Forum Klubu ROVERki.pl :: [R all] Blacha na ROVERKACH
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Czw Lis 18, 2010 09:54
[R all] Blacha na ROVERKACH
Autor Wiadomość
zyga 



Dołączył: 21 Lip 2001
Posty: 20
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Wto Lip 17, 2007 13:30   [R all] Blacha na ROVERKACH
Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Witam jeżdżę R420TD /97 rok/ od siedmiu lat przejechałem 230000 km. Auto genialne przymierzam się do kupna drugiego R45. Przez siedem lat oprócz normalnej eksploatacji, zgodnej z książką wymieniłem raz tarcze hamulcowe 3 razy klocki i ostatnio jeden sworzeń dolny i górne i to wszystko REWELACJA! ALE niestety tylne nadkole to bąble a pod bąblami prawie blachy nie ma ale to jeszcze nic sotatnio wyszedł mi bąbel na dachu w narożu spod uszczelki szyby czyli trzeba będzie łatać dach to mnie przeraziło więc w strzymałem sie z kupnem drugiego. Moje pytanie do użtkowników czy to przypadek czy standard??
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Czw Lis 18, 2010 11:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lip 17, 2007 13:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lip 17, 2007 13:56   

Pytasz użytkowników wszystkich ROVERków, czy tylko posiadaczy R400?
Jeżeli druga opcja, to zmień proszę tytuł wątku, aby było wiadomo jakiego modelu dotyczy.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
zyga 



Dołączył: 21 Lip 2001
Posty: 20
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Wto Lip 17, 2007 14:28   Blacha na Roverkach

Bardzo interesująca by była opinia użytkowników także innych modeli
Pozdrawiam
 
 
 
Olo12 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 157
Skąd: Stalowa Wola



Wysłany: Wto Lip 17, 2007 14:39