Forum Klubu ROVERki.pl :: ZR160 vs Audi 1.8T vs Honda VTEC vs Ford Probe
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
ZR160 vs Audi 1.8T vs Honda VTEC vs Ford Probe
Autor Wiadomość
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Mar 17, 2008 09:22   

takiego CRX powinieneś objechać bez problemu... :ok:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 17, 2008 09:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Mar 17, 2008 10:54   

no srednio
Honda CRX 1.6 VTEC 16v
moc silnika (kW/KM) 110 kW / 149 KM
max moment obrotowy (Nm) 144
prędkość maksymalna (km/h) 222
przyspieszenie (0-100km/h) 7.2

plus jest lekki ;)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Mar 17, 2008 11:07   

oj coś grubo namieszałeś z tego co pamiętam to:
CRX wychodził w wersji VTEC 1,6 130km i wersji VTI 1,6 160km pierwszego możesz oglądać w tylnym lusterku drugiego przez przednia szybę :rotfl:

ps. chyba ze ktoś zostawił sobie tylko fotel jak to teraz modne to tez przez przednia szybkę:)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Mar 17, 2008 11:22   

podaje dane ze strony jakie znalazlem, takze nie wiem, pewnie byla to wersja 130KM bo ogladalem wlasnie filmik jaki kumpel nagral no i szybko go odsadzilem ze startu :)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Mar 17, 2008 11:42   

jak byś sie podzielił to też chętnie zobaczę:)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Mar 17, 2008 12:05   

zalezy o ktorej wersji mowimy. Jesli o CRX II gen to silnik Vtec b16a1 ma 150 KM, oprocz tego 3 jednostki dohc 124, 130 i 137KM wszystki przy ok 900KG masy :)

Pierwsza generacja to 1.5sohc 100KM i 1.6Dohc 125KM
Trzecia generacja to SOHC VTEC 16V (125 KM) i DOHC VTEC (158 KM)

silniki VTI nie wystepowaly w CRX a w CIVICU

iVT to byl b16a1 w civicu
VTI to byl b16a2 160KM w civicu po 92r od 97r 170KM z 1.8(b18c4)
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Mar 17, 2008 12:35   

podziele sie tylko muysze znalezc program to przetwarzania mp4 bo w takim formacie to mam a trwa 6 min filmik a akcja jest ta konkretna na 20 sekund
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Mar 17, 2008 13:29   

michone napisał/a:
zalezy o ktorej wersji mowimy. Jesli o CRX II gen to silnik Vtec b16a1 ma 150 KM, oprocz tego 3 jednostki dohc 124, 130 i 137KM wszystki przy ok 900KG masy :)

Pierwsza generacja to 1.5sohc 100KM i 1.6Dohc 125KM
Trzecia generacja to SOHC VTEC 16V (125 KM) i DOHC VTEC (158 KM)

silniki VTI nie wystepowaly w CRX a w CIVICU

iVT to byl b16a1 w civicu
VTI to byl b16a2 160KM w civicu po 92r od 97r 170KM z 1.8(b18c4)


oj oj trochę kłamiesz dobrze pamiętałem chociaż były jeszcze inne wersje faktycznie :)

1992 Honda CRX VTi 1105 kg, DOHC 162.2 PS
1992 Honda CRX ESi 1050 kg, SOHC 124.7 PS
1992 Honda CRX 1027 kg, SOHC 103.4 PS
1990 Honda CRX iVT 1025kg, DOHC 152 PS
1987 Honda CRX 1,6i 900 kg DOHC 131.8 PS
1986 Honda CRX 1,6i 900 kg DOHC 126.7 PS
1984 Honda CRX 1,5 800kg SOHC 101.3 PS
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Mar 17, 2008 13:46   

Oskarżając mnie o kłamstwo wskaż miejsce gdzie kłamie (poza masa własna)

http://www.honda-crx.info -> specyfikacje.

"W 1990 roku Civic i CRX i-VT Debiutowały w Europie, gdzie po raz pierwszy dostępny był silnik 1,6 DOHC-VTEC. Model i-VT dość istotnie różnił sie od pozostałych werji Civic'a Ek. Z zewnątrz zmieniono przedni zderzak , maskę oraz lampy aby wizualnie odróżnić wersje i-VT od pozostałych modeli oraz zmieścić jednostkę napędową B16A pod płaską karoseria Hondy Civic. Z boku można zauważyć charakterystyczne listy oraz naklejkę Dohc Vtec na przednich drzwiach. Tył pojazdu można bylo odróżnić pod innym zderzaku oraz charakterystycznej blendzie pomiędzy lampami z napisem "Civic Vtec". We wnętrzu można było znaleźć kubełkowe fotele oraz obrotomierz z czerwoną linią zaczynającą się od 8 tysięcy obr/ min co było zapowiedzią mocnych wrażeń z jazdy. Do napędu zastosowano nieco słabszy silnik o kodzie B16A1 który osiągał 150KM, bazował on na jednostce napędowej z Hondy Integry XSi i RSi, która po raz pierwszy pojawiła się w 1989 w japońskich wersjach Hondy. Jak przystało na silnik z serii B16 jest on wysokoobrotowy. przejście w drugą fazę systemu VTEC odbywa się przy 5700rpm i trwa aż do 8500rpm. Wzrostowi obrotów towarzyszy uzależniające wycie silnika. Civic i-VT osiągał 100 km/h w niewiele ponad 7 sekund oraz prędkość maksymalną wynoszącą 208 km/h"

VTI to nie rodzaj silnika... Bo w seriach VTI siedza sielniki Vtec :)

Vtec to nic innego jak odpowiedniek roveroskiego VVC

http://pl.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic
http://pl.wikipedia.org/wiki/Honda_CRX
Powinno to rozwiac wszelkie watpliwosci:)
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Mar 17, 2008 13:59   

michone napisał/a:
Vtec to nic innego jak odpowiedniek roveroskiego VVC


tutaj sie mylisz, bo to jest troche inna konstrukcja i np silnika z VVC nie da sie uturbic bo nie da sie go zestroic a VTEC sie da :)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
Tempest 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 333
Skąd: Warszawka



Wysłany: Pon Mar 17, 2008 14:06   

HaDeSsS napisał/a:
michone napisał/a:
Vtec to nic innego jak odpowiedniek roveroskiego VVC


tutaj sie mylisz, bo to jest troche inna konstrukcja i np silnika z VVC nie da sie uturbic bo nie da sie go zestroic a VTEC sie da :)

wcale się nie myli - michone'owi chodziło po prostu o zasadę działania, że są zmienne fazy, a to, że się nie da uturbić to też chyba nieprawda - z tego co się orientuję to się da tylko cholernie trudno
_________________
moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Mar 17, 2008 14:08   

michone napisał/a:
Oskarżając mnie o kłamstwo wskaż miejsce gdzie kłamie (poza masa własna)

http://www.honda-crx.info -> specyfikacje.

"W 1990 roku Civic i CRX i-VT Debiutowały w Europie, gdzie po raz pierwszy dostępny był silnik 1,6 DOHC-VTEC. Model i-VT dość istotnie różnił sie od pozostałych werji Civic'a Ek. Z zewnątrz zmieniono przedni zderzak , maskę oraz lampy aby wizualnie odróżnić wersje i-VT od pozostałych modeli oraz zmieścić jednostkę napędową B16A pod płaską karoseria Hondy Civic. Z boku można zauważyć charakterystyczne listy oraz naklejkę Dohc Vtec na przednich drzwiach. Tył pojazdu można bylo odróżnić pod innym zderzaku oraz charakterystycznej blendzie pomiędzy lampami z napisem "Civic Vtec". We wnętrzu można było znaleźć kubełkowe fotele oraz obrotomierz z czerwoną linią zaczynającą się od 8 tysięcy obr/ min co było zapowiedzią mocnych wrażeń z jazdy. Do napędu zastosowano nieco słabszy silnik o kodzie B16A1 który osiągał 150KM, bazował on na jednostce napędowej z Hondy Integry XSi i RSi, która po raz pierwszy pojawiła się w 1989 w japońskich wersjach Hondy. Jak przystało na silnik z serii B16 jest on wysokoobrotowy. przejście w drugą fazę systemu VTEC odbywa się przy 5700rpm i trwa aż do 8500rpm. Wzrostowi obrotów towarzyszy uzależniające wycie silnika. Civic i-VT osiągał 100 km/h w niewiele ponad 7 sekund oraz prędkość maksymalną wynoszącą 208 km/h"

VTI to nie rodzaj silnika... Bo w seriach VTI siedza sielniki Vtec :)

Vtec to nic innego jak odpowiedniek roveroskiego VVC

http://pl.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic
http://pl.wikipedia.org/wiki/Honda_CRX
Powinno to rozwiac wszelkie watpliwosci:)


w artykule nie znalazłem nic na temat tego ze w CRX nie występuje jednostka VTI 160km? Poza tym nie wiem po co go wkleiłeś jak jest wyraźnie na temat CRX z 1990 roku o iVT?

odnośnie źródeł wikipedi nie korzystam bo można sie na nich przejechać nikt nie weryfikuje danych wpisywanych przez przypadkowe osoby (często nie znające tematu).

odnośnie Vtec'a to nie jest żaden silnik tylko chip zwiększający wydajność jednostki na większych obrotach...
czy ja gdzieś napisałem ze VTI to rodzaj silnika?
to serii samochodu ( serii oprócz jednostki silnikowej była wyposażona również w lepsze hamulce, lepsze fotele, ospojlerowanie itd..)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 17, 2008 14:18   

dobryziom napisał/a:
oj oj trochę kłamiesz dobrze pamiętałem chociaż były jeszcze inne wersje faktycznie

Spokojnie - nie oskarżaj o kłamstwa, bo nie wierzę, żeby ktokolwiek tu kogokolwiek świadomie wprowadzał w błąd, raczej może korzystać z gorszego źródła.
Można to w milszy sposób wyjaśnić wskazując te dokładniejsze.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Mar 17, 2008 14:35   

Tempest, wiesz nie bylem dopierdliwy bo moglem sie przyczepic ze VTEC byl pierwszy, wiec VVC to odpowiednik VTEC'a a nie na odwrot :P ale jezeli chodzi o idee o opiera sie na zmiennych fazach, natomiast zasada dzialania lekko inna. Z tego co czytalem to da sie uturbic to tak, ale nie da sie tego zestroic :P wiec nie dziala tak jak powinno, czyli nie ma sensu uturbiac :sad:
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Mar 17, 2008 14:42   

Cytat:
oj coś grubo namieszałeś z tego co pamiętam to:
CRX wychodził w wersji VTEC 1,6 130km i wersji VTI 1,6 160km pierwszego możesz oglądać w tylnym lusterku drugiego przez przednia szybę

ps. chyba ze ktoś zostawił sobie tylko fotel jak to teraz modne to tez przez przednia szybkę:)

1. Nie ma czegos takiego jak versja V-tec - bo to jest typ silnika
2. W pierwszej generacji wychodzily modele 1.3, 1.5i, 1.6i-16, HF, DX, Si, '85 / Si '86-'87, 1.5i-12V, 1.6i-16V
W drugiej generacji : VT, 1.6i-16V, HF, DX, Si, 1.5X, SiR
w trzeciej generacji : ESi, VTi, S, Si, VTEC(tylko USA), VXi, SiR
3. występowaly silniki :
w pierwszej generacji : SOHC 60KM, 76KM, 80KM, 91KM, 100KM, 110KM DOHC 125KM, 135KM
w drugiej generacji:SOHC 62KM, 92KM, 105KM, 110KM, DOHC 130KM, DOHC VTEC 150KM, 160KM(japonia)
w trzeciej generacji : SOHC -105KM ,SOHC VTEC 125KM, DOHC VTEC 158KM,170KM(japonia)

Cytat:
tutaj sie mylisz, bo to jest troche inna konstrukcja i np silnika z VVC nie da sie uturbic bo nie da sie go zestroic a VTEC sie da

1.VTEC (eng. Variable valve Timing and lift Electronic Control system) - czyli nic innego jak zmienne fazy rozrządu
2.VVC da sie uturbic sam dawalem adres strony na forum z uturbionym VVC do 400HP, gosc nawet sprzedawal kity(w kosmicznej ilosci funtow)
3. Majac na mysli odpowiednik chodzilo mi o zastosowanie zmiennych faz, a nie ze to ten sam silnik :)

Cytat:
w artykule nie znalazłem nic na temat tego ze w CRX nie występuje jednostka VTI 160km?

nie ma czegos takiego
Cytat:
czy ja gdzieś napisałem ze VTI to rodzaj silnika?

odp.
Cytat:
w artykule nie znalazłem nic na temat tego ze w CRX nie występuje jednostka VTI 160km?

Cytat:
odnośnie Vtec'a to nie jest żaden silnik tylko chip zwiększający wydajność jednostki na większych obrotach...

1.VTEC (eng. Variable valve Timing and lift Electronic Control system) - system kontroluje czas i wznios zaworów w zależności od obrotów silnika, stopnia otwarcia przepustnicy. Wałki rozrządu mają po jednej "zwykłej krzywce dla każdego zaworu silnika, dodatkowo dla każdej pary zaworów (ssących lub wydechowy) występuje dodatkowa "duża" krzywka. Po przekroczeniu danego zakresu obrotów i przy spełnionych podstawowych wartunkach (właściwa temperatura i poziom oleju) system przełącza sterowanie zaworami na krzywki wałków rozrządu o dłuższym czasie otwarcia i większym wzniosie
.Do dziś firma Honda specjalizuje się w systemie zmiennych faz rozrządu i jest w tej kategorii motoryzacji na 1 miejscu w świecie.
2. Na chlopski rozum są silniki dohc i dohc Vtec tak jak w Roverze 1.8 i 1.8VVC
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Mar 17, 2008 14:42   

maciej napisał/a:
dobryziom napisał/a:
oj oj trochę kłamiesz dobrze pamiętałem chociaż były jeszcze inne wersje faktycznie

Spokojnie - nie oskarżaj o kłamstwa, bo nie wierzę, żeby ktokolwiek tu kogokolwiek świadomie wprowadzał w błąd, raczej może korzystać z gorszego źródła.
Można to w milszy sposób wyjaśnić wskazując te dokładniejsze.


mój błąd powinno być... jestem innego zdania:) he he
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 17, 2008 14:56   

dobryziom napisał/a:
mój błąd powinno być... jestem innego zdania:) he he
Spoko, luzik. :)
michone napisał/a:
1. Nie ma czegos takiego jak versja V-tec - bo to jest typ silnika

michone napisał/a:
1.VTEC (eng. Variable valve Timing and lift Electronic Control system) - czyli nic innego jak zmienne fazy rozrządu

Jak dla mnie sam sobie przeczysz, bo to nie są same "zmienne fazy", tylko elektroniczny system kontroli nad nimi, a systemy elektroniczne mają to do siebie, że wersje zmieniają się dość szybko. ;)
Polecam np. http://www.hondapl.org/tech/vtec.html gdzie piszą o 4 różnych wersjach zależnych od tego do czego w danym silniku miała zmiana faz służyć (ekonomia, czy wzrost osiągów).
michone napisał/a:
2.VVC da sie uturbic sam dawalem adres strony na forum z uturbionym VVC do 400HP, gosc nawet sprzedawal kity(w kosmicznej ilosci funtow)
3. Majac na mysli odpowiednik chodzilo mi o zastosowanie zmiennych faz, a nie ze to ten sam silnik

Z tym nie można się nie zgodzić. :D
Uturbić da się prawie wszystko, tylko problem jest z zestrojeniem nastawów komputera - VTEC jest dobrze opracowany, bo jest go dużo na świecie, a VVC to rzadkość stąd słabo opracowana technologia "uturbiania". :)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Mar 17, 2008 14:59   

michone napisał/a:
Cytat:
oj coś grubo namieszałeś z tego co pamiętam to:
CRX wychodził w wersji VTEC 1,6 130km i wersji VTI 1,6 160km pierwszego możesz oglądać w tylnym lusterku drugiego przez przednia szybę

ps. chyba ze ktoś zostawił sobie tylko fotel jak to teraz modne to tez przez przednia szybkę:)

1. Nie ma czegos takiego jak versja V-tec - bo to jest typ silnika
2. W pierwszej generacji wychodzily modele 1.3, 1.5i, 1.6i-16, HF, DX, Si, '85 / Si '86-'87, 1.5i-12V, 1.6i-16V
W drugiej generacji : VT, 1.6i-16V, HF, DX, Si, 1.5X, SiR
w trzeciej generacji : ESi, VTi, S, Si, VTEC(tylko USA), VXi, SiR
3. występowaly silniki :
w pierwszej generacji : SOHC 60KM, 76KM, 80KM, 91KM, 100KM, 110KM DOHC 125KM, 135KM
w drugiej generacji:SOHC 62KM, 92KM, 105KM, 110KM, DOHC 130KM, DOHC VTEC 150KM, 160KM(japonia)
w trzeciej generacji : SOHC -105KM ,SOHC VTEC 125KM, DOHC VTEC 158KM,170KM(japonia)


Jest przyjęte że są wersje Hond z VTEC'em i bez (mocniejsze - słabsze) stad uogólnienie
Piszesz że nie było wersji CRX VTI a teraz sam ja wklejasz?



Cytat:
w artykule nie znalazłem nic na temat tego ze w CRX nie występuje jednostka VTI 160km?

nie ma czegos takiego



CRX wersji VTI jednak jest sam ja wkleiłeś patrz wyżej :)



Cytat:
czy ja gdzieś napisałem ze VTI to rodzaj silnika?

odp.
Cytat:
w artykule nie znalazłem nic na temat tego ze w CRX nie występuje jednostka VTI 160km?


fakt moje przejęzyczenie "nie występuje w wersji VTI" patrz wyzej wystepuje:p

Cytat:
odnośnie Vtec'a to nie jest żaden silnik tylko chip zwiększający wydajność jednostki na większych obrotach...



widzę ze masz mały problem z odróżnianiem VTI i VTEC wiec jeszcze raz:
VTI seria samochodu
VTEC system elektroniczny wspomagający silnik
_________________
Tomcata na części info na PW
Ostatnio zmieniony przez piter34 Pią Mar 21, 2008 17:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Mar 17, 2008 15:22   

koledz sprawa roznosi sie o mylenie pojec model auta, model silnika :) typ etc. :) :

1. Nie ma wersji silnika VTI lub z takim oznaczeniem ( nigdzie nie napisalem ze taki występowal)

2. Nie ma wersji CRX znanej pod nazwa VTEC(oprocz japonii)

3.Napisalem wczesniej ze nie ma wersji VTI (jako modelu) z mojej nie wiedzy :) przed r200 szukalem CRX drugiej generacji w budzie ED9. W drugiej generacji nie wystepowaly VTI, dopiero w 3 generacji.

4.Maciej nie zaprzeczam sam sobie :) Nie chodzilo mi o to ze Vtec to jest to samo co VVC :) jak wiemy silniki hondy są duzo przed naszymi K series :( . Po prostu chodzilo mi ze w silnikach Vtec byly zmienne fazy tak jak VVC, nie rozwodze sie na technologiami tutaj zastosowanymi. Chodzilo mi glownie o porownaniu nazewnictwa silniki 1.8VVC i 1.8 w Roverkach, tak jak 1.6Vtec i 1.6 w Hondach.

5. Wiele osob rozroznia tylko dwa rodzaje CRX IIgen :) zwykly i Vtec :) mowie tu glownie o sprzedawcach na allegro. Niestety jest to błąd :)

[ Dodano: Pon Mar 17, 2008 15:25 ]
twoje słowa
Cytat:
oj coś grubo namieszałeś z tego co pamiętam to:
CRX wychodził w wersji VTEC 1,6 130km i wersji VTI 1,6 160km

Czyżbym to ja mial problem z rozroznianiem?? wskaż miejsca gdzie popelnilem błąd.
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 17, 2008 15:37   

michone napisał/a:
4.Maciej nie zaprzeczam sam sobie Nie chodzilo mi o to ze Vtec to jest to samo co VVC jak wiemy silniki hondy są duzo przed naszymi K series . Po prostu chodzilo mi ze w silnikach Vtec byly zmienne fazy tak jak VVC, nie rozwodze sie na technologiami tutaj zastosowanymi. Chodzilo mi glownie o porownaniu nazewnictwa silniki 1.8VVC i 1.8 w Roverkach, tak jak 1.6Vtec i 1.6 w Hondach.

Ok. To już rozumiem.
Bo jak napisałeś o "wersji VTec" to zrozumiałem, że nie było różnych wersji=odmian VTec silników zakeżnie od konfiguracji układu, a były przynajmniej cztery zależnie od ilości wałków i celu zastosowania układu (dla mnie "wersja" to kolejna odmiana - jak z Windows'ami 3.1, 95, 98, ME, 2000 ZP, Vista itp), a Ty jak rozumiem pisałeś o to że była wersja samochodu "VTec" w sensie wyposażenia itp - tak jak "BRM", czy "Type-R".
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 216 GTi] Kolektor wydechowy od probe 2.2T
walet90 Tuning mechaniczny 17 Czw Sie 19, 2010 14:57
Markzo
Brak nowych postów R620si swap na vtec
olekorson Tuning mechaniczny 8 Czw Lut 21, 2008 22:48
olekorson
Brak nowych postów [R620] Silnik vtec do 600tki??
jabco Tuning mechaniczny 22 Wto Maj 19, 2009 12:54
dobryziom
Brak nowych postów [R214i 97r.] Sportowe zawieszenie od Ford'a Pumy
Foczes Tuning mechaniczny 4 Pią Lut 01, 2008 12:20
michone
Brak nowych postów X-Power do MG ZR160
adik7891 Tuning mechaniczny 0 Sob Sie 19, 2017 17:49
adik7891



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink