Forum Klubu ROVERki.pl :: Felgi Roverek 114 GTI JUZ ZALOZONE
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Felgi Roverek 114 GTI JUZ ZALOZONE
Autor Wiadomość
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 12:54   

dobryziom napisał/a:

Bez przesady kwestia nakrętek z kołnierzami i dobrego skręcenia lub nakrętek pływających i będzie git wczoraj przerabiałem ten temat na żywo :rotfl:


Nie do końca. Jeszcze otwór centrujący. Jeśli będzie za duży to będzie bicie powyżej 100km/h bo też to przerabiałem z felgami z Fiata. Wiem wiem pierścienie centrujące.... tylko po co tyle kombinować skoro felgi z MGF mają właściwy rozstaw, otwór centrujący i ET.
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 12:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 13:01   

Tomi_114 napisał/a:
dobryziom napisał/a:

Bez przesady kwestia nakrętek z kołnierzami i dobrego skręcenia lub nakrętek pływających i będzie git wczoraj przerabiałem ten temat na żywo :rotfl:


Nie do końca. Jeszcze otwór centrujący. Jeśli będzie za duży to będzie bicie powyżej 100km/h bo też to przerabiałem z felgami z Fiata. Wiem wiem pierścienie centrujące.... tylko po co tyle kombinować skoro felgi z MGF mają właściwy rozstaw, otwór centrujący i ET.



Z tym biciem to bym nie przesadzał bo jeśli śruby dobrze trzymają to nie powinno go być ale wiadomo po co robić sobie pod górkę poza tym miało to być znowu niskobudżetowo a wyjdzie pewnie na to samo jak by kupić od MGF :rotfl: tez sie dziwie ze nie 15cali z jakaś porządną 205...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 13:15   

dobryziom napisał/a:
tez sie dziwie ze nie 15cali z jakaś porządną 205...

Otóż to. ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Czw Kwi 03, 2008 13:21   

dobryziom napisał/a:

pewnie na to samo jak by kupić od MGF :rotfl: tez sie dziwie ze nie 15cali z jakaś porządną 205...


Felgi z MGF były ostatnio na Allegro po 500zł/komplet. Oponki - 195/45 R15 - ja kupiłem Uniroyal RainSport 1 komplet nowych za 1000zł z 2007r.
Teraz kwestia kalkulacji. Co tańsze ;) Druga sprawa. Felgi z MGF są na tyle lepsze ze idealnie pasuje ET. Koła stoja szeroko. Auto zachowuje sie naprawdę pewnie na drodze przy oponkach 195.
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Kwi 04, 2008 09:36   

Tomi powiem Ciszczerze ze myslalem o 15" ale z tylu przed kolem jest jakis kwal czegos, nie wiem od czego to. Miedzy kolo a wlasnie to nie moge malego palca wsadzic, wiec jakbym dal 15" to by sie tam zaklinowalo. Tego sie najbardziej obawialem i dlatego zdecydowalem ise na 14". Mam pierscienie centrujace gratis, mam nakretki plywajace.

A co do tej wystajacej czesci to myslalem czy by tego nie zeszlifowac troche, ale boje sie zeby czegos nie rozwalic :/
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Kwi 04, 2008 12:43   

Kamil Luczak napisał/a:
Tomi powiem Ciszczerze ze myslalem o 15" ale z tylu przed kolem jest jakis kwal czegos, nie wiem od czego to. Miedzy kolo a wlasnie to nie moge malego palca wsadzic, wiec jakbym dal 15" to by sie tam zaklinowalo. Tego sie najbardziej obawialem i dlatego zdecydowalem ise na 14". Mam pierscienie centrujace gratis, mam nakretki plywajace.

A co do tej wystajacej czesci to myslalem czy by tego nie zeszlifowac troche, ale boje sie zeby czegos nie rozwalic :/



jak to kawał czegoś? trzeba wejść pod samochód i zobaczyć może po prostu uderzyłeś w coś i sie trochę blachy odkształciło:)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Kwi 04, 2008 20:49   

nie to jest przy tylnym zawiasie jakby od przodu opony, z obydwu stron.
 
 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Nie Kwi 06, 2008 17:52   

Kamil Luczak napisał/a:
nie to jest przy tylnym zawiasie jakby od przodu opony, z obydwu stron.


To coś to zbędny kawałek metalu który należy delikatnie szlifnac przy wkładaniu 15 a nawe14 przy zbyt wysokim profilu. Jak widzisz mój stoi na 15 i nic mu się nie dzieje ;)
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Kwi 06, 2008 18:33   

a mozesz dac jakas fotke tego jak to jest zeszlifowane? Bo wczoraj to sobie ogladalem to o ile dobre widzialem to jest jakby jakis zawias, w srodku tego czegos cos przebiega. Kurde potrafie sie okreslic nie ma co :mrgreen: Tez myslalem o tym zeby to zeszlifowac, ale balem sie ze moge przesadzic. Jakby jezdzic np na 14" w zimie i 15" w lecie, to mozna byloby wieksze tarcze wsadzic :D
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pon Kwi 07, 2008 16:22   

Co do otworu centrującego w felgach to bez pierścieni albo przerobienia się nie obejdzie, ja kombinowałem na różne strony, tyle że u mnie był 1mm za duże otwory w feldze i bicia nie udało mi się wyeliminować tanimi pierścieniami.
Koszt przerobienia felg na roverowe (otwór centrujący) - 50zł
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 16:52   

Tanie pierscienie tzn ?:>
 
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Kwi 08, 2008 20:52   

Zapewne plastiki
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Kwi 09, 2008 07:52   

Sachar napisał/a:
Zapewne plastiki

Tak właśnie, kosztowały praktycznie tyle co przerobienie felg.
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Kwi 09, 2008 14:11   

oooo to fajnie, mam wlasnie plastikowe, ale zajebiscie mocne bo probowalem je w rekach zlamac i nic ( zeby nie byl oto slabiutki nie jestem raczej :] ) no ale zobaczymy co bedzie dalej. Kupilem je od firmy ktora zajmuje sie robieniem pierscieni i ogolnie takich rzeczy do samochodow, jak np sruby, dystanse itd

[ Dodano: Czw Maj 01, 2008 09:49 ]
No i po dluzszej chwili walki i 2 dniach zalamania udalo sie zalozyc felgi :D



Nie sa kwintesencja urody, ale nie wygladaja zle. 15" wygladaly by o niebo lepiej :P

Taka jest roznica miedzy starym kapciochem a nowym

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] Mój Roverek po zmianach
Moloch Tuning wizualny 10 Nie Lip 26, 2009 22:34
Moloch
Brak nowych postów R 75 Felgi 16 17
Andrew75 Tuning wizualny 15 Pon Lis 08, 2010 19:38
Andrew75
Brak nowych postów felgi
pawciu87 Tuning wizualny 13 Wto Mar 20, 2007 07:42
Gość
Brak nowych postów Felgi do 416
piter34 Tuning wizualny 6 Pią Mar 16, 2007 15:57
Gość
Brak nowych postów Felgi do R 620
Marcin620 Tuning wizualny 16 Sob Cze 01, 2013 11:37
BlackD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink