Forum Klubu ROVERki.pl :: [R827] Silnik odpala dopiero za drugim razem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Czw Lis 18, 2010 13:44
[R827] Silnik odpala dopiero za drugim razem
Autor Wiadomość
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1079



Wysłany: Czw Wrz 13, 2007 19:37   [R827] Silnik odpala dopiero za drugim razem
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.7 Rok produkcji: 1994

Ten problem mam od samego początku, ale coraz bardziej staje się to irytujące.

Przekręcam kluczyk w pozycje zapłon I, kontrolki ożywają, jakiś wiatraczek pod deską się zaczyna kręcić, przekręcam kluczyk na II i rozrusznik żwawo kręci , ale silnik nie zapala, właściwie to nie trzymam dłużej niż 2-3 sekundy.

Więc odpuszczam, przekręcam jeszcze raz i odpala momentalnie !, na tzw. dotyk. Co jest grane?

Ktoś mi powiedział że to wina wtryskiwaczy, no ale wtedy przecież chyba za każdym razem by trudno zapalał, czy może pompa paliwa się nie załącza gdy kluczyk jest w pozycji I a dopiero gdy II ? a może te silniki tak mają?? ale nie sądze. z gory dzięki za jakieś wskazówki.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 02, 2011 01:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 13, 2007 19:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Czw Wrz 13, 2007 19:51   

Mialem to samo, wyczyscilem kopulke i po sprawie, a wrazie jakby to nie pomoglo , to po przekreceniu kluczyka w pozycje II odczekaj z cztery sekundy i dopiero odpalaj
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1079



Wysłany: Czw Wrz 13, 2007 20:00   

kopółkę czyściłem , styki były powypalane, nie wiem wogóle jak iskra po tym przeskakiwała, ale zero różnicy. Oczywiście próbowałem z tym czekanim na przekręconym kluczyku ale to też nie pomaga. No chyba że całą tą kopółkę wraz z palcem powinienem kupić nową.
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Czw Wrz 13, 2007 20:10   

blue827 napisał/a:
No chyba że całą tą kopółkę wraz z palcem powinienem kupić nową.


Ja tak zrobilem przed jesienia :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1079



Wysłany: Czw Wrz 13, 2007 22:57   

ADAM1 napisał/a:
Ja tak zrobilem przed jesienia :mrgreen:

a jakiej firmy kopułkę kupiłeś? Wydaje mi się że to niepowinno robić dużej różnicy bo to tylko kawałek plastiku z wtopionymi blaszkami ale zależy mi na dobrych częściach. sprawdziłem w katalogu intercars i mają w magazynie jedynie kopułkę i palec firmy FACET, to chyba jakas włoska firma.
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Czw Wrz 13, 2007 23:57   

Tak sie sklada, ze mam zamienniki tej firmy(palec i kop.), a jak sie rozgladalem to innych nie bylo
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1079



Wysłany: Wto Lis 27, 2007 23:11   

właśnie wymieniłem przewody, świece i kopółkę wraz z palcem. Niestety bez zmian.
Tzn bezposrednio po tym jak zainstalowalem to wszystko zapalił na dotyk, mimo że pół dnia to wymieniałem, więc się trochę ucieszyłem, ale po godzinie odpalam znów i już tak szybko nie odpalił, musiałem pokręcić.
Następnego dnia rano, trrrrrrrr, odpuszczam, przekrecam znowu pyk .. odpala.

Nie wiem co jest grane, pompa paliwowa sie wlacza w momencie przekrecenia kluczyka , bo ja slyszalem, i po 2 sekundach sie wyłącza, następnie powinna się włączać podczas kręcenia rozrusznikiem i naturalnie gdy silnik już chodzi.

Nie wiem co następnego badać? może rzeczewiście to są wtryski, leją , nierozpylają tak dobrze za pierwszym podejściem. No ale już jezdzilem na dodatku czyszczącym i bez zmian. Ewentualnie bym musial je oddać chyba do regeneracji. Z tego co szukałem to nowe wtryskiwacze są strasznie drogie.
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Lis 28, 2007 09:47   

Heh... Mam to samo - na razie działa i nie mam czasu szukać - przyjąłem, że tak musi być i już. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R827 coupe] Nie kręci, nie odpala
borys144 Rover serii 800 4 Wto Maj 07, 2013 21:19
borys144
Brak nowych postów [R827] Silnik!!!
zawory staneły!
PomorskiM Rover serii 800 9 Sob Sie 11, 2007 16:40
Maciek321
Brak nowych postów [R827] wycieraczki , silnik wycieraczek
blue827 Rover serii 800 14 Pon Lut 14, 2011 21:44
blue827
Brak nowych postów [R827] Klimatyzacja R827
soprano Rover serii 800 31 Nie Lip 18, 2010 10:54
soprano
Brak nowych postów [R827] S4 w 827 Si
[R827Si92]
bd Rover serii 800 20 Wto Maj 29, 2007 11:41
maciej



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink