Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Kasowanie przeglądów - Inspection, oil service
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Kasowanie przeglądów - Inspection, oil service
Autor Wiadomość
juliuszcezar200 



Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 18
Skąd: Polska



Wysłany: Pon Lip 01, 2013 15:31   

efekt jest taki po przekreceniu kluczyka bez róznicy czy silnik jest odpalony czy nie :/ jedynie przy odpalonym silniku jest mniej tych cyferek ... ale i tak nie da sie nic odczytac z licznika.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 01, 2013 15:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Lip 01, 2013 19:28   

juliuszcezar200, a grzebałeś Ty lub ktoś wcześniej w zegarach?

Może ktoś cofał licznik, źle złożył i na dołku się wyświetlacz przesunął? Może odłączałeś akumulator i jakiś spadek lub zbyt wysokie napięcie przeleciało się przez moduł.

Wygląda to jednak tak, jakby się podkasował eeprom i moduł nie wiedział co wyświetlić. Generalnie trzeba otworzyć zegary i sprawdzić co jest nie tak.

Rozumiem, że stało się to nagle. Było okej i po ponownym włączeniu zapłonu jeb.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
juliuszcezar200 



Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 18
Skąd: Polska



Wysłany: Pon Lip 01, 2013 19:47   

Dokładnie wszystko było ok. Nagle po włączeniu zapłonu po prostu pojawiły się te wszystkie krzaki. I rzeczywiście jak kupiłem samochód koleś nie potrafił wytłumaczyć czemu jest na liczniku taki mały przebieg mówił coś ze akumulator odłączył i tak się stało po prostu. No ale wszystko było ok tak że raczej nie miałem obaw no i stało się właśnie to dwa dni temu. Czyli możliwe że czeka mnie wymiana zegarów ?
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Lip 01, 2013 21:07   

juliuszcezar200, a ile zrobiłeś kilometrów od momentu zakupu auta od "tego" kolesia?
Jeśli koleś nie był handlarzem, to może sam kupił już takie "przerobione" auto. Ew. chcąc podreperować image zlecił procedurę cofnięcia. Specjalista raczej nie powinien nic popsuć... może to zbieg okoliczności.

juliuszcezar200 napisał/a:
Czyli możliwe że czeka mnie wymiana zegarów ?

No jest taka opcja, chociaż ja skłaniałbym się ku przeprogramowaniu kości.
Zacząłbym od wrzucenia softu od dowolnego diesla. Jeśli to nie pomoże, to próbowałbym "zresetować" zegary do ustawień fabrycznych i zaprogramować od nowa przebieg i VIN.
Przy okazji sprawdziłbym połączenia wyświetlacza TRIP1 i jego mocowanie.

Jeśli przyszłoby Ci do wymiany zegarów. Najlepiej kupić zegary od anglika, z martwymi liniami na wyświetlaczu. Przeprogramować pod auto i odesłać do firmy z Zielonej Góry, która naprawia martwe linie na wyświetlaczu LCD. Cyferblaty możesz przełożyć od swojego auta. Chyba, że masz biedną wersję bez komputera.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
juliuszcezar200 



Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 18
Skąd: Polska



Wysłany: Pon Lip 01, 2013 21:30   

Samochód mam od lutego takze pare kilometrów juz zrobił. I nie sprawiał problemów raczej. Jaki przebieg ma to sie domyslam po zurzyciu poszczególnych czesci. Jesli chodzi o programowanie to z miła checia ale sam napewno nie bede sie do tego zabierał jesli nie mam zielonego pojecia jak to robić, a jest to wersja bez komputera pokładowego zwykły wyswietlacz tylko u dołu zegarów. I pewnie nikt w moim miescie sie raczej tego nie podejmie. Byłbym wdzieczny za kontakt do kogos z tej dziedziny.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Lip 01, 2013 23:01   

juliuszcezar200, skoro to wersja biedna, to nie widzę żadnego problemu.
Możesz kupić zegary od anglika, przełożenie lub zaprogramowanie kości to nie jest wielka robota. Pamiętaj tylko o cyferblatach ze swojego - europejskiego.

Gdybyś określił swoją miejscowość w której się znajdujesz łatwiej byłoby Ci znaleźć pomoc.
Twoja usterka w skali od 1 - 10 można ocenić na 4 :) Więc nie jest to jakiś straszny problem.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
juliuszcezar200 



Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 18
Skąd: Polska



Wysłany: Pon Lip 01, 2013 23:09   

Jestem z Brodnicy kuj-pom. Tak własnie czytam odnosnie programowania i rzeczywiscie tragednia to to nie jest tylko dostac mapy z tego eeprom'a ktory jest w liczniku.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Lip 01, 2013 23:12   

Z tego co się orientuje to albo PHJOWI ale nie wiem czy się w to bawi, albo Warszawa.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
juliuszcezar200 



Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 18
Skąd: Polska



Wysłany: Pon Lip 01, 2013 23:14   

Spróbuje coś sam zadziałac tak czy inaczej bardziej go nie zepsuje :) ale chociaz wiem w czym leży problem zamawiam własnie licznik i dam znac jak wyszło :) dzieki za pomoc :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Lip 01, 2013 23:17   

Nie ma za co ;)
Jak Ci się nie chce pierniczyć, to zamów zegary, rozbierz stare i "nowe".
Przełóż kość, złóż i zobacz czy będzie okej. Jeśli nie, to znaczy że eeprom się podkasował.
Zaprogramować go można albo T4 albo BMWScanner.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
juliuszcezar200 



Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 18
Skąd: Polska



Wysłany: Wto Lip 02, 2013 07:15   

Właśnie tak planuje zrobić zamówiłem już angielskie zegary też od 2.0 CDT w sumie śmieszne pieniądze :) także nawet nie będzie szkoda jak coś się zepsuje :) oby zadziałało :)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Wto Lip 02, 2013 20:51   

Nic się nie powinno zepsuć, ale musisz być delikatny przy tej robocie.
Musisz pamiętać o precyzyjnym zdjęciu i założeniu wskazówek. Reszta pójdzie gładko.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 18, 2013 12:37   

Od 6 lat kasuję inspekcję zworką i nie licząc pierwszego razu, nie miałem z tym problemów.Do dzisiaj, próbowałem już chyba 50 razy, zmieniałem już nawet zworki,i nic,w żaden sposób nie mogę skasować inspekcji.
Czy ma znaczenie to że obecne wskazanie Oil Service to 19500 i przez to jest problem? Jestem po wymianie oleju,a wskazanie jest takie a nie niższe, bo skasowało się 2 miesiące temu gdy MaReK ustawiał mi pewne rzeczy swoim sprzętem
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Pią Paź 18, 2013 15:36   

Przypuszczam że przebieg nie ma nic do rzeczy. U mnie nigdy nie było problemów z kasowaniem aż do zeszłego roku,kiedy męczyłem się z tym godzinę. W końcu zamiast drucika użyłem mikrostycznika z przylutowanym kabelkiem żeby nie wkładać i wyjmować zworki.Udało się po entej próbie.
W tym roku "wstrzeliłem" się za pierwszym razem.
_________________
Sprawdzajka pisowni nie boli.
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 18, 2013 19:11   

Nie wiem jak wy robicie ale ja się meczylem długo aby skasować inspekcje i dopiero udało się jak. Zostawiłem drucik w środkowym pinie, zapłon i dopiero drucik do pinu z kraju, i chyba 6s potrzymalem, wyjalem i wyłączyłem zapłon
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Ostatnio zmieniony przez rafalmis1 Pią Paź 18, 2013 21:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Paź 18, 2013 20:48   

Nie wypowiem się, bo nigdy nie kasowałem w tak barbarzyński sposób inspekcji ;)
Zwykle do tego służyły mi narzędzia podłączane pod OBD ;)
Ale wiem, że ludzie tak robią bo czasami u mariusz418 zdarzają się przypadki po zwarciach albo z wyrobionymi pinami tak, że nie można podłączyć diagnozerów ;)

Koszt zakupu interfejsu to między 60 - 90 zł i można jeszcze sobie błędy sprawdzać, zwłaszcza w dieslach.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 18, 2013 21:50   

rafalmis1 , zrobiłem Twoim sposobem i zadziałało.
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
adas07072a 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Cze 2016
Posty: 74
Skąd: Świercze



Wysłany: Nie Lip 24, 2016 10:25   

Czesc. Jestem nowy posiadaczem roverka 2.0 cdt i wczoraj zmienialem olej i chcialem skasowac inspekcje lecz nie idzie zadnym opisanym sposobem na forum. Juz mi rece opadaja i nie wiem jak sobie z tym poradzic moze ktos z was ma jakis inny sposob poza podpieciem do kompa
 
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 24, 2016 10:37   

Kup kabel ściągnij TOAF... Skasujesz inspekcje a przyda sie na przyszłość
_________________
75 Red Edition
 
 
Dzela1993 




Dołączył: 30 Kwi 2018
Posty: 23



Wysłany: Sro Kwi 03, 2019 19:43   

Pozwólcie Panowie że odświeżę ten temat :mrgreen:
Serwis oleju miałem już na -13800, dziś zmieniłem go po raz kolejny i stwierdziłem że zresetuję ten licznik. Samo resetowanie udało mi się bez większego problemu, teraz wyświetla mi 24150 km. Jednak aktualnie zamiast poprzedniego napisu OIL SERVICE mam teraz INSPECTION. Da się to jakoś zmienić? Chodzi mi o same literki. Po prostu przyzwyczaiłem się do tamtego napisu i teraz mnie to drażni :evil:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Oil Service
BEAR_75 Rover serii 75, MG ZT 6 Pią Sie 15, 2008 18:29
Dobromir_2004
Brak nowych postów [R75] Oil service
robi0543 Rover serii 75, MG ZT 16 Sro Lis 07, 2007 11:31
bys
Brak nowych postów [R75] Inspekcja olejowa - kasowanie
witia24 Rover serii 75, MG ZT 7 Pon Gru 07, 2009 21:08
staf
Brak nowych postów [R75] Kasowanie obsługi serisowo olejowej
kehtron11 Rover serii 75, MG ZT 2 Nie Wrz 16, 2018 21:05
tommasino
Brak nowych postów [R75]Kasowanie inspekcji oleju licznikiem
roverr Rover serii 75, MG ZT 5 Pon Gru 28, 2015 14:44
MD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink