na próbę czy nie:p


PS. wkładki K&N nie będzie... znalazłem właśnie na forum SR porównanie z wykresami z którego wyraźnie wynika ze parametry silnika po zastosowaniu wkładki są identyczne plus K&N potrafi przepuszczać dużo syfu co może uszkodzić wirnik sprężarki...

Wnioski: oryginalny filtr spełnia swoja role plus nie puszcza syfu (regularnie wymieniany jest lepszy i dużo tańszy od firmowego zamiennika K&N) jedynie co to muszę pomyśleć nad pociągnięciem lepszego dolotu powietrza :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pią Maj 23, 2008 11:25   

No to mowisz ze stozka nie warto zakladac, czy chodzilo Ci o wklad K&N?
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Maj 23, 2008 11:30   

chodzi o wkładki, przy stożkach z kompletnym dolotem były już jakieś odczuwalne wyniki ale tylko w samochodach ze zrobionym wydechem... oczywiście problem puszczania syfu tez sie powtarzał :(


ps. małe wyjaśnienie żeby nie było niedomówień stożki dobrze "zalane" oliwa nie poszczały syfu ale zalewały przepływkę co prowadziło do jej częstej wymiany. Stożki z mniejsza ilością oliwy puszczały syf lecz nie występował problem przepływki. I tak źle i tak niedobrze...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Maj 23, 2008 12:26   

Polecam do stożków spray shell'a. Zupełnie coś innego niż olejki dokładane do filtrów. Jest bardzo lepki, przeznaczony do motocrossu, raczej nie ma szans, żeby coś się przedostało :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Maj 23, 2008 12:29   

Mały EDIT test przeprowadzony był na samochodach NA czego nie napisali na początku co ma sie nijak do turbo... chodzi o tej spray http://www.motox.com.pl/s...facturers_id=43 ?? ? Uzyskałem tez nowe opinie na temat wkładki i jednak ja przetestuje tak jak polecony spray :)


No cóż wkładeczka została zakupiona !! ! w sumie pomyślałem że najlepiej jak sam sprawdzę jeśli zdania są podzielone :) tym bardziej warto że cena nie była zbyt wygórowana a możliwość wzrostu zauważalna. W sobotę wkładka została założona przy okazji wymiany węży od ciśnienia doładowania. Co mogę powiedzieć:

-poprzednia wkładka była dwa razy grubsza i wyglądała jak zbitek makulatury który praktycznie nie puszcza powietrza...

-obecna jest o połowę cieńsza, dobrze nasączona olejem i widać ze powietrze będzie miało swobodny przelot (zobaczymy jak z sama filtracja)

-pierwsze odpalenie... nie było żadnych problemów, silnik pracuje równo brak falowania oraz innych niepokojących objawów. Olej sie nagrzał wiec ruszamy na mała wycieczkę. Spokojna normalna jazda wszystko normalnie jak na serii przy wyższych obrotach słychać trochę bardziej muzykę płynącą z wydechu. Mały test powoli sie turlamy na luzie wrzucamy 2 i buta turbina jak by chwile wcześniej wchodzi na obroty słychać lekki szum łapanego powietrza, turbina rwie do przodu równo trzymając doładowanie. Wyraźnie czuć różnicę wcześniej przejście było trochę płynniejsze lekko przymulone teraz wyraźnie czuć uderzenie cienienia. Testy powtórzone kilkakrotnie w różnych kombinacjach.

Podsumowanie: w przypadku mojego silnika 2.0 turbo różnica miedzy seryjnym filtrem jest potężna ( postaram sie później wrzucić wygląd seryjnego filtra a wkładki ) jak dla mnie filtr seryjny znacznie uniemożliwia dostarczenie potrzebnej ilości powietrza, następna głupota anglikow po mikro IC... w przypadku wkładki K&N problem nie występuje( będę tylko musiał sprawdzić za jakiś czas jak z samą filtracja...) sprężarka szybciej sie wkręca i na pełnym zakresie obrotów trzyma równiutko doładowanie i moc :) jak dla mnie bomba


wkładka k&n http://www.knfilters.com/...px?Prod=33-2761

wkładka seryjna http://www.autosklep.isto...n,291948,0.html ( zjecie w pełni nie oddaje realu ale wygląda on jak sprasowana i mocno zbita tektura:/ )
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Filtr Stozkowy
Kamill1176 Tuning mechaniczny 1 Sro Sie 24, 2016 09:13
bociannielot
Brak nowych postów [214] Filtr stożkowy / dolot
Szulz Tuning mechaniczny 6 Pią Kwi 29, 2016 19:47
tomii620si
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [ Rover 620 SDI] Filtr stożkowy
Artur20-2012 Tuning mechaniczny 5 Sro Wrz 12, 2012 12:23
Pływak
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R623 si] Filtr stożkowy.
bert623si Tuning mechaniczny 1 Wto Lut 14, 2012 15:46
davidlive
Brak nowych postów Filtr stożkowy Rover 416
krk Tuning mechaniczny 3 Pią Wrz 17, 2010 15:11
Pływak



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink