Forum Klubu ROVERki.pl :: [R623 si] turbo sprężarka - czy możliwe jest zamontowanie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R623 si] turbo sprężarka - czy możliwe jest zamontowanie
Autor Wiadomość
bert623si 



Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 9
Skąd: Pisz



Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 12:51   [R623 si] turbo sprężarka - czy możliwe jest zamontowanie

Jak w temacie, ciekawi mnie czy możliwe jest zamontowanie turbo spręzarki do mojego Rovera 623 si, np. z 620 ti lub jakiejś innej? I co sądzicie o wymianie filtra na wkladkę K&N? pozdr.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 12:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 13:36   

Zarowno o mantazu turbo do silnika n/a w R jak i o wkladkach filtra bylo na forum wiec poszukaj :)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 14:11   

Słuchaj wsadzić możesz wszystko , tylko pytanie czy masz worek pieniędzy ;) To juz taniej wyszlo by kupic seryjne r600 ti i doprowadzic je do stanu uzywalnosci niz uturbiac 623, pozatym wydaje mi sie ze musial bys tez grubo tmuchnac zeby z seryjnych 130 km wydmuchac 200 ;) , ew kompresor z sotf boostem 0.3 bara na seryjnych gratach
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bert623si 



Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 9
Skąd: Pisz



Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 14:16   

myślałem o tym żeby kupić silnik 2.0 ti z jakiegos rozbiorkowego, ale zastanawiam się czy silnik 2.3 + turbo nie byłby mocniejszy od 2.0 turbo. z pieniedzmi sie licze, bo wiem ze tanio nie bedzie, na razie mysle czysto teoretycznie i ciekawi mnie czy juz ktos tworzyl cos takiego. a 623si seryjnie ma 158km
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 14:41   

Dac sie da, ale 2,3 ma wysoki CR i trzeba go odprężyć, wiec przy okazji otwarcia motoru kapitalka też by nie zaszkodziła, trzeba wyrezać kolektor wydechowy, dorobić zasilanie turbiny w olej i wodę, zmodyfikowac uklad dolotowy, wsadzic IC, wtryski, pompe i pewnie milion innych zmian :) na sam koniec czyms to wystroić ;) czy warto? pewnie :) czy to opłacalne? nie :) ewentualnie pomysl nad H22 - 200KM w serii :) podobno łatwo pasuje wmiejsce H23.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 16:10   

lepiej od razu cos z turbo wsadzić.
Byś musiał zmniejszyć stopień sprężania, inny kolektor wydechowy, układ dolotowy inny, moze i inne wtryskiwacze,bo by nie dały rade. Jakiś ecumaster, lub inna mapa,ale to koszt wystrojenia dochodzi. Moim zdaniem nie opłaca sie
 
 
 
bert623si 



Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 9
Skąd: Pisz



Wysłany: Wto Wrz 18, 2012 16:49   

dzięki :wink: chyba lepiej jednak bedzie wymienic caly silnik w takim wypadku i modyfikować juz silnik posiadający turbine i wszystkie instalacje pod nią
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Wrz 19, 2012 09:39   

Jak już wymieniać silnik to tylko na H22 ... wymiana na 2.0 turbo to wymiena kompletnego zespołu napędowego. Wszystkie wolnossące benzynowe silniki w R600 pochodzą od hondy i patrząc na komorę silnika od przodu auta są umieszczone po prawej stronie. Silniki turbo w R600 (benzyna - seria T i diesel - seria L) są umieszczone po lewej stronie komory silnika patrząc od przodu. Więc przekłądka samego silnika z 2.0 turbo do R623 jest niemożliwa ... jeśli już to, jak pisałem wyżej, tylko cały zespół napędowy. Moim zdaniem nieopłacalne ... lepiej szukać oryginała 600ti :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sro Wrz 19, 2012 20:56   

W h23 lubią pekać głowice wiec czy jest sens inwestować?
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
EquinoX 




Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 116
Skąd: Wałbrzych

Rover 600

Wysłany: Sro Wrz 19, 2012 21:00   

Wsadź H22A autkiem na prawdę dobrze się wtedy jeździ :)
_________________
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=69737
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów K16 VHPD - czy jest możliwe go znaleźć?
Khonju Tuning mechaniczny 5 Pon Kwi 04, 2016 11:50
bociannielot
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [200]Czy jest sens z Turbo?
kubax230 Tuning mechaniczny 3 Pon Lip 28, 2014 08:11
Adrian
Brak nowych postów Czy to możliwe?
Objechałem Corsę GSI moim 214Si
donmulanka Tuning mechaniczny 128 Wto Mar 04, 2008 09:57
freestyler
Brak nowych postów [R25 2.0 idt] hamulce 300mm? mozliwe?
Julek Tuning mechaniczny 73 Wto Mar 11, 2014 20:01
Julek
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 12:07
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink