Forum Klubu ROVERki.pl :: [R414] Nieszczelny dolot powietrza??
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Czw Lis 18, 2010 19:04
[R414] Nieszczelny dolot powietrza??

silnik gasnie na LPG / szarpie na benzynie
Autor Wiadomość
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



  Wysłany: Czw Cze 07, 2007 08:34   [R414] Nieszczelny dolot powietrza??
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998

witam

po zainstalowaniu LPG gazownik nie jest w stanie rozsadnie wyregulowac instalacji STAG300, program wskazuje mu duze cisnienie MAP=0,53 na jalowych a powinno byc 0,3-0,35 (instalacja STAG300, reduktor tomasetto, wtryski zolte valtek, z obserwacji gaziarz uczciwy i sie stara mi pomoc)


dostalem sugestie od innego gazownika - niezaleznego ;) ze albo nieszczelny kolektor dolotowy albo cos nieteges nieszczelne z zaworami co sie by sprowadzilo do remontu glowicy. zatem zabiore sie za kolektor najpierw

- planuje wymienic uszczelke kolektora dolotowego
- jak sprawdzi czy krokowiec zyje? (juz byl czyszczony)
- jak sprawdzic ze czujnik krokowca zyje?
- jak sprawdzic czy przepustnica jest okej/szczelna?
- co jeszcze sprawdzic

dodam ze objawem jest to ze na gazie gasnie po dodaniu gazu z jalowych, na benzynie nie gasnie, gazu dodaje ale jak jade na jedynce albo na dwojce to silnik szarpie, przy zmianie biegow na 2jke lub 3jke tez szarpie - wszystkie te objawy na benzynie i gazie wystepuja ale nie zawsze (powiedzmy ze wystepuja przez 70% czasu)

dodam ze te objawy na benzynie to sa od poczatku posiadania przez mnie auta


aaaaaaaa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
gdzie moge kupic uszczelke kol.dolot. zeby miec ja w srode w lapkach w bydgoszczy, jako ze tomateam.pl sie urlopuje na jego szczescie i moje nieszczescie :razz:
_________________
820ti Coupe :-) raw power
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 28, 2010 00:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 07, 2007 08:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Cze 07, 2007 09:07   

Wiem, że w ECC babice mają za 68PLN, tylko nie wiem, czy sprzedają wysyłkowo :| Ale zadzwonić i zapytać można ;) A może PH JOWI ?? NA pewno sprzedają wysyłkowo, ale znowu nie wiem, czy mają uszczelkę, stawiam, że mają ;) :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Czw Cze 07, 2007 12:09   

dzieki Tomiemu114 dostane na testy kompletny kolektor dolotowy do mojego 1.4Si i w srode sprawdze czy to nie to

a jak nie to kutwa remont czeka :( ehhhh

przynajmniej mnie HGF nie dopadnie:)
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Cze 07, 2007 12:22   

W moim 1.4 ciśnienie na wolnych obrotach było ok. 0.4 (ciśnienie absolutne względem próżni).

Sprawdź to ciśnienie manometrem, bo domyślam się, że odczyt jest z programu diagnostycznego Twojej instalacji gazowej.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Czw Cze 07, 2007 12:24   

no odczyt jest z programu.....
ale nie mam manometru:( a odczyt pochodzi z programu AcGAsSynchro...

piter34, masz moze inne rady?
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Cze 07, 2007 12:42   

paff napisał/a:
piter34, masz moze inne rady?

Użyć manometru i zmierzyć rzeczywiste ciśnienie. Gazownik będzie wiedział jak to zrobić.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Czw Cze 07, 2007 13:11   

a jak interpretowac odczyt manometru? jakie wynika sa uznawane za dobre a jakie moga byc niepokojace i co wtedy? zeby przy gosciu wiedzial co i jak :)
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Cze 07, 2007 13:26   

paff napisał/a:
a jak interpretowac odczyt manometru? jakie wynika sa uznawane za dobre a jakie moga byc niepokojace i co wtedy? zeby przy gosciu wiedzial co i jak :)

Interpretujesz normalnie, tak jak odczyt z termometru :)
Należy jedynie pamiętać, że manometr mierzy podciśnienie, a nie ciśnienie.

Potem wynik możesz porównać z tym, co pokazuje gazownia.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Czw Cze 07, 2007 14:08   

Kurcze no:) czy nikt na tym forum nie ma roverka z silnikiem 1.4Si 103km z instalacja STAG300 albo inna sekwencja? moze komus to juz dobrze chodzi na BRC sequent24?? prosze o komentarze


bo zawsze moznaby sprobowac ostatecznie zapiac pod to BRC seuenta24 jesli ktos to zna i mu to chodzi i moze sie podzielic uwagami :lol: :lol: :lol:
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Cze 07, 2007 14:29   

paff napisał/a:
bo zawsze moznaby sprobowac ostatecznie zapiac pod to BRC seuenta24 jesli ktos to zna i mu to chodzi i moze sie podzielic uwagami :lol: :lol: :lol:

zdzich44 ma Sequenta24 w 416 i chodzi to od samego początku bez problemu.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Czw Cze 07, 2007 14:35   

dzieki za info Piter34, wiesz moze jak najlepiej zlapac Zdzicha44 ?? gadu? private message? mail?
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Cze 07, 2007 14:47   

paff napisał/a:
dzieki za info Piter34, wiesz moze jak najlepiej zlapac Zdzicha44 ?? gadu? private message? mail?

zdzich44(at)tlen.pl lub taki sam nick na tlenie (komunikatorze)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Pią Cze 08, 2007 07:55   

gadalem chwilke ze zdzichem44 i powiedzial mi ze w jego K16 1.6Si instalka BRC sequent24 zrobila narazie 60tys i poza jedna awaria czujnika cisnienia nie mial zadnego klopotu, wsadzone zakonfigurowane i chodzi :)
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Cze 08, 2007 10:08   

paff napisał/a:
gadalem chwilke ze zdzichem44 i powiedzial mi ze w jego K16 1.6Si instalka BRC sequent24 zrobila narazie 60tys i poza jedna awaria czujnika cisnienia nie mial zadnego klopotu, wsadzone zakonfigurowane i chodzi

Zapomniał o tym, że mu się raz rozprogramowało i musiał jechać programować. :lol:
A tak na marginesie, to BRC S24 ma megagłośne wtryski. Słychać bardzo nawet jak maska jest zamknięta.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Pią Cze 08, 2007 10:10   

w poniedzialek jade do gazownikow -zamowili druga instalke STAG300 i beda patrzec czy moze cos nie uwalone

w srode jade do mechanika tropic lewe powietrze w kolektorze ;-)

a STAG300 w chwilach kiedy dziala - dziala wybornie i mi sie to podoba :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ja chce zeby dzialal bo mi sie to podoba:)
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
zdzich44 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Sty 2005
Posty: 51
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Cze 09, 2007 00:55   

piter34 napisał/a:

Zapomniał o tym, że mu się raz rozprogramowało i musiał jechać programować. :lol:
A tak na marginesie, to BRC S24 ma megagłośne wtryski. Słychać bardzo nawet jak maska jest zamknięta.


Fakt, raz się coś poprzestawiało ale wynikało to wg gazowników z awarii czujnika właśnie ;) Samochód lubił zgasnąć na skrzyżowaniu. Po wymianie czujnika było wszystko OK. Reasumując, miałem dwie awarie tegoż elementu. :) Ponoć wypuścili jakąś wadliwą serię...
Co do wtrysków - słychać ale wewnątrz Roverka już nie - klekot 1.4K potrafi być znaaacznie głośniejszy, prawda piter? :razz:
P.S. Mój "dziewiczy" post na Forum... następny za kolejnych kilka miesięcy?
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Sob Cze 09, 2007 01:49   

zdzich44 napisał/a:
P.S. Mój "dziewiczy" post na Forum... następny za kolejnych kilka miesięcy?

Zdzich, ty się nie wygłupiaj, ty pisz :D
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Sob Cze 09, 2007 10:22   

hmmmm.......humory czujnika podcisnienia a gasniecie... moze mi tez sie skapnal wadliwy czujnik, juz gaziarze zamowili nowy bo tez to podejzewaja...w poniedzialek sie przekonamy....
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sob Cze 09, 2007 13:25   

zdzich44 napisał/a:
Co do wtrysków - słychać ale wewnątrz Roverka już nie - klekot 1.4K potrafi być znaaacznie głośniejszy, prawda piter? :razz:

No ba :lol:

zdzich44 napisał/a:
P.S. Mój "dziewiczy" post na Forum... następny za kolejnych kilka miesięcy?

Za rok? :mrgreen:

Zacznij pisać znowu, spodoba Ci sie.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Ant 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 158
Skąd: Zator



Wysłany: Nie Cze 10, 2007 21:52   

piter34 napisał/a:
zdzich44 napisał/a:
Co do wtrysków - słychać ale wewnątrz Roverka już nie - klekot 1.4K potrafi być znaaacznie głośniejszy, prawda piter? :razz:

No ba :lol:

zdzich44 napisał/a:
P.S. Mój "dziewiczy" post na Forum... następny za kolejnych kilka miesięcy?

Za rok? :mrgreen:

Zacznij pisać znowu, spodoba Ci sie.

a co On się taki aspołeczny zrobił?? obraził się że się forum na www przeniosło?? :-)
_________________
Ant
był: R200 Anthracite
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420] Dolot do obudowy filtra powietrza
mathew Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Mar 29, 2013 08:29
szoso
Brak nowych postów [R45] Nowy dolot a filtr odmy
lukanio44 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Paź 28, 2017 23:56
Remigiusz
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [45]Filtr powietrza K&N w Dieslu
barney79 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Maj 10, 2013 18:13
Adrian
Brak nowych postów [R45/MG ZS] Brak ciepłego powietrza
Gość Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Czw Sty 14, 2010 21:03
TomC
Brak nowych postów [R420] Rura powietrza
I need somebody help
String Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Czw Cze 28, 2007 08:18
String



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink