efekt jest taki po przekreceniu kluczyka bez róznicy czy silnik jest odpalony czy nie jedynie przy odpalonym silniku jest mniej tych cyferek ... ale i tak nie da sie nic odczytac z licznika.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lip 01, 2013 15:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
juliuszcezar200, a grzebałeś Ty lub ktoś wcześniej w zegarach?
Może ktoś cofał licznik, źle złożył i na dołku się wyświetlacz przesunął? Może odłączałeś akumulator i jakiś spadek lub zbyt wysokie napięcie przeleciało się przez moduł.
Wygląda to jednak tak, jakby się podkasował eeprom i moduł nie wiedział co wyświetlić. Generalnie trzeba otworzyć zegary i sprawdzić co jest nie tak.
Rozumiem, że stało się to nagle. Było okej i po ponownym włączeniu zapłonu jeb.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Dokładnie wszystko było ok. Nagle po włączeniu zapłonu po prostu pojawiły się te wszystkie krzaki. I rzeczywiście jak kupiłem samochód koleś nie potrafił wytłumaczyć czemu jest na liczniku taki mały przebieg mówił coś ze akumulator odłączył i tak się stało po prostu. No ale wszystko było ok tak że raczej nie miałem obaw no i stało się właśnie to dwa dni temu. Czyli możliwe że czeka mnie wymiana zegarów ?
juliuszcezar200, a ile zrobiłeś kilometrów od momentu zakupu auta od "tego" kolesia?
Jeśli koleś nie był handlarzem, to może sam kupił już takie "przerobione" auto. Ew. chcąc podreperować image zlecił procedurę cofnięcia. Specjalista raczej nie powinien nic popsuć... może to zbieg okoliczności.
juliuszcezar200 napisał/a:
Czyli możliwe że czeka mnie wymiana zegarów ?
No jest taka opcja, chociaż ja skłaniałbym się ku przeprogramowaniu kości.
Zacząłbym od wrzucenia softu od dowolnego diesla. Jeśli to nie pomoże, to próbowałbym "zresetować" zegary do ustawień fabrycznych i zaprogramować od nowa przebieg i VIN.
Przy okazji sprawdziłbym połączenia wyświetlacza TRIP1 i jego mocowanie.
Jeśli przyszłoby Ci do wymiany zegarów. Najlepiej kupić zegary od anglika, z martwymi liniami na wyświetlaczu. Przeprogramować pod auto i odesłać do firmy z Zielonej Góry, która naprawia martwe linie na wyświetlaczu LCD. Cyferblaty możesz przełożyć od swojego auta. Chyba, że masz biedną wersję bez komputera.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Samochód mam od lutego takze pare kilometrów juz zrobił. I nie sprawiał problemów raczej. Jaki przebieg ma to sie domyslam po zurzyciu poszczególnych czesci. Jesli chodzi o programowanie to z miła checia ale sam napewno nie bede sie do tego zabierał jesli nie mam zielonego pojecia jak to robić, a jest to wersja bez komputera pokładowego zwykły wyswietlacz tylko u dołu zegarów. I pewnie nikt w moim miescie sie raczej tego nie podejmie. Byłbym wdzieczny za kontakt do kogos z tej dziedziny.
juliuszcezar200, skoro to wersja biedna, to nie widzę żadnego problemu.
Możesz kupić zegary od anglika, przełożenie lub zaprogramowanie kości to nie jest wielka robota. Pamiętaj tylko o cyferblatach ze swojego - europejskiego.
Gdybyś określił swoją miejscowość w której się znajdujesz łatwiej byłoby Ci znaleźć pomoc.
Twoja usterka w skali od 1 - 10 można ocenić na 4 Więc nie jest to jakiś straszny problem.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Jestem z Brodnicy kuj-pom. Tak własnie czytam odnosnie programowania i rzeczywiscie tragednia to to nie jest tylko dostac mapy z tego eeprom'a ktory jest w liczniku.
Spróbuje coś sam zadziałac tak czy inaczej bardziej go nie zepsuje ale chociaz wiem w czym leży problem zamawiam własnie licznik i dam znac jak wyszło dzieki za pomoc
Nie ma za co
Jak Ci się nie chce pierniczyć, to zamów zegary, rozbierz stare i "nowe".
Przełóż kość, złóż i zobacz czy będzie okej. Jeśli nie, to znaczy że eeprom się podkasował.
Zaprogramować go można albo T4 albo BMWScanner.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Właśnie tak planuje zrobić zamówiłem już angielskie zegary też od 2.0 CDT w sumie śmieszne pieniądze także nawet nie będzie szkoda jak coś się zepsuje oby zadziałało
Nic się nie powinno zepsuć, ale musisz być delikatny przy tej robocie.
Musisz pamiętać o precyzyjnym zdjęciu i założeniu wskazówek. Reszta pójdzie gładko.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Od 6 lat kasuję inspekcję zworką i nie licząc pierwszego razu, nie miałem z tym problemów.Do dzisiaj, próbowałem już chyba 50 razy, zmieniałem już nawet zworki,i nic,w żaden sposób nie mogę skasować inspekcji.
Czy ma znaczenie to że obecne wskazanie Oil Service to 19500 i przez to jest problem? Jestem po wymianie oleju,a wskazanie jest takie a nie niższe, bo skasowało się 2 miesiące temu gdy MaReK ustawiał mi pewne rzeczy swoim sprzętem
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Pią Paź 18, 2013 15:36
Przypuszczam że przebieg nie ma nic do rzeczy. U mnie nigdy nie było problemów z kasowaniem aż do zeszłego roku,kiedy męczyłem się z tym godzinę. W końcu zamiast drucika użyłem mikrostycznika z przylutowanym kabelkiem żeby nie wkładać i wyjmować zworki.Udało się po entej próbie.
W tym roku "wstrzeliłem" się za pierwszym razem.
Nie wiem jak wy robicie ale ja się meczylem długo aby skasować inspekcje i dopiero udało się jak. Zostawiłem drucik w środkowym pinie, zapłon i dopiero drucik do pinu z kraju, i chyba 6s potrzymalem, wyjalem i wyłączyłem zapłon
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez rafalmis1 Pią Paź 18, 2013 21:03, w całości zmieniany 1 raz
Nie wypowiem się, bo nigdy nie kasowałem w tak barbarzyński sposób inspekcji
Zwykle do tego służyły mi narzędzia podłączane pod OBD
Ale wiem, że ludzie tak robią bo czasami u mariusz418 zdarzają się przypadki po zwarciach albo z wyrobionymi pinami tak, że nie można podłączyć diagnozerów
Koszt zakupu interfejsu to między 60 - 90 zł i można jeszcze sobie błędy sprawdzać, zwłaszcza w dieslach.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Czesc. Jestem nowy posiadaczem roverka 2.0 cdt i wczoraj zmienialem olej i chcialem skasowac inspekcje lecz nie idzie zadnym opisanym sposobem na forum. Juz mi rece opadaja i nie wiem jak sobie z tym poradzic moze ktos z was ma jakis inny sposob poza podpieciem do kompa
Pozwólcie Panowie że odświeżę ten temat
Serwis oleju miałem już na -13800, dziś zmieniłem go po raz kolejny i stwierdziłem że zresetuję ten licznik. Samo resetowanie udało mi się bez większego problemu, teraz wyświetla mi 24150 km. Jednak aktualnie zamiast poprzedniego napisu OIL SERVICE mam teraz INSPECTION. Da się to jakoś zmienić? Chodzi mi o same literki. Po prostu przyzwyczaiłem się do tamtego napisu i teraz mnie to drażni
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum