Forum Klubu ROVERki.pl :: [118VVC ] oslona dolotu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[118VVC ] oslona dolotu
Autor Wiadomość
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Mar 06, 2008 22:02   [118VVC ] oslona dolotu

Witam, postanowilem przeniesc filtr powietrza w troche inne miejsce, wczesniej byl zamontowany za akumulatorem, wiec co by nie bylo nie mial doplywu chlodnego powietrza. Teraz jest z przodu samochodu, oslonjke zrobilem sam, kupilem alu za 30zl 1mm grubosci, najpierw przymiarki z dykta, pozniej odrysowanie na alu i skrecanie w samochodzie. Ogolnie prace zajely mi jakies 10h, dodatkowo dojdzie wycinanie otworu w masce, juz jest wszystko odrysowane, ale niestety dzis sie dzien skonczyl i nie dalem rady dociagnac wszystkiego do konca.

Tak to wyglada
oslonka


Czy moc sie zwiekszyla w porownaniu do starego setupu, to nie wiem nie hamowalem samochodu,. Napewno bedzie lepiej wygladalo i lepiej pracowalo
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 06, 2008 22:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Mar 06, 2008 23:00   

No ładna, ładna. Nawet ładniejsza od mojej :P
Napewno będzie lepiej
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Nie Mar 09, 2008 23:24   

Może ktoś jeszcze zaprezentuje swoją osłonę termiczną, ja jestem w trakcie budowy już nie długo zapodam foteczki :wink:

Ja to będę robił z blachy ryflowanej bo mam akurat taki arkusz

Twoja jest jak najbardziej OK, teraz tylko doprowadzić power rurę i będzie lala :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Mar 16, 2008 18:47   

E tam power rure :] Maske wycialem :P

wlociszcze

wlociszcze od gory

Zdjecie bylo zrobione tuz po wlozeniu kratki, pozniej jeszcze to ladnie zamalowalem, zeby rdza nie atakowala bardziej niz atakuje :P Dzis niestety dostalem nauczke ze trzeba bylo zrobic oslonke tej kratki przykrecana, bo ktos sobie pozyczyl i nie moge jechac na zlot, bo mi sie filtr utopi:P
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Nie Mar 16, 2008 19:25   

Nie wyglada to estetycznie :( (wg mnie)

czy bez zastosowania http://allegro.pl/item325...uper_tunig.html twoj wlot bedzie spelnial swoje zadanie?? Wedlug mnie kąt pod którym jest maska w stosunku do kierunku jazdy jest zbyt maly, do tego zastosowanie siatki przy takim kącie dodatkowo utrudnia docieranie zimnego powietrza.
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Mar 16, 2008 20:07   

Ma dzialac nie wygladac :] Caly samochod tez estetycznie nie wyglada, ale do 140-150kmh jezdzi jak 240konny CTR, albo bmw 745d ;)

Powietrze wpada, bo patrzylem w ten wlot i jest tak dociety ze dobrze powietrze wlatuje pod mache :) Wlotu nie chce bo wtedy to juz bedzie wygladalo jak 'wies tanczy i spiewa' teraz tylko 'spiewa' ;P
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Mar 17, 2008 09:28   

wlot będzie zdecydowanie lepszy bo ukierunkuje pęd powietrza... ale mam inne pytanie a co będzie jak spadnie deszczyk jak ci zaciągnie wody do silnika to będzie fajnie :rotfl:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Mar 17, 2008 14:45   

Kamil Luczak, masz ponizej 6 sekund do 100km/h ??
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Mar 17, 2008 15:18   

Kamil Luczak napisał/a:
Ma dzialac nie wygladac :] Caly samochod tez estetycznie nie wyglada, ale do 140-150kmh jezdzi jak 240konny CTR, albo bmw 745d ;)

Powietrze wpada, bo patrzylem w ten wlot i jest tak dociety ze dobrze powietrze wlatuje pod mache :) Wlotu nie chce bo wtedy to juz bedzie wygladalo jak 'wies tanczy i spiewa' teraz tylko 'spiewa' ;P


BMW 745D wedlug danych 6,6sek do paki 240km CTR nie mam pojęcia ale zwykły tape r ma jakieś 6,6sek wiec poniżej 6sek raczej nie zejdzie ale i tak na wiosnę liczę na spotkano na kresce:)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Mar 17, 2008 15:50   

jest w Krk 250KM CTR na N/A zrobiony zagadam do chlopa i sie dowiem jak to cisnie :)

a tak btw 300KM CTR z Wawy http://www.youtube.com/watch?v=u3UrgQInGVE
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Mar 17, 2008 22:46   

Jak deszczyk pada to samochod stoi na parkingu, bo nie ma trakcji na 3 pierwszych biegach ;) Jesli juz trzeba wyjechac, bo zmusi nas do tego los ( czyli tak jak dzis i caly ten !@!$#.. tydzien :/ ) to zakladam na wlot aluminiowa plytke, taka z jakiej jest zrobiona klatka dla filtra.
Jakby wlot byl zrobiony jakos centralnie to ok, albo chociaz gdzies z tylu, ale z przodu to bedzie wygladalo juz beznadziejnie, jezdzi u mnie po ochocie seicento z takim czyms i wyglada obrzydliwie :]
Co do przyspieszenia, to samochod wazy 800kg, liczac ze ma jakies 140KM stosunek mocy do masy wychodzi taki jak w tym BMW.

Dwa pogladowe filmiki ;) Tutaj jeszcze sprzeglo mi sie slizgalo, co doskonale slychac, kierowca ATRa zapewniale ze ma 230KM i do momentu jak zaczelismy hamowac on tez cisnal.

W filmiku z EVO sprzeglo slychac jeszcze lepiej, niestety trakcje ten samochod gubil wtedy tylko na mokrym a tak to sprzeglo sie slizgalo i slizgalo :/

ATR vs. 118VVC

EVO VIII vs. 118VVC

I nie pytajcie dlaczego w ulubionych jest kupa Backstreet Boysow :] To konto mojej narzeczonej :P

A tak BTW to nawet na suchym jest problem z trakcja jak jade sam, bo wystarczy ze tocze sie na 1 biegu dam kite i jest gwizd gum, wpinam 2 bieg i znow dosc mocny gwizd. Pewnie to zasluga cudowych balonow 175/70/R14( ktore odkupilem od kumpla za 50zl/szt w stanie celujacym) , ktore maja 120mm styku z gleba :/ Na wiosne w planach jest 195/45/R14 i wtedy zobacze jak bedzie z trakcja, mysle ze czasy do 100kmh sie jeszcze skroca :)
 
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Pon Mar 17, 2008 23:23   

Zmierz go bo jak dla mnie to ma tak ok 7 sek, ciekaw jestes starcia z CTR albo ZRka :)
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Mar 17, 2008 23:56   

tak jak pisalem z z CTRem ktory ma zrobiony dolot oraz wydech czylijakies 220-230KM przy dobrym starcie do 100kmh pol dl dla mnie do 140kmh jestem jeszcze z przodu pozniej roznica mocy robi swoje i ctr wychodzi do przodu :)

Na Trasie Torunskiej zlapalem sie z 220konnym audi TT z rolki od jaki 20kmh, do 140kmh poltorej dl dla mnie. Mam pare filmikow ze scigania min z jazdy za TT 3.2 gdzie idziemy leb w leb
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Wto Mar 18, 2008 07:45   

HaDeSsS, ten "pierdek" powinien zrobic ZRa bez mydla :)
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
HaDeSsS 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Lis 2006
Posty: 615
Skąd: KrK



Wysłany: Wto Mar 18, 2008 08:41   

to jak tak to chodzi to ZR bedzie wachac spaliny :) to w sumie Ci sie dziwie ze nie zrobisz go ladnie wizualnie tylko wcinasz jakis siatex w maske :P
_________________
Psssssssssssssssssssyyyyt :D
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Mar 18, 2008 10:06   

bo na wyglad wizualny wydaje pieniadze na mnie :P Jak sie zrobi sucho to moge sie z jakims ZRem ustawic w wawie. A tak BTW tam co jade z tym ATRem to jade z kumplem, 2 dni temu mierzylem czasy do 100kmh i z kumplem wychodzi o pol sec wolniej czyli prawie dlugosc 'projektu' ;)

[ Dodano: Sob Mar 22, 2008 18:55 ]
wlasnie na czerniakowskiej spotkalem nowego CTRa, czarny koles za kierownica z fajna blondyneczka, ja z moja blondyneczka ten ( brat :P ) . Ze startu oszukal bo niby zaspal a jak wpialem 2 to mialem niskie obroty wzial mnie o pol dl samochodu, a do 160kmh byl juz dobra dl z tylu. Nowy CTR w porownaniu do starego nie jedzie :/
 
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Sob Mar 22, 2008 20:35   

Senn napisał/a:
HaDeSsS, ten "pierdek" powinien zrobic ZRa bez mydla :)


Dobrze mówi :D seryjnym Gti zaledwie 103konnym objechałem wczoraj kolegę w 180konnym Civicu. Dokładnie to pierwsze 200-250 metrów moje a reszta jego :D Z ciekawości sprawdzałem dziś kompresję - 14-14,2 na każdym tłoku :rotfl:
Ja chce VVC z Emeraldem :(
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 22, 2008 20:51   

Kamil Luczak napisał/a:
Nowy CTR w porownaniu do starego nie jedzie

Waga... waga... :(
To już nie to samo... :(
Jakby CTR staną z CRX'em to by dopiero była żenada...
Mój R623 (czyli Accord) książkowo waży 1340 kg, a nowy CTR waży jedyne 1324 kg...
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Mar 22, 2008 23:13   

Macieju, jeszcze zalezy z jakim CRXem ;) Sa w Wawie takie ktore maja ponad 200KM i lykaja mnie bez problemu :P
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Mar 22, 2008 23:15   

Tomi_114 napisał/a:
Senn napisał/a:
HaDeSsS, ten "pierdek" powinien zrobic ZRa bez mydla :)


Dobrze mówi :D seryjnym Gti zaledwie 103konnym objechałem wczoraj kolegę w 180konnym Civicu. Dokładnie to pierwsze 200-250 metrów moje a reszta jego :D Z ciekawości sprawdzałem dziś kompresję - 14-14,2 na każdym tłoku :rotfl:
Ja chce VVC z Emeraldem :(



114GTI seria 8,8 sek do paczki...
mówisz ze objechałeś Civa z 180km jeśli te 180 km było wynikiem 2x magnetyzerów po 15km, tłumik pseudo mugen plus 20km oraz naklejka "tjuningowa" plus 20km to oki :)

ps. jaki kolega ma nick na forum civic klub bo sadzę że powinien być, bo coś znaleźć nie mogę .. ewentualnie jaki silnik w jakiej budzie...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Turbinka do dolotu
raper1987 Tuning mechaniczny 7 Czw Lut 21, 2008 18:25
Dam-Kam



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink