Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Tłumik / katalizator
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Tłumik / katalizator

problem z mocą i zapalaniem samochodu !
Autor Wiadomość
danterape 



Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 69
Skąd: brak



Wysłany: Pią Gru 28, 2007 11:45   [R620] Tłumik / katalizator
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam,

mam pytanie, mam R 620 Di jak kazdy praktycznie z 620-tek i problem z uruchamianiem go.
Otóż, nie wiem czy muszę grzać dwa razy świece, czy tylko raz, natomiast problem jest taki, iż on nie pali odrazu jak bezyna, tylko go trzeba długo długo "chechłać" :) kaszle mocno przy tym i bywa tez tak , ze nie chce odpalic wcale, chyba ze po ponownym nagrzaniu świec (które zresztą wymieniłem).

Moje Pytanie brzmi (oświadczam, że na motoryzacji się nie znam, więc jeśli coś źle napiszę proszę nie wyzywać od głupków tylko spokojnie wytłumaczyć, człowiek uczy się całe życie) : Czy może być to spowodowane katalizatorem czy jak to sie zwie i problemem z tłumikiem tj - czy wydala dostateczną ilość spalin przy uruchomieniu czy przez to on sie dusi i nie może zebrać w sobie i odpalić ?

Mam też takie motywy jak jadę tj
bieg 1 - 30 km/h
bieg 2 - 70 km/h
bieg 3 - 130 km/h wyciska , więc turbina jest sprawna tak mysle
problem mam taki, ze gaz w podłoge wcisniety a samochod NAGLE TRACI MOC! wskazowki na licznikach lecą w dół , i on albo się budzi przy 1 tyś obrotów (np. na 4 biegu) albo redukcja do 3 lub 2 go budzi i szarpie, wtedy się zrywa i wraca na obroty i jedzie jak jechał.

nie mam pojęcia co może być z nim nie tak
Akumulator - nówka
Świece - nówka

i jeszcze jedno pytanie, mógłby ktoś dać link do allegro aukcji gdzie kupię tłumik sportowy do tego modelu Rovera 620 Di (TDI) 105 KM z 96 roku ?

[ Dodano: Pią Gru 28, 2007 22:06 ]
podbijam cobyście o mnie nei zapomnieli :)

moze ktos pomoc :) ?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 12, 2011 18:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Gru 28, 2007 11:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Sty 08, 2008 17:47   

Pomoże ktoś koledze? :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Sty 08, 2008 18:01   

hmmmmm mam wrażenie, że tak jakby mu paliwa brakowało i moze stąd zarówno problemy z odpalaniem jak i po dodaniu gazu :roll: JA bym spróbował podpompować gruszką paliwo przed odpalaniem :roll: Może warto też sprawdzić kody błędów ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Sty 08, 2008 18:18   

A ja sprawdziłbym jak umiejscowiony jest dolot powietrza do filtra. Po podanych przez Ciebie osiągach na biegach widać, że autko jedzie bardzo dobrze, a problem pojawia się tylko przy gwałtownym przyspieszeniu. Sprawdź ten dolot czy ma odpowiednie warunki do zassania dużej dawki powietrza, ewentualnie odepnij go całkowicie na początek od obudowy filtra i spróbuj wtedy wcisnąć gaz do dechy. Problemy z odpalaniem wydają mi się osobną usterką. Jaki kupiłeś ten akumulator? Może ciut za mały? Sprawdzałeś przekaźnik świec? Czy odpalasz zaraz po zgaśnięciu lampki świec? Może poczekaj na próbę kilka sekund dłużej.
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Wto Sty 08, 2008 21:39   

Tutaj ja sie mogę wypowiedzieć jako ze miałem praktycznie to samo - chociaż nigdy na 3 biegu mojej czarnuli tak nie goniłem :smile: Problem był taki ze po porządnym rozgrzaniu silnika i częstym wyprzedzaniu i zwalnianiu 80-140 turbo mi sie po prostu zawieszało. gaz wduszony do podłogi a 0 reakcji 0 przyspieszenia. Byłem z tym u mechanika na komputerze i nie bylo żadnych błędów. A ze sam nie mam pojęcia co do mechaniki to mogę powiedzieć tylko tyle ze gdy siedziałem za kółkiem to mechanior odkręcił osłonę silnika, kilka srubek. cos rozkrecil troche i śrubokrętem pogrzebał. od tamtego momentu turbo ani razu sie nie zawiesilo. ale jest tez maly minus. zauważyłem ze nieco pozniej chwyta i juz nie ma takiego kopa jak wczesniej gdy to przy ok 2200 obr wduszało dosłownie w fotel..

Z chęcią chciałbym przywrócić auto do jego pierwotnej dynamiki ale nie wiem co mechanik grzebał wiec nie wiem co robić :bezradny:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Katalizator
mariuszek86 Rover serii 600, Honda Accord 6 Czw Wrz 04, 2008 17:52
gpredki
Brak nowych postów [R620] Pytanie o nakładkę na tłumik końcowy
balin Rover serii 600, Honda Accord 1 Sob Lis 20, 2010 19:42
zuber84cool
Brak nowych postów [R620] Gdzie kupić tłumik końcowy ?
markos620SDi Rover serii 600, Honda Accord 11 Nie Lip 15, 2007 23:07
markos620SDi
Brak nowych postów [R620] Przy odpalaniu i gaśnięciu tłucze się tłumik
CHOROMANSKI Rover serii 600, Honda Accord 4 Wto Maj 18, 2010 22:33
CHOROMANSKI
Brak nowych postów [R620] Tłumik końcowy, zacisk hamulca i inne
marcus52 Rover serii 600, Honda Accord 8 Sob Kwi 12, 2008 08:15
marcus52



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink