Forum Klubu ROVERki.pl :: [220 Sd '97] CZEROWNA kontrolka z wizerunkiem pompy.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 14:17
[220 Sd '97] CZEROWNA kontrolka z wizerunkiem pompy.
Autor Wiadomość
FSEbola 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 208
Skąd: Włocławek

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 02, 2007 20:46   [220 Sd '97] CZEROWNA kontrolka z wizerunkiem pompy.

Rover 220 SD '97

problem polega na tym ze....
jadac czasami zapala mi sie czasami czerwona kontrolka (nie potrafie jej fachowo nazwac .. kontrolka ta ma wizerunek malego silnika ala pompa..... ) gdy zapala mi sie ta kontrolka na ułamek sekundy wszystkie wskazniki na wszystkich zegarach spadaja do zera.... przygasa radio i czasem zdarzy sie ze zapali sie kontrolka od podgrzeania swiec..... sam silnik pracuje normalnie pod warunkiem ze nie bede energicznie ruszal badz przyspieszal wowczas przy zapalonej kotrolce na ulamek sekundy silnik gasnie powodujac szarpniecie....

spotkal sie ktos z takimi objawami ??
wiem ze trzeba jechac na diagnostykie komputerowa...wiec takiej odpowiedzi nie oczekuje ...

FSEbola
Ostatnio zmieniony przez FSEbola Wto Paź 02, 2007 20:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 02, 2007 20:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Paź 02, 2007 20:49   

Przede wszystkim popraw temat bo nikt nie ma pojęcia przed wejściem w temat z czym ma do czynienia.
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Wto Paź 02, 2007 20:56   

A coś bliżej? W jakich okolicznościach to się dzieje? Czy losowo występuje?
Jeżeli losowo, to możesz mieć gdzieś jakieś zwarcie :(
 
 
FSEbola 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 208
Skąd: Włocławek

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 02, 2007 20:58   

Paul napisał/a:
A coś bliżej? W jakich okolicznościach to się dzieje? Czy losowo występuje?
Jeżeli losowo, to możesz mieć gdzieś jakieś zwarcie :(


całkowicie losowo... i przypadkowo ...... bodajze nie ma nawet na to wplyw wstrzas samochodu jadacego po nierownej nawierzni .....


.
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Wto Paź 02, 2007 21:04   

No to na początek proponuję sprawdzić wszystkie przewody w okolicy silnika i komputera - czy nie poprzecierane itd. Jak to nic nie da, to będziemy się martwić dalej :P , chyba że mądrzejsi coś jeszcze podpowiedzą :D
 
 
FSEbola 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 208
Skąd: Włocławek

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 02, 2007 21:09   

Wspomne ze bylem u trzech diagnostow .... oczywiscie zaden nie mial oprogramowania do SD 220 :/ .. ale wrozac z fusow jeden stwierdzil ze to moze byc przyczyna alternatora ...a drugi ....( i tu mnie załamał) postawil na pompe :???:

jezeli bedzie to pompa .. to jaki jest koszt naprawy tej usterki ?? ?
regeneracja??
nowa pompa??
uzywana ??
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 18 Lip 2002
Posty: 2535
Skąd: Leszno



Wysłany: Wto Paź 02, 2007 21:14   

ZTCP to w SD pompa sterowana jest mechanicznie, a wygląda mi to na usterkę elektryki (dziwne zachowanie kontrolek).
Alternator - hmmmm, może i tak, ale mało prawdopodobne, jak dla mnie.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Paź 02, 2007 21:15   

pompa nieeee skoro silnik pracuje OK. sprawdź wszystie dostępne połaczenia masowe w aucie, . Ich spis jest w RAVE a link do RAVE jest w technicznym FAQ na www.roverki.pl. może to być i alternator (któras dioda czasem robi zwarcie może :| )

[ Dodano: Wto Paź 02, 2007 21:18 ]
thef, to jest SD a nie SDi ;) :mrgreen: w nim jest "trochę" inaczej ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
FSEbola 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 208
Skąd: Włocławek

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 02, 2007 21:19   

Paul napisał/a:
ZTCP .


ZTCP ... ?? moglbys to dla mnie rozszyfrowac ??
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Paź 02, 2007 21:23   

Z Tego Co Pamiętam
gdzies jest post rozszyfrowujący takie skróty ale nie mogę go namierzyć :>

[ Dodano: Wto Paź 02, 2007 21:26 ]
o tu:
http://www.roverki.pl/for...&highlight=ztcp
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
FSEbola 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 208
Skąd: Włocławek

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 02, 2007 21:30   

a ta kontrolka o ktorej pisalem powyzej .. jak ma fachowa nazwe ?? ?

FSEbola
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Paź 02, 2007 21:31   

"check engine"
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
FSEbola 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 208
Skąd: Włocławek

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 02, 2007 21:35   

Brt napisał/a:
pompa nieeee skoro silnik pracuje OK.


silnik pracuje OKEy przy normalniej plynnej jezdzie ....ale gdy energiczniej rusze badz bardziej przyspiesze ... to tak jakby odcielo zaplon...
za to przy normalnej , plynnej jezdzie gdy owa kontrolka zapali sie to nie nastepuje odciecie zaplonu ....

FSEbola
 
 
FSEbola 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Wrz 2007
Posty: 208
Skąd: Włocławek

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 02, 2007 21:36   

Brt napisał/a:
pompa nieeee skoro silnik pracuje OK.


silnik pracuje OKEy przy normalniej plynnej jezdzie ....ale gdy energiczniej rusze badz bardziej przyspiesze ... to tak jakby odcielo zaplon...
za to przy normalnej , plynnej jezdzie gdy owa kontrolka zapali sie to nie nastepuje odciecie zaplonu ....

FSEbola
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Paź 02, 2007 21:42   

pozostaje wymigać kod migowy , albo testbook
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Paź 02, 2007 22:56   

w SD chyba nie da się wybłyskać błedów :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Paź 02, 2007 23:11   

ciekaw co za matołek w anglii wsadził mems do sd , jest taki kiepski system, podłączając testbook żeby sprawdzić błędy trzeba się nieżle nagimnystykować włączyć/wyłaczyć , robiąc to 5 razy dziennie :)
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Paź 02, 2007 23:30   

W SD to w ogóle sonie mogli kompa odpuścić ;) ptrzebny on tam , tylo żeby zamieszanie robić ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Wto Paź 02, 2007 23:31   

popieram brt to tylko niepotrzebne problemy
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 02, 2007 23:38   

To:
FSEbola napisał/a:
silnik pracuje OKEy przy normalniej plynnej jezdzie ....ale gdy energiczniej rusze badz bardziej przyspiesze ... to tak jakby odcielo zaplon...

i to:
FSEbola napisał/a:
gdy zapala mi sie ta kontrolka na ułamek sekundy wszystkie wskazniki na wszystkich zegarach spadaja do zera.... przygasa radio i czasem zdarzy sie ze zapali sie kontrolka od podgrzeania swiec.....

wskazywałoby na to o czym pisze brt - problem z masą lub jakimś przewodem.
Ja to bym wogóle zaczął od sprawdzenia mocowania akumulatora i klem, bo może coś się poluzowało i przy przyspieszaniu coś się przesuwa/rozłącza.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 25 sdi] ustawienie pompy
piotrek_86 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Czw Lis 29, 2007 15:31
piter34
Brak nowych postów [R25] Koniec pompy?
Ronnix Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sob Lut 04, 2012 15:09
leszczu
Brak nowych postów [MG ZR] Wymiana pompy ABS
dawidd Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pon Kwi 25, 2022 09:40
dawidd
Brak nowych postów [R 220 sdi] Załozenie pompy ABS
visionperfect Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Sro Mar 27, 2013 08:47
visionperfect
Brak nowych postów [r25 2.0 idt] sterownik pompy
blejz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pią Sie 02, 2013 09:11
bociannielot



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink