Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214 Si 98r] usterki LPG
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 14:17
[R214 Si 98r] usterki LPG
Autor Wiadomość
groudon7 



Dołączył: 22 Wrz 2007
Posty: 15
Skąd: Lublin



Wysłany: Sob Wrz 22, 2007 19:11   [R214 Si 98r] usterki LPG

Witam Wszystkich Forumowiczów!
Jestem nowym użytkownikiem i zwracam się do wszystkich z prośbą o pomoc. Jestem od ponad pół roku posiadaczem ww autka, jestem z niego bardzo zadowolony. Jeśli chodzi o jakiekolwiek sprawy techniczne to jestem laikiem. Od pewnego czasu mam problem z sekwencyjną instalacją gazową typu OMVL-dokładnej nazwy nie znam. Objawy są takie, że:
1. Przełącza się zbyt wcześnie na nie rozgrzanym silniku.
2. Po przełączeniu samochód się muli, autem szarpie i nie da się prowadzić, nawet po rozgrzaniu ( czuć, że straciło na mocy), potrafi czasem zgasnąć.
3. Na postoju bardzo czuć gaz w środku, tak samo jest otwierając maskę.
4. Spalanie jest stosunkowo duże, w mieście ok. 13l (gaziarz mówił, że to normalne na taki silnik), a w trasie ok 10l, ostatnio jak jeździłem na gazie to spalanie wyszło ok. 19l-miasto.

Wymieniłem 2 filtry gazu (ok 14tyś km temu) -w sumie nic nie pomogło, ostatnio wymieniłem świecę bez rezultatu. Na gazie jest przejechane ok 70tyś km. Byłem u fachowca w celu podłączenia pod kompa, odpowiedział mi bez sprawdzania tylko zajrzenia pod maskę, że trzeba wymienić reduktor (ok 500zł) i wtryskiwacze (ok 400zł). Jest to stosunkowo duża, kwota i wydaje mi się, że bez sprawdzenie nie powinno się stawiać takiej diagnozy. Bardzo proszę o poradę co może być przyczyną, czy trzeba koniecznie wymieniać te elementy, a jeśli tak to czy można gdzieś kupić taniej. Czytałem także w jakimś auto magazynie, był opisany podobny przypadek, że w Polsce jest już możliwość chyba przeczyszczenia tego odpowiednim urządzeniem (ok 200zł). Będe bardzo wdzięczny za odpowiedzi.
Pozdrawiam