z ta walizka jak zaplaca to moga sie nawet wprowadzic jak skasuja auto to potem jest problem - ktos na zlocie to przerabial podobno O_o
osobiscie widzialem jak subaryna na placu , torze , zostala objechana przez rasowane cc sportinga bo w aucie z duza moca czesto kierownik dupa .
ja osobiscie uwazam, ze to auto daje duza frajde z jazdy. niestety niektorzy nie wiedza gdzie jest granica. same cyferki w postaci mocy nic jeszcze nie mowia o aucie , bo inaczej jezdzi 180 koni w omedze, a w zs-ie nie sama moca auto jedzie , dla mnie wazniejsze od 0-100 jest jak sie zbiera z biegow , jak sie prowadzi , hamuje itd. dlatego tak mi sie podobal zs. zr przez to, ze jest krotszy inaczej wchodzi w zakret , ale zawias ma podobnie sztywno zrobiony - ale nie na taczke
sory ale zs nie jest tak atrakcyjny i szpanerski, zeby sie wszyscy na niego gapili, wiec na dupowoz mi nie podchodzi. wydaje mi sie, ze to auto dla tych co wiedza czego chca od auta i potrafia korzystac z niego. osobiscie bylem pod duzym wrazeniem zawieszenia , jakby nie patzrec seryjnego, o usportowionej charakterystyce. dlatego po sprobowaniu zr-a tak chcialem go kupic w innym aucie bym musial dlubac zeby tak zestroic i dobrac zawias, a tutaj mam w serii
mi sie b podobalo jezdzenie zs-em i zr-em tez mi sie podoba. kto nie jezdzil tymi autami po prostu nie wie o czym mowimy. ja myslalem o zakupie badz leona lub ibizy. ibiza odpadla w przedbiegach , bo prowadzi sie kiepsko , musialbym wlozyc jeszcze sporo pln zeby dorownalo zr-owi i po prostu nie wyglada jak ladne auto . z leosiem juz lepiej ... ale to jednak nie to co zr dobrze ze znalazlem zr-a
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 29, 2008 12:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ale Panowie czadu dajecie:P 180 koni to malo?? tylko ile on wazy?? Koelga pisal o omedze, nie ma 180 konnej wersji jest ino 2.5V6 170 i MV6 211. a omesia wazy podazje 1800kg wiec nie prownujmy jejz Zs ktory wazy znacznie mniej jesli chcecie to dam tutaj linka do filmiku jak zbiera sie Vectra B V6 (170kucy) wazy to cos ok 1400kg. jesli mowice ze diesle sa mocniejsze...ok ktore?? kumpel scigal sie z golfem bodazje 140 koni (caly czas mowie o Verci B V6) i golf polegl starsznie, passek 170 koni (2.0TDI) tez dostał lanie. a Vectra to nei ZS. tu nie ma sportowego zawiasu wyczynowych breaksowi duzo mniejszej masy. takie jest moje odczucie ze chyab nie do konca niektorzy z Was drodzy przyjaciele wiedza o czym pisza bo skoro moja Vectra jedzie jak opetana ( co jest piekne w V6 - ciagnie od 3tys obr do samego konca - 7tys obr) to co dopiero ZS ktory jest lzjeszy mocniejszy i duzo lepiej sie prowadzi;)
Diesle to silniki przemyslowe
Nie ot tak stosuje sie je w roznego rodzaju maszynerii.
Oznacza to, ze sa mocne, zywotne i tanie w eksploatacji.
Ja chetnie stane do wyscigu moim ZT 2.0 CDTi (131 KM) 1650 kg mw z jakims benzyniakiem Wczoraj dostalem nawet od Opla Astry I z silnikiem 1.4
"Po co Wasze spory glupie, wnet i tak zginiemy w zupie..." trzeba postawic na kresce ZS'a i Impreze i sprawdzimy Kierowcy powinni sie znac, zeby moc zamienic sie pozniej miejscami... co by nie bylo ze kierowca byl do dupy
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Marku a moglbys podac ile masz do 100?? nie katalogowo tylko ile osiagnales jesli kiedys to meirzyles; moze ZS i impreza to lekka przesada ale mysle ze z jakims klekotem typu Pastuch TDI mogly stanac
Samochód fajny ale właściciel ma ciut za wysokie mniemanie o sobie, jak i o autku... Tak jak ktoś pisał, 180KM to nie żaden "potwór". Mój pierwszy samochód miał 160KM a tata miał 230KM którym również jeździłem. Miałem wtedy 19 lat i jakoś nadal żyje... Więc ta gadka o 21 lat itp. IMO trochę bez sensu. Może ktoś mieć 20 lat doświadczenia i też narobić głupot. I to nie z 180 a tylko 80KM
over & out
Marku a moglbys podac ile masz do 100?? nie katalogowo tylko ile osiagnales jesli kiedys to meirzyles; moze ZS i impreza to lekka przesada ale mysle ze z jakims klekotem typu Pastuch TDI mogly stanac
Ale oczywiscie... moge Was wszystkich zadziwic, zszokowac itp.
Więc ta gadka o 21 lat itp. IMO trochę bez sensu. Może ktoś mieć 20 lat doświadczenia i też narobić głupot
Statytyki jednak twierdza, ze wiek pomiedzy 16-2x lat jest tym najbardziej "wypadkowym".
Nie bez powodu tow. ubezp. daja zwyzke za wiek i za ilosc lat posiadania prawajazdy.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Marku a moglbys podac ile masz do 100?? nie katalogowo tylko ile osiagnales jesli kiedys to meirzyles; moze ZS i impreza to lekka przesada ale mysle ze z jakims klekotem typu Pastuch TDI mogly stanac
Ale oczywiscie... moge Was wszystkich zadziwic, zszokowac itp.
Więc ta gadka o 21 lat itp. IMO trochę bez sensu. Może ktoś mieć 20 lat doświadczenia i też narobić głupot
Statytyki jednak twierdza, ze wiek pomiedzy 16-2x lat jest tym najbardziej "wypadkowym".
Nie bez powodu tow. ubezp. daja zwyzke za wiek i za ilosc lat posiadania prawajazdy.
a jak oni robia te statystyki?? zaloze sie ze nie biora pod uwage tego ze ilosc kierowcow 18-29 roku zycia to jakies 50% wszystkich kierowcow... a moze i wiecej...
to tak samo dlaczego wartosc forda fieste/ escorta czerwonego nizej niz inny kolor??a tak jest.... bo czerwonych jest wiecej niz innych...
ja mam prawko od 3 lat mam teraz 21 nie dostalem zadnego mandatu, zrobilem 20tys km fordem fiesta, do tego jakies 10-12 tys innymi autami a roverkiem juz 3 tys. Mialem jeden wypadek i to z winy goscia ktory nie popatrzyl wlusterko i zaczal zawracac...
przez glupote ubezpieczalni zarejstrowalem auto na siebie a swoja mame ktora nie ma prawo jazdy dalem na drugiego wlasciciela i tak mam nosie ich wzwyzki za wiek
Na kumpla dziadka zarejstrowane jest 6 samochodow i tak mozna ominac przepisy i tak
11s....hmmm... w sumie na taka mase to dobry wynik;) masz u mnie duzego plusa za muze w tle
tutaj daje filmiki mojego kumpla - Bajora.
http://pl.youtube.com/wat...7Q&feature=user
w jego galerii sa rozne filmy z przsypieszen na roznych beigach do roznych predkosci. auto takie samo jak moje, nawet ten sam kolor i prezbieg
tak jezdzi przedliftowa Vectra B 2.5V6 170 ps.
a i tak odemnie tojesli uwazacie ze 180 koni to zaden potwor....hehe....a w podpisie 1.4...ludzie ludzie na polskie drogi kazda moc jest za duza bo takie dziury i koleiny ze sobie zęby o kierownice idzie wybic!!!
PS
sam mam 18 lat, w styczniu mialem urodziny, motoryzacja interesuje sie od maluskiego chlopca, za kolkiem siedze czesto bo meiszkamy na wsi i np do sklepu moge jechac sam oczywiscie jezdze V6 i niech nikt mi nie mowi ze ludzie w moim wieku sa odpowiedzialni i gotowi na auta o takiej mocy. wiem po sobie ze pedał gazu prawie zawsze jest wcisniety do oporu....to nie jest pierwsze auto ktorym jezdze, do tego smiaglem motorkami przez ok 5 lat po naszych drogach i cos tam wiem mniej wiecej zeby w razie czegos sobie tyłek uratowac ale dla kogos kto jezdzi jakims powiedmzy 1,6 1,8 przesiadka na takiego gada to szok! kuzyn ktory smigal juz wieloma samochodami w wkieksozsci TDi nawet ten nowy 170 konny, mowi ze nasza benzynka nie jedzie tylko "zapier....". zreszta widac na filmach jak jedzie takie auto, ktore jest duzo ciezsze od MG ZS. wiec nie mowcie ze 180 konny sportowy samochod to zadna rakieta bo ciezko spotkac na drodze cos co da mu rade( nie mowcie o dieslach bo te normalne do 2,5 l pojemnosc przy ok 200 puchna)
(...)a i tak odemnie to jesli uwazacie ze 180 koni to zaden potwor....hehe....
Ehhh... O potworach będziemy rozmawiali, jak tam będzie mniej niż 7 do setki.
Kup Katalog na 2007 i obejrzyj tabelki na końcu Jeśli uważasz, że 8.5 to wieeelki wyczyn, to cóż - nie ma co gadać. Trochę się zmieniło w tym temacie przez ostatnie 10 lat...
Mój jak go nazywają obecny "Dziadkowóz" na 9.0 i to po prostu normalnie jeździ. Bynajmniej nie lata.
180 kucy to może robić wrażenie w małym=lekkim aucie.
Tam czasem wystarczy nawet mniej Vide np. 118 VVC
Pozdrówki dla kochających moc. Szczere! Też kocham.
_________________ "Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
Ja chetnie stane do wyscigu moim ZT 2.0 CDTi (131 KM) 1650 kg mw z jakims benzyniakiem Wczoraj dostalem nawet od Opla Astry I z silnikiem 1.4
Służę.
1340 kg, 158 KM.
No możę 1400 kg, bo mam LPG.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Markzo, , jako uzytkownik opla powinienes wiedziec ze silniki 2,5 i 3,0 w omegach wystepowaly do 2001 roku. Pozniej byly 2,6 i 3,2. Moj 2,6 ma wlasnie 180 KM. Porownalem omege do ZSa, gdyz twierdze ze pomimo swojej wagi 180 konna omega jest bardziej "zdradliwa" na sliskim, bo ma naped na bardzo lekki tyl. Twierdze rowniez, ze zadne z tych aut nie wymaga "specjalnych" umiejetnosci, bo to nie sa 500 konne potwory. Smieszy mnie troche opis tego ZSa, zwlaszcza ze co dzien widze 70cio letnie babcie jezdzace mocniejszymi VOLVO, czy SAABami.
_________________ obecnie MGF 1.8VVC 1997 i omega 2.6 V6 2001, był 620Si 1996
Docencie drogi, nie uwazam ze to wielki wyczyn zwlaszczaze mialem przyjemnosc jezdzic Honda CBR600;) i wiem co to moc i predkosc ale mysle ze przesadzacie psizac ze 180 koni to nic bo co sobie ma pomyslec wlasciciel np 214 dla ktorego jego 103 wymiata? wg mnie ejst to juz spora moc i wystarcza ona do wystarczajco szbykeigo i bezpiecznego poruszania sie po naszych drogach. a czy jest ona latwa w opanowaniu?? hehe do czasu;) do Koelgi od omegi. Wiem ze nastapila taka zmiana i ze te nowe konsturkcje sa do tego jeszcze zupelnie inne niz w Vectarch. ja jestem uzytkownikiem Vectry i sprawa omegi i jej silnika mnie nie intersuje zbytnio. nigdzie nie napisalem ze MG jest bardziej dziarski od omesi. oczywiste jest ze duza moc + RWD = zabawa. ale twierdze ze omega mimo duzej mocy jest troszke mulowata bo jednak to 2tony masy....
mowisz ze bylby to wyczyn jakby mial mniej niz 7s do setki. no ok ale jak auto ma 8s do 100 to juz nie jest szybkie? dyskusja jest wlasciwie bez konca tak jak temat diesel vs benzyna. Viki to nasze 37 autko i jakby nie patrzec dla mnie 170 koni to duzo.
ja sie za czyjes slowa tlumaczyc nie bede , powtorze jakbys nie przejrzal watku dokladnie :
koledzy z bmw pisali wiele maili , ale zaden nie przyjechal stanac na kresce, czy torze
to chyba o czyms swiadczy. akurat osoba to piszaca przejechala pewnie juz z milion km i to nie jednym autem, wiec domyslam sie, ze wie co pisze . tyle ode mnie. po co lac wode. ktos kto jezdzil wie o czym mowa, ktos kto jezdzil autem o podobnej mocy... to jezdzil innym autem . koniec kropka . tylko pytanie kto z tu piszacych i wypowiadajacych sie jako spece jezdzil tym autem i wie na co je stac >?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
ja wiem na co stac Vectre B V6 170 kucy. i skoro ten czołg( wersja kombii ok 1500kg wagii) robi setke w 8 s i zapierdziela calkiem milo to ZS z wieksza moca mniejsza waga i nie porownywalnie lepszym zawieszeniem bedzie jechal jak oszalaly. wiesz czmeu nikt na kreske nie przyjechal?? bo faktycznie zeby beemka jechala potrzebuje wiecej niz2.0 i 2.5.
Obie wskazane Bety maja po 3 litry... więc póki co Markzo się nie mylił
[ Dodano: Pon Lut 04, 2008 22:31 ]
Markzo napisał/a:
Docencie drogi, nie uwazam ze to wielki wyczyn zwlaszczaze mialem przyjemnosc jezdzic Honda CBR600;) i wiem co to moc i predkosc
Ok.
Markzo napisał/a:
ale mysle ze przesadzacie piszac ze 180 koni to nic bo co sobie ma pomyslec wlasciciel np 214 dla ktorego jego 103 wymiata?(...)
Ja tylko podkreślam, że ważny jest stosunek masy do mocy.
Tomcat turbo ma np. ok. 6 kg na 1 KM i to jest już jakiś wynik...
A takie np. 4-5 kg na 1 KM to już prawie orgazm Grubo pojechałem...
Przy 180-konnym aucie 1.8-tonowym to już jest AŻ 10 kg na 1 KM...
Zatem 180 koni to dla mnie i bardzo dużo i mało - wszystko zależy, czy napędza małe - jednotonowe auto czy 2.5-tonowego SUVa
Oczywiście uogólniam, nie zagłębiając się nawet w przebieg krzywej momentu w funkcji prędkości obrotowej A warto, bo to sporo mówi o aucie
_________________ "Racing Is Life. Anything that happens before or after is just waiting..."
S.McQueen, Le Mans
hehehehe
widze ze Ktos tu sie bardzo interesuje prawdziwa moca:P no i super;) tylko tak sobie mysle ze... moze do tego zs'a by dac faktycznie 3litorwa beemke ale z tego roczniak co on. zeby to jakis sens mialo ( wiem ze tresc ogloszenia jest inna). i tak najwazniejsza jest wkladka mięsna miedzy kierownica a fotelem i od tego zalezy jak auto pojedzie.
wiesz DOcent w sumie to np u mnie w V6 (tym konkretnym moim modelu) mozna latwo ten stosunek moc / masa poprawic;P wałki do głowicy od modelu MV6, podstawa kolektora troche dłubnac dolot i wydech i przyrost nawet 25 koni za dosc mala kwote;) a taki totalny offtop, czego sprzedales Tomcata?? przyznam sie ze chcemy ujednolicic z tata nasz garaz ( obecnie opel i nissan) tzn 2xRvr:P tak zastanawialismy sie na tomcatem turbo ale rok 1993 to troche stary juz jest...chcoiaz jakby tak trafic z 1996r. ze skorka w srodku powiedzmy ciemno niebeiskiego ajjj...marzenia:P realny jest tomcat 1,6 jako drugie autko dla mamy a tak normalnie to mzoe 200 Vi albo 620ti;) jedno podejscie do 600 nie wyszlo, teraz czekamy do marca zeby minelo pol roku od kupna Viki i szukamy jakiegos Rołverka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum