Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Mój roverek strasznie ...
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Mój roverek strasznie ...
Autor Wiadomość
peepsiko 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 30
Skąd: Mielec



Wysłany: Sro Lut 13, 2008 23:46   [R400] Mój roverek strasznie ...
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1998

Witam nie wiem czy to jest problem czy nie ale zauwazyłem ostatnio ze moj roverek strasznie dymi i rozumiem to ze jest zima itd ( dymi dosyc mocno nawet wtedy jak jest silnik rozgrzany) .Mam tylko pytanie czy wy tez tak macie jesli nie to jaka moze byc przyczyna.Pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 03, 2011 19:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 13, 2008 23:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Lut 13, 2008 23:47   

a jak stan płynu chłodniczego ?? na jaki kolor dymi ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
peepsiko 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 30
Skąd: Mielec



Wysłany: Sro Lut 13, 2008 23:53   

stan plunu niedawno wymieniany wiec max a dymi na bialy
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Lut 14, 2008 00:28   

biały dym to z HGFem mi się kojarzy, ale jeśli płyn nie ucieka to :bezradny:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
weles 



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 7
Skąd: Tarnowskie Góry



Wysłany: Czw Lut 14, 2008 08:36   

mam ten sam model i rocznik roverka i mam tak samo, tez wiele razy sie zastanawialem czy cos jest nie tak
 
 
KuBaB 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 113
Skąd: Gorzów Wlkp.



Wysłany: Czw Lut 14, 2008 13:07   

Sprawdź pozostałe objawy HGF czyli: w jakim stanie jest olej? czy nie ma majonezu pod korkiem i oleju w zbiorniczku wyrównawczym? Czy przypadkiem nie kopci na biało tylko jak jest zimny?
_________________
Pozdrawiam
KuBaB
 
 
 
greg_szczytno 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 277
Skąd: Szczytno

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 14, 2008 19:43   

Mam silniczek 1.6 ale ten sam "problem". W sumie to przejechałem 3000 km i nic nie ubywa nic się nie dzieje z płynami. Kolega mówił że może mam sporo wody w układzie wydechowym ?? cokolwiek by to znaczyło. Z kolei inna opinia - nie masz katalizatora to tak tp wygląda ??
Sam nie wiem co o tym myśleć ale po prostu częściej sprawdzam płyny.
_________________
Pozdrawiam
Szczytno warmia - mazury
 
 
 
peepsiko 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 30
Skąd: Mielec



Wysłany: Czw Lut 14, 2008 23:39   

KuBaB napisał/a:
Sprawdź pozostałe objawy HGF czyli: w jakim stanie jest olej? czy nie ma majonezu pod korkiem i oleju w zbiorniczku wyrównawczym? Czy przypadkiem nie kopci na biało tylko jak jest zimny?


A wiec sprawdzalem olej i jak najbardziej jest w dobrym stanie ( zreszta tak jak pisalem wczesniej wymienialem go 2 tygodnie temu a wiec niedawno ) a kopci nawet po przejechaniu ponad 40 km ( tak naprawde wlasnie wtedy jakos mi to niespasowalo jak chwalilem sie rodzinie autkiem :lol: ) wiec wydaje mi sie ze juz rozgrzany raczej byl i to dobrze ....

[ Dodano: Czw Lut 14, 2008 23:57 ]
A moze to cos z olejem ale innym ostatni zauwazylem ze z okolic rozrzadu mi olej kapie (napewno to nie simering - rozrzad wymieniany z 3 tygodnie temu ) nie wiem zkad to moze kapac ale zauwazylem ze dolna osłona rozrzadu jest mokra a na betonie widac plame .... Moez to byc przyczyna ?? jak tak to zkad to moze kapac wiem ze to nie jest do tematu ale moze tu tkwi problem ??
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 07:40   

Panowie wyjechać na trase,przejechać się troszkę żeby motor rozgrzał się do pracy roboczej i ostro mu w palnik powstawiać przez ok 15-20km jeśli dalej będzie dymić to można się martwić
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
peepsiko 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 30
Skąd: Mielec



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 13:02   

KuBaB napisał/a:
Sprawdź pozostałe objawy HGF czyli: w jakim stanie jest olej? czy nie ma majonezu pod korkiem i oleju w zbiorniczku wyrównawczym? Czy przypadkiem nie kopci na biało tylko jak jest zimny?



Kubab z tyum majonezem miales racje jest ten plyn nie taki jak powinien byc i do tego smierdzi spalinami wiec niestety najprawdopodobniej to głowica... :neutral:
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 14:46   

od razu glowica .... moze to tylko uszczelka
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 14:50   

Pewnie HGF wymień uszczelkę,ale przed tym splanuj głowicę,pomierz śruby czy są ok,wymień uszczelki od kolektorami i będzie OK
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Lut 15, 2008 16:52   

peepsiko napisał/a:
ze dolna osłona rozrzadu jest mokra a na betonie widac plame ....

To raczej wskazuje na wyciek płynu chłodniczego z pompy wody.

Co do kopcenia, to jeśli nie ubywa płynu chłodniczego to na razie winy na HGF bym nie zrzucał.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 17:25   

Skoro płyn jest jakiś nie taki jak powinien być,śmierdzi to coś muśi być nie tak z motorem
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wazzabii 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 176
Skąd: Piła/Poznań



Wysłany: Pią Lut 15, 2008 23:23   

tylko dokrecajcie glowice z odpowiednim momentem, bo zazwyczaj przez to puszcza uszczelka
 
 
 
peepsiko 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 30
Skąd: Mielec



Wysłany: Sob Lut 16, 2008 18:32   

Witam poraz kolejny panowie bylem u mechanika i powiedzial mi zeby narazie nic nie wymieniac i obserwowac temperature i wymienic plyn do chlodnicy jednoczesnie wyczyscic zbiornikczek ... I jak moge to jezdzic duzo zeby dobrze sie auto rozgrzalo (zreszta tak jak pisaliscie wczesniej)Jednak mnie troche to niepokoi bo jak to jest np. uszczelka czy glowica to czy tak naprawde powinienem jezdzic ... Juz sam nie wiem a tak naprawde to malo sie na autach znam i dlatego prosze jak co o wasze opinie ... Co do wycieku tego oleju o ktorym pisalem jest to wyciek najprawdopodobniej z uszczelki pod zaworami czy cos takiego :> pozdrowienia
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Lut 18, 2008 13:51   

peepsiko, zrób jak radził mechanik, choć po tych Twoich słowach:
peepsiko napisał/a:
Kubab z tyum majonezem miales racje jest ten plyn nie taki jak powinien byc i do tego smierdzi spalinami wiec niestety najprawdopodobniej to głowica...

...wszystko wskazuje jednak na HGF.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Lut 18, 2008 15:54   

to ja tez sie podlacze :P objawy nastepujace :
oleju nie ubywa, plynu nie ubywa. Ale nieraz przy wyprzedzaniu widze lusterku dym "bialy". Tak jak autko jest wkrecone na ok5-6tys obrotow. Za chwile jak stane i wkrece go do odcinki to nie pusci ani dymka :/ nie wiem co to moze byc. Balem sie o HGF ale plyny sprawdzam co 1-2 dni :) na wszelki wypadek.
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Lut 18, 2008 16:08   

michone, ja bym się na razie nie przejmował, tylko jeździł i obserwował.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Lut 18, 2008 16:09   

piter34 napisał/a:
michone, ja bym się na razie nie przejmował, tylko jeździł i obserwował.
rok zbieralem na to autko wiec teraz panikuje jak byle uszczelka piszczy :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R414] Mój roverek strasznie kopci na biało
bakteria1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Lip 12, 2011 23:11
darek_wp
Brak nowych postów [R400] Strasznie wysokie sprzęgło...
grz3loo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Lip 19, 2007 18:57
sTERYD
Brak nowych postów [R400/R45/MG ZS] Dmuchawa strasznie warczy
Gość Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 38 Pon Mar 22, 2010 15:24
kasjopea
Brak nowych postów [R400 1.6 16v]Pomocy, Roverek nie odpala...
Pawson Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Nie Sty 10, 2010 15:51
Pawson
Brak nowych postów [R 400 ]Strasznie sie grzeje
bolec0000 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Wto Lip 25, 2017 11:09
bolec0000



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink