Forum Klubu ROVERki.pl :: R[All] modulator
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
R[All] modulator
Autor Wiadomość
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 23:52   R[All] modulator

Mam takie pytanie, czy wedlug was przy zimnej pogodzie roverki chodza lepiej?
Pytam bo znalazlem jakis taki modulator powietrza, ktory niby oszukuje ECU ze temp dolotowego powietrza jest nizsza. Czy takie cos jest wogule mozliwe?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 10, 2008 23:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 00:07   

hehe mogę ci powiedzieć ze u mnie jak jest zimno albo najlepiej odr azu po deszczu furka dostaje kopa zasługa dobrze chłodzonego IC :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 00:29   

To myslisz ze takie cos mogloby oszukac kompa zeby robil lepsza mieszanke?
Tylko niewiem czy u mnie zadziala, bo teraz wstawilem power rure pod zderzak :mrgreen: i lapie tylko zimniutkie powietrze. Jakby troche lepiej zaczal chodzic, tylko ze boje sie zeby on mi czasem jakiegos deszczu nie nazbieral do filtra.
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 00:58   

nie tylko roverki, kazdy silnik
im jest chlodniej tym powietrze jest gęstsze i wiecej go wlatuje do komory spalania
oszukanie kompa przez czujnik tu nic nie da
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 10:13   

No to wystarczy mi chyba power rura :ok: , dzieki za opinie
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 14:00   

ren modulator to nic innego jak rezystor zamiast czujnika temperatury. Przy cieplym rzadkim powietrzu mieszanka jest zbyt uboga co zle wplywa na auto... Poczytaj o chipie na forum poruszalismy ten temat :P
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 14:14   

rodi* napisał/a:
wstawilem power rure pod zderzak :mrgreen: i lapie tylko zimniutkie powietrze
Możesz pokazać jak to wygląda dokładnie na jakimś zdjęciu?
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 15:25   

Wyglada to tak, tylko to jest prowizorka wiec prosze sie nie smiac :mrgreen: . W planie jest montaz pod zderzakiem, zeby bralo powietrze z wlotow
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 15:29   

Dzięki :) . No, trochę niebezpiecznie tak bez żadnej osłony, może nalecieć wody, ja bym jednak do czasu pełnej modyfikacji pozostał przy oryginalnej wersji. Wiem, wiem, ona jest bez sensu, podobnie jak ta poprawka z biuletynów serwisowych, żeby tą rurę dać przed akumulator (nie ma tam miejsca, żeby to zrobić przyzwoicie i nie ma też szans bez obcięcia rury).

[ Dodano: Pią Kwi 11, 2008 15:32 ]
Mój opis odnosi sie do 620 SDi, Twój jak teraz na zdjęciu zauważyłem do 414i, ale pewnie tam też nie jest to w oryginale jakoś dobrze rozwiązane.
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pią Kwi 11, 2008 19:21   

U mnie w standardzie byla ona obok akumulatora, przed nim to napewno ona nie wejdzie. A z przywroceniem do stanu poprzedniego to moze byc maly problemik. Trzeba wyjmowac akumulator i pewnie odlaczac wiazki od swiatel, a na to niemam czasu. Gdy juz znajde chwile to wsadze ja pod zderzak.
Jak myslicie, potrzebny jest taki jakby lejek na koncu zeby chwytal wiecej powietrza?
 
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Nie Cze 22, 2008 17:54   

Nie modulator tylko MAFamp, wpina się go między przepływkę a ECU. Uwalnia moc która jest obniżona w zakresie niskich obrotów ze względu na zanieczyszczenie produkowane przez silnik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink