Forum Klubu ROVERki.pl :: Czy to możliwe?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Czy to możliwe?

Objechałem Corsę GSI moim 214Si
Autor Wiadomość
donmulanka 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 318
Skąd: Nowy Targ



Wysłany: Sob Lut 23, 2008 18:45   

michone napisał/a:
nikt nie mowi ze jak mieli to jest szybsze :P wez trabanta z oponami 145 :) tez bedzie mielil jak glupi :) ale kolega sie zapytal dlaczego jego mieli na dwojce :P a to jest roznica. Po co sie unosic :)
Oto sedno sprawy :) anjpierw trzeba przeczytac od poczatku a potem pisać i sie złościc, odp dlaczego mi mieli na 2 jest prosta ktorys z uzytkownikow forum napisal ze te opon ysa na snieg nie na asfalt i racja wystarczy wejsc na strone z oponami i pisze jak byk ze swietnie sie spisuja na sniegu znowu na asfalcie totalna kicha - oto czemu mieli na 2 :cool: teraz czekać na letnie i kłopot zniknie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 23, 2008 18:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Lut 23, 2008 18:49   

donmulanka napisał/a:
poprostu ustawki na pustej drodze spod swiatel to jedynie mozna reflex sprawdzic.. :)

No więc się wszystko wyjaśniło - wygrywa ten co ma lepszy refleks.

[ Dodano: Sob Lut 23, 2008 18:54 ]
donmulanka napisał/a:
odp dlaczego mi mieli na 2 jest prosta ktorys z uzytkownikow forum napisal ze te opon ysa na snieg nie na asfalt i racja wystarczy wejsc na strone z oponami i pisze jak byk ze swietnie sie spisuja na sniegu znowu na asfalcie totalna kicha - oto czemu mieli na 2 :cool: teraz czekać na letnie i kłopot zniknie.


eeee.... IMHO raczej nie zniknie (patrz wyżej)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Lut 25, 2008 13:22   

donmulanka napisał/a:
odp dlaczego mi mieli na 2 jest prosta ktorys z uzytkownikow forum napisal ze te opon ysa na snieg nie na asfalt i racja

Odpowiedź jest inna. Po prostu trzeba tak jeździć, aby nie zrywać przyczepności i nie tracić cennych ułamków sekundy. Przecież na śniegu też można się ścigać na 1/4 mili (nawet na letnich oponach, autami o zbliżonym stosunku KM/kg) i wtedy dopiero się pozna, czy kierownik to dupa. ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lut 25, 2008 13:47   

a mnie ostatnio objechał koleś Poldkiem caro :( i to o parę długości czy to znaczy ze jestem kiepskim kierowca...?



ps. on jechał prosto a ja skręcałem :rotfl:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Lut 26, 2008 01:34   

dobryziom napisał/a:
a mnie ostatnio objechał koleś Poldkiem caro


jesli to byl ten poldek to sie nie dziwie


:mrgreen:

2,9 V6 biturbo
238KM
0-400 14,2
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Lut 26, 2008 16:38   

piter34 napisał/a:
donmulanka napisał/a:
odp dlaczego mi mieli na 2 jest prosta ktorys z uzytkownikow forum napisal ze te opon ysa na snieg nie na asfalt i racja

Odpowiedź jest inna. Po prostu trzeba tak jeździć, aby nie zrywać przyczepności i nie tracić cennych ułamków sekundy. Przecież na śniegu też można się ścigać na 1/4 mili (nawet na letnich oponach, autami o zbliżonym stosunku KM/kg) i wtedy dopiero się pozna, czy kierownik to dupa. ;-)
z checia zobacze takie zawody ale gdzie są ?? w opcji z letnimy oponami i zblizony stosunek KM/kg to musial by w jednym aucie siedziec chuck norris, w drugim sylwester stalone, w trzecim Jean Clode van dame, a w czwartym Czesio :)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lut 26, 2008 17:23   

michone napisał/a:
z checia zobacze takie zawody ale gdzie są ??

Nie ma, ale podobny efekt dają każde inne zawody na 1/4 mili, gdzie jest nawierzchnia o słabej przyczepności, gdzie auto o dużej mocy mielą oponami i tracą (gdy kierownik dupa) cenne ułamki sekund.

michone napisał/a:
w opcji z letnimy oponami i zblizony stosunek KM/kg to musial by w jednym aucie siedziec chuck norris, w drugim sylwester stalone, w trzecim Jean Clode van dame, a w czwartym Czesio :)

Tego wywodu to zupełnie nie rozumiem. ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Nie Mar 02, 2008 23:26   

Dzisiaj mi się nudziło i wyjechałem na miasto Ojca Volvem i skopałem dupsko Omedze 2.0 :D bo nic innego nie było
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
freestyler 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 73
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Wto Mar 04, 2008 09:57   Re: Czy to możliwe?

donmulanka napisał/a:
Ostatnio kumpel jezdzacy oplem corsa B GSI 1.6 120km chcial sie zmierzyc z moim roverkiem. rocznikowo autka mamy te same 97 z tym ze moj roverek to 214si 1.4 16v 103KM i teraz sie zastanawiam czy to faktycznie ten :) bo kumpla corsa wagowo jest taka sama i w dodatku ma silnik 1.6 120 koni czy tam ile w kazdym razie wiecej niz moj rover, bylem przekonan yze przegram w starciu na swiatlach a potem na 2 pasmowce.. a tu sie okazalo ze na swiatlach mu dokopalem i to "bez mydła" no dobra pomyslałem ze to od kierowcy zalezy na swiatlach mogl przegrac.. pojechalismy na 2 pasmowke no i byl oze na 3 klakson od 60 km cisniemy.. znowu bylem pewny ze moge dostac po tyłku wciskamy gaz auta ida moze z 5 sekund równo jak moj rover wszedl na 5 tys tak corsa zostala z tyłu i do 160 km/h sie rozpedzilem powiedzmy ze korsa zostawala z tylu poprostu złoiłem jej dupsko. Ten do mnie z tekstem ze cos mam w tym roverze bo jak dolozylem gaz do deski i zaczalem go odchodzić to ze roverek zaczał wydobywać dzwiek jakby ciagnał jakas blache za soba po asfalcie z duza predkoscia wiecie o co mi chodzi?:D znacie chyba dzwiek silnika roverka jak wchodzi na obroty :D mrrr no i teraz zastanawiam sie jak 103 konie w silniczku 1.4 złoiły silniejsze auto z silnikiem 1.6???? (mówie wam ale byłem (jestem) dumny z mojego kociaka):D


ja bym proponował stanac z moim 1.416v :mrgreen: wtedy mit o szybkim 1.416v w r200 polegnie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
ET-14,665 FIAT SC 1.4 16V
ET-16,660 MG ZS 120
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25 2.0 idt] hamulce 300mm? mozliwe?
Julek Tuning mechaniczny 73 Wto Mar 11, 2014 20:01
Julek
Brak nowych postów K16 VHPD - czy jest możliwe go znaleźć?
Khonju Tuning mechaniczny 5 Pon Kwi 04, 2016 11:50
bociannielot
Brak nowych postów [r400 1.4 103km] remapowanie mozliwe?
rafalskorupski Tuning mechaniczny 4 Pon Wrz 08, 2008 10:34
piter34
Brak nowych postów [R623 si] turbo sprężarka - czy możliwe jest zamontowanie
bert623si Tuning mechaniczny 9 Sro Wrz 19, 2012 21:00
EquinoX



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink