Forum Klubu ROVERki.pl :: R618 98' kompresor
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
R618 98' kompresor

co o tym sądzicie
Autor Wiadomość
sila 



Dołączył: 23 Kwi 2005
Posty: 27
Skąd: Biłgoraj



Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 20:01   R618 98' kompresor

witam. mam takie pytanko. co sądzicie o zamontowaniu kompresora w moim roverku. warto sie bawić? jeżeli tak to co dokładnie powinienem kupić. pytam bo niedługo lece do stanów i korzystają z taniego dolara może cośbym kupił tylko co? widziałem już w necie orzeróbki hond, ale nic nie mogłem znaleźć o roverka. dzieki za odpowiedź
aha jeszce takie pytanko czy coś takiego wogóle będzie działać?
Kod:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Honda-Supercharger-Turbo-Vtec-Civic-Prelude-Accord-CRX_W0QQitemZ330227630183QQcmdZViewItem
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 20:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 22:33   

wedlug mnie lepszym rozwiazaniem bedzie znalezienie zajechanego silnika 1.8 turbo od r75 i przelozenie osprzetu
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Kwi 18, 2008 22:51   

kupić to nie problem bo trochę tego jest gorzej z montażem bo nie sadze żeby jakaś firma tuningowa sie tego podjęła z braku doświadczenia...

ps. jedyny przypadek o którym słyszałem to biała Honda Civic VTI z kompresorem bardzo udany projekt ale koleś z tego co kojarzę robił to sam.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
sila 



Dołączył: 23 Kwi 2005
Posty: 27
Skąd: Biłgoraj



Wysłany: Sob Kwi 19, 2008 09:19   

to co polecacie. chodzi mi o jakiś sofcić tak żeby z max 20% wyciągnąć. jeżeli bym zrobił kompletny dolot i wylot to by wystarczyło. ile bym musiał w to zainwestować? i u kogo najlepiej to zamówić ( p. Tomala, el-tec). czy przy zamontowaniu kompresora trzeba to jeszcze stroić? czy wystarczy sam montaż? pytam bo samozaparcia mi nie brakuję i może bym sie tego podjął. ponawiam pytanie odnośnie tego kompresora z ebay. według opisu daje doładowanie 2-3 psi ok 0,2 bara. czy to nie za mało i czy zysk nie zostanie zniwelowany przez zużycie prądu przez ten kompresor. cena 60$ można by bylo zaryzykować. a gdyby to tak połączyć z "power rurą"
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Kwi 19, 2008 10:59   

A cos Ty sie tak uparl na kompresor? w R75 jest Turbo, wiec mozesz turbo zaplikowac. Pewnie ze trzeba stroic. Nie wiem czy do zwyklego jezdzenia po ulicy chce Ci sie pakowac 4tys zl w dolot i wydech, w dodatku do kanapowozu. Poza tym jesli myslisz o turbo/kompresor, to trzeba juz wtedy wydech pod to wlasnie robic, a zrobienie wydechu pod N/A a potem zalozenie turbo mija sie z celem, bo trzeba kolektor wydechowy wymieniac znowu i masz strate 1000zl
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sob Kwi 19, 2008 14:33   

:shock: :mrgreen: :shock: :mrgreen: wejdzcie zobaczcie na ta strona o jaki kompresor chodzi.... ja myslalem ze kolega powaznie pyta a tu o elektryczny wiatraczek od procesora :D
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
Kamil79 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 207
Skąd: mazury



Wysłany: Sob Kwi 19, 2008 14:44   

Prosty przykład, odkręć rurę dolotu od kolektora dolotowego, odpal silnik i spróbuj zatkać kolektor. Zobaczysz ile silnik potrzebuje powietrza na wolnych obrotach, dodaj gazu i zobacz jaki ciąg jest. Potem uruchom tą zabawkę z linku i zobacz jak to dmucha. Jak dla mnie to stoi na równi z magnetyzerami i strumienicami z allegro.
W tej dziedzinie nie ma półśrodków - albo turbina , albo kompresor.
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Kwi 19, 2008 19:36   

albo N/A :P A tu sie okaze ze to cos daje 20KM i kazdemu pala zmieknie :P Jak masz zbedna gotowke kup przetestuj i daj znac jak dziala:)
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Nie Kwi 20, 2008 09:48   

gdyby to było takie proste wszyscy by na tym latali... dodawali by nawet do normalnego turbo, aby zmniejszyć turbodziure...
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
kqba 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 262
Skąd: Żory



Wysłany: Pią Cze 06, 2008 14:44   

Mój brat jutro odbiera zabawkę z kompresją:
http://forum.streetshadow...t=4683&start=45

Przyrost w stosunku do serii + 60km (przy niższej temperaturze może być sporo więcej)
Dosyć droga zabawa, bo nie wystarczy sama wymiana kolektora na kompresor. Cenę podbijają te różne pierdółki i robocizna.
Do Rovera nie polecałbym kompresora ze względu na słabe chłodzenie K serii. W Hondzie już się mocno grzeje (a jest natrysk oleju na tłoki), więc bez IC się chyba nie obejdzie.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Cze 06, 2008 15:08   

bez IC jak ma sie nie grzać...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Cze 06, 2008 15:19   

Drobna uwaga ;) R R618 jest silnik hondy, więc proponowane graty od R75 raczej średnio będą pasować ;) Co do kompresorka to :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Cze 06, 2008 15:30   

Brt napisał/a:
Drobna uwaga ;) R R618 jest silnik hondy, więc proponowane graty od R75 raczej średnio będą pasować ;) Co do kompresorka to :mrgreen:

Dokładnie - trzeba szukać klocków do silnika F18 albo najłatwiej to szukać kompletnego silnika H22 JDM i po kłopocie - 200 KM w serii - po co się rozdrabniać, a koszty będą prawdopodobnie podobne co przy montażu kompresora. :D
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR 160] Kompresor ??
jrdarus1 Tuning mechaniczny 48 Sro Lut 27, 2013 21:47
Kozik
Brak nowych postów MGF kompresor
misiekdziku Tuning mechaniczny 37 Wto Kwi 10, 2012 18:24
Kozik
Brak nowych postów MG ZR 160 + KOMPRESOR? CZY SILNIK WYTRZYMA?
Mgik160 Tuning mechaniczny 19 Pon Lis 03, 2014 11:41
Strzemo
Brak nowych postów [zr160] Turbo czy Kompresor
Adam160 Tuning mechaniczny 6 Pon Lip 25, 2011 09:34
Kozik
Brak nowych postów R216 GTi 94r D16A8 Kompresor.
PabloWROC Tuning mechaniczny 1 Nie Lip 05, 2009 23:06
michone



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink