Forum Klubu ROVERki.pl :: [Peugeot 406 2.0 HDI 00r.] Powyżej 2500 rpm traci moc.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Czw Lis 18, 2010 12:41
[Peugeot 406 2.0 HDI 00r.] Powyżej 2500 rpm traci moc.
Autor Wiadomość
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pon Lip 30, 2007 16:58   [Peugeot 406 2.0 HDI 00r.] Powyżej 2500 rpm traci moc.

Wiem, że to nie forum Peugeota ,ale to oficjalne jest dziwne jakieś a na te inne nikt nie wchodzi. Więc was proszę o pomoc. Tak więc:
Silnik do 2500 rpm chodzi normalnie a potem... nic.
Tak jakby nie dostawał paliwa do 2500 wąż od ic-kolektor puchnie, a po chwili ciśnienie spada turbina nie pcha powietrza, raczej przez to że nie ma spalin-napędu(moja koncepcja), co ciekawe silnik nie zgaśnie lecz zejdzie do obrotów rzędu 600 rpm i chodzi równo. Obroty nie falują. Co to może być?
Z góry dziękuje za waszą życzliwość. :grin:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 30, 2007 16:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Lip 30, 2007 17:26   

Błędów w pamięci komputera nie ma?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Pon Lip 30, 2007 17:37   

Filtr paliwa? Przepływka? To chyba najprościej sprawdzić na początek.
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pon Lip 30, 2007 19:03   

Błędów nie ma filtr i przepływka sprawdzane i nic.
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pon Lip 30, 2007 19:20   

sprawdz czy ma zaworki podciśnieniowe ,idą od turbo takie małe wężyki. może to być przyczyną , albo padnięte turbo
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pon Lip 30, 2007 21:22   

No ale turbo no to by chyba w ogóle nie pchało powietrza jakby było padnięte. Bo do 2500rpm wąż puchnie aż miło a potem nic, 2500rpm i nic więcej nie pójdzie choćby cisnął do podłogi.
A jak te wężyki sprawdzić?
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10894
Skąd: ZGL / szczecin




Wysłany: Wto Lip 31, 2007 01:28   

Cytat:
No ale turbo no to by chyba w ogóle nie pchało powietrza jakby było padnięte

może być też tak, że dopiero jak się szybko kręci (i rozgrzewa) to łożyska się zacierają, i wtedy przestaje pompować, a jednocześnie hamuje wydech :???:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
darecki_gb 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 39
Skąd: Chodziez



Wysłany: Wto Lip 31, 2007 01:34   

sprawdz wezyki wydaje mi sie ze bedzie ok
_________________
darek
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Lip 31, 2007 08:32   

Wężyki ale jakie(które to?), jak je sprawdzić?
 
 
 
darecki_gb 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 39
Skąd: Chodziez



Wysłany: Wto Lip 31, 2007 13:39   

Witam jesli pojedziesz do mechanika to powiedz zeby sprawdzil wezyki a on powinien miec pompke wyglada jak zwykala ale ma inne koncowki on sprawdzi szczelnosc
_________________
darek
 
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Lip 31, 2007 22:11   

Szczerze?
Ja chce zdiagnozować sam problem, i jeśli nie dam rady naprawić to wtedy pojadę do mechanika.

[ Dodano: Czw Sie 02, 2007 8:22 am ]
PHJOWI pomożesz bo ja tu niestety widzę, że tylko ty się na tym znasz(dobrze), wytłumacz mi jak wyglądają te wężyki i jak je sprawdzić. Acha podejrzewam że jeśli nie te wężyki to łopatka w turbinie jest skrzywiona.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Peugeot 309] Osłona przegubu
mimo66 Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 1 Czw Mar 22, 2012 21:16
magneto
Brak nowych postów [Peugeot 1007] Malowanie miski olejowej
ADI-mistrzu Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 5 Pon Lis 14, 2011 11:39
leszczu
Brak nowych postów [s80 T6 ] Pomoc dla szwagra w potrzebie. 2500 max
SmoK Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 1 Pon Mar 18, 2013 21:20
flapjck1
Brak nowych postów [Volvo s80 T6 ] Pomoc dla szwagra w potrzebie. 2500 max
SmoK Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 9 Sro Mar 20, 2013 23:16
Harry



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink