Forum Klubu ROVERki.pl :: [r200] wymiana, wachaczy, koncowki drazka i drazkow kierowni
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 12:50
[r200] wymiana, wachaczy, koncowki drazka i drazkow kierowni
Autor Wiadomość
wesyl 



Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 21
Skąd: z zaroga



Wysłany: Pią Lip 06, 2007 17:25   [r200] wymiana, wachaczy, koncowki drazka i drazkow kierowni

Witam wymienilem ostatnio koncowke drazka bo mialem luz lekki(wykrylo mi na przegladzie) i oczywiscie pojechalem ustawic zbieznosc. Lecz tam wszystko dokladnie sprawszaja napierw i wykryli ze sa uwalone wachacze przednie(oba), koncowka drazka(ta co nie byla wymieniana) i drazki kierownicze. Oczywiscie zabardzo niewierzylem wszedlem z mechanikiem pod auto i pokazal mi wszystko dokladnie ze sa luzy;/

wachacze znalazlem na allegro za 170zl ale zaswanawia mnie czy jesli wachacz jest dobry to czy nie wymienic samych sworzeni?? bo wachacze to chyba sie wymienia tylko jak sa pognite albo zgiete a te maja luzy tylko na sworzeniach jak sadzicie?

czy ktos wymienial drazki kierownicze? jesli tak to czy mogl by sie podzielic swoimi wrazeniami(nigdy nie wymienialem ich) i nie moge zabardzo znalesc na allegro ich jaka jest orientacyjna cena takiego drazka kierowniczego?


o koncowke drazka nie pytam bo to nie jest problem.

Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lip 06, 2007 17:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10886
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Lip 07, 2007 10:00   

wesyl napisał/a:
wachacze znalazlem na allegro za 170zl ale zaswanawia mnie czy jesli wachacz jest dobry to czy nie wymienic samych sworzeni?? bo wachacze to chyba sie wymienia tylko jak sa pognite albo zgiete a te maja luzy tylko na sworzeniach jak sadzicie?

to kwestia czy się opłaca. w tym wypadku chyba rozbieranie wahacza i przekładanie tulej nie wyjdzie dużo taniej, a inna kwestia czy może któregoś gniazda nie da się rozmontować (jak np. górne wahacze przednie w R400).
wesyl napisał/a:
czy ktos wymienial drazki kierownicze?

a czemu chcesz całe drążki wymieniać? pogły się?
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
wesyl 



Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 21
Skąd: z zaroga



Wysłany: Sob Lip 07, 2007 10:14   

no jesli chodzilo o wachacz to luz jest na samym sworzeniu wiec sie zastanawiam czy nie qpic samego sworzenia wyciagnac stary i wlozyc nowy, o drazkach mi mechanik powiedzial, ale prawde mowiac wydaje mi sie ze mechanik sobie zagrywa bo zobaczyl mlodego i chce kasy narypac wiec pojade do innego i niech mi ustawi zbieznosc jesli ten tez powie ze luz jest na kolach to wtedy pomysle o tych wachaczach i koncowce drazka, bo naprawde luz jest taki ze jak przytrzymasz jedno kolo a 2gie probujesz skrecic to ledwo co mozna wyczuc(prawie tego nieczuc) cos ale wkoncu to przechodzi przez caly uklad wiec moze byc sama koncowka leciutko uwalona a reszta ok.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10886
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Lip 07, 2007 10:18   

szczerze mówiąc nie wiem jak to wygląda w R200 i o którym dokładnie wahaczu mówisz, ale może poprostu sam sworzeń nie występuje...
pewnie jak piter34 albo brt przyjdzie to Ci powiedzą ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Lip 07, 2007 11:19   

O ile wiem, to w dolnym wahaczu w R200 nie da się wymienić samego sworznia i trzeba wymienić cały wahacz. Cena 170PLN jest wg mnie dobra.
Co do końcówek drążków to najlepiej za jednym razem wymienić obie. Jesli chodzi o sam drążek to może mieć luz na "jabłku" i dlatego mechaniki stwierdzili, że trzeba go wymienić. Najlepiej sam drążek sprawdzić jak jest odpięty od koła, bo wtedy na 100% wiadomo, że luz jest na drążku a nie na końcówce.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10886
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Lip 07, 2007 12:38   

a nie mówiłem ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200 '98r.] Wymiana końcówki drążka kierowniczego
Czy można to zrobić samemu?
kornik11 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Cze 01, 2008 12:43
kornik11
Brak nowych postów [R200] Drążki i końcówki drążków - firmy TEKNOROT.
kzrr Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Czw Cze 14, 2012 22:08
kangaroo69
Brak nowych postów [MG ZR] koncowki drazkow
maldini Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pon Cze 02, 2014 15:06
maldini
Brak nowych postów [r25 2000r] Końcówki drążka w R25
Sagan Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pon Kwi 30, 2012 09:47
PTE



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink