Forum Klubu ROVERki.pl :: [214Si '97] trzeci z kolei palec roździelacza kaput
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 14:15
[214Si '97] trzeci z kolei palec roździelacza kaput

o co kaman ?
Autor Wiadomość
supr3me 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 111
Skąd: BUSKO-ZDRÓJ



  Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 17:15   [214Si '97] trzeci z kolei palec roździelacza kaput

dobra mam ciekawą ciekawostke :???: (masło maślane :P )

już kiedyś pisałem o dwóch palcach marki EPS które po przejechaniu ok 100km padały, zaczynalo sie szarpanie i dlawienie, po wstawieniu starego oryginalnego palca wszystko wracało do normy ale...

..co powiecie na to, że trzeci z kolei palec tez się wysypał ? oryginalny palec MG Rover zamówiony w TomaTeam po kilkudziesięciu km te same objawy - szarpanie i dławienie - po wstawieniu starego wszystko OK ....

....o co chodzi z tymi palcami? czy sa w nich jakies oporniki które pokazywalyby inne wartości niz stary oryginalny (chyba 10letni) palec ? :/
_________________
Rover 214Si '97
Platinum Silver
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 17:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 18:09   

A jesteś pewny, że kopułka jest OK? Może to ona paluchy łamie? :P
 
 
supr3me 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 111
Skąd: BUSKO-ZDRÓJ



Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 18:13   

hmm wymienialem kopulke kilka tygodni temu (razem ze swiecami i kablami) wiec mysle ze raczej nie ma sie co w niej popsuc po tak krotkim czasie :/ hmm
_________________
Rover 214Si '97
Platinum Silver
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 18:15   

supr3me napisał/a:
wymienialem kopulke

Ale to nie znaczy, że musi być OK, niestety :( Może coś gdzieś sterczy nie tak?
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 18:22   

supr3mechyba musisz znaleźć kogoś, kto sprawdzi te Twoje "padnięte" paluszki u siebie. Bo ten Twój przypadek, to co nieco niesamowity. Mniemam, że porównałeś co do szczegółu ten swój stary palec z pozostałymi i nie widać różnicy.
 
 
supr3me 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 111
Skąd: BUSKO-ZDRÓJ



Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 19:05   

jest minimalna różnica pomiedzy tym starym z tymi trzema a mianowicie w miejscu gdzie palec nachodzi na ta wystającą czesc od silnika, jest takie wciecie wgłąb tej dziurki, a na tych trzech wadliwych tego nie ma (pewnie nikt nie wie o co mi chodzi, moze wrzuce jutro fotke) ale watpie zeby to byla jakas ważna roznica ...bardziej mnie interesuje jak to jest z tymi opornikami ktore tam ewentualnie są, czy pokazuja inne wartosci czy co...

[ Dodano: Czw Wrz 27, 2007 19:07 ]
Paul napisał/a:
A jesteś pewny, że kopułka jest OK? Może to ona paluchy łamie?

Paul napisał/a:
Ale to nie znaczy, że musi być OK, niestety Może coś gdzieś sterczy nie tak?


co moze byc nie tak z kopułką? jesli sa cztery styki i jeden od cewki ? :)
_________________
Rover 214Si '97
Platinum Silver
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 19:09   

A może z powodu tej różnicy te nowe palce nie siedzą jak należy (mają jakieś luzy) i to powoduje nierównomierną pracę.
 
 
supr3me 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 111
Skąd: BUSKO-ZDRÓJ



Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 19:10   

napewno nie ma zadnych luzów, przykrecone byly srubką do oporu i nawet nie drgały...
_________________
Rover 214Si '97
Platinum Silver
 
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 19:33   

supr3me napisał/a:
napewno nie ma zadnych luzów, przykrecone byly srubką do oporu i nawet nie drgały...


Sprawdz glebokosc osadzenia palca, bo moze byc, ze siedzi za gleboko na trzepieniu(wystajaca czesc na silniku) i za daleko jest od stykow
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
supr3me 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 111
Skąd: BUSKO-ZDRÓJ



Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 19:35   

ADAM1 napisał/a:
Sprawdz glebokosc osadzenia palca, bo moze byc, ze siedzi za gleboko na trzepieniu(wystajaca czesc na silniku) i za daleko jest od stykow


nie ma mozliwosci regulacji tego bo palec jest przykrecony srubką minimalne ruchy to moze jakis 1mm albo półtorej ;) ale i tak jak przykrecam to ustawiam najbardziej jak to jest mozliwe w strone styku kopulki...
_________________
Rover 214Si '97
Platinum Silver
 
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 19:38   

supr3me napisał/a:
nie ma mozliwosci regulacji tego bo palec jest przykrecony srubką minimalne ruchy to moze jakis 1mm albo półtorej ale i tak jak przykrecam to ustawiam najbardziej jak to jest mozliwe w strone styku kopulki...
_________________


Tak rozomiem, ale czy poruwnywales te nowe palce ze starym?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
supr3me 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 111
Skąd: BUSKO-ZDRÓJ



Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 19:42   

porownywalem, nie ma roznic w rozmiarach
_________________
Rover 214Si '97
Platinum Silver
 
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 19:47   

supr3me napisał/a:
porownywalem, nie ma roznic w rozmiarach


Ciezka sprawa.....trudno tak na odleglosc cos powiedziec, ale sprawdz jeszcze podlaczenie cewki
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
supr3me 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 111
Skąd: BUSKO-ZDRÓJ



Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 19:50   

a co z tymi opornikami ktore podobno sa w tych palcach, chyba ze nie w tych do roverów?

ADAM1 napisał/a:
sprawdz jeszcze podlaczenie cewki


tzn?
_________________
Rover 214Si '97
Platinum Silver
 
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 19:56   

supr3me napisał/a:
a co z tymi opornikami ktore podobno sa w tych palcach, chyba ze nie w tych do roverów?


Wiem, ze cos z tym jest, ale nie wiem nic na ten temat
Najlepiej jak bys sam pomierzyl wszystkie cztery palce i poruwnal je

supr3me napisał/a:
ADAM1 napisał/a:
sprawdz jeszcze podlaczenie cewki


tzn?


Chodzi mi o przewody - czy nie ma jakis przetarc, pekniec i czy sa dobrze umocowane.

Odpal go tez w nocy, podnies maske i zajrzyj, czy nigdzie iskry nie skacza
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
supr3me 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 111
Skąd: BUSKO-ZDRÓJ



Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 19:59   

ADAM1 napisał/a:
Chodzi mi o przewody - czy nie ma jakis przetarc, pekniec i czy sa dobrze umocowane.


przewody są nowe i raczej nie widzialem zadnych uszkodzen.. a z kazdym zajrzeniem pod maske staram sie je dopychac z mysla ze moze to pomoze, mimo ze juz sa wepchniete na max :)

ADAM1 napisał/a:
Odpal go tez w nocy, podnies maske i zajrzyj, czy nigdzie iskry nie skacza


doslownie 20min temu to robilem :) nie ma zadnych skaczacych iskier..


ogolnie wszystko jest OK na starym palcu a wiec trzeba sie skupic tylko i wylacznie na palcu (chyba :/ )
_________________
Rover 214Si '97
Platinum Silver
 
 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 20:13   

supr3me napisał/a:
przewody są nowe i raczej nie widzialem zadnych uszkodzen.. a z kazdym zajrzeniem pod maske staram sie je dopychac z mysla ze moze to pomoze, mimo ze juz sa wepchniete na max


Chodzilo mi o te cienkie kabeli :wink:

supr3me napisał/a:
ogolnie wszystko jest OK na starym palcu a wiec trzeba sie skupic tylko i wylacznie na palcu (chyba )


Na to wychodzi.....
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
supr3me 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Lip 2007
Posty: 111
Skąd: BUSKO-ZDRÓJ



Wysłany: Czw Wrz 27, 2007 20:15   

ADAM1 napisał/a:
Chodzilo mi o te cienkie kabeli


jakis tydzien temu przekladalem cewke w inne miejsce (przeciwko wilgoci) wiec calkiem kabelki przedluzalem i musza byc w porzadku skoro dziala wszystko na starym palcu ...zanim przekladalem cewke dzialo sie to samo na wczesniejszych palcach, tak ze dupa zbita ;] jednym slowem magia...
_________________
Rover 214Si '97
Platinum Silver
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10891
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Paź 01, 2007 11:39   

może być za duża przerwa między stykami kopułki do palca, sprawdź, czy te palce, które wymieniasz nie są na końcu czarne (jakby okopcone) i ponadpalane i tak samo styki na obwodzie kopułki, takie drobiazgi się niestety zdarzają, kopułka to nie jest superprecyzyjna część ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
jurkac 



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 41
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Paź 01, 2007 19:05   

Palce sie wysypaly-co to znaczy? Szarpie i przerywa czy rozpadly sie na kawalki. Jezdze honda i zdziwil mnie mechaniczny palec w silnikach K; sadzilem ze to juz moderna. Sprawdzilem swoje hondowskie- palec to tylko blacha, bez zadnych opornikow. Rzeczony, o wartosci 5,5 kohm siedzi w kopulce. Jak w K - sam zmierz. Jesli stary palec dobrze wspolpracuje z nowa kop. to wyjasnienie moze tylko lezec w ogladzie powierzchni wspolpracujacych; albo nowe palce sa za krotkie do nowej kop. albo sie wypalaja (???). Dziiiwy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [214Si'97] palec roździelacza
supr3me Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Pią Wrz 21, 2007 16:09
piter34
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R214 si, 103 KM] wymiana sprzęgła - jak po kolei?
kasiapila Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Wrz 14, 2011 08:40
szoso
Brak nowych postów [R214 Si] trzeci bieg nie zawsze wchodzi
thunderas Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Sty 10, 2010 23:10
thunderas
Brak nowych postów [R214] Komputer sterujący kaput?
kwadrat Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Czw Sty 06, 2011 22:44
Vesper416
Brak nowych postów [R200] Problem z kopułka i palcem rozdzielacza
Jago Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Sro Lut 08, 2012 10:30
Jago



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink