Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Pękające dźwigienki zaworowe
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Pękające dźwigienki zaworowe
Autor Wiadomość
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Sro Cze 11, 2008 22:07   [R75] Pękające dźwigienki zaworowe
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Ten silnik do 2003 i tak byl dosyc pechowy dla BMW (czyt.pekajace dzwigienki zaworowe),wiec nie na miejscu byloby podnoszenie w nim mocy momentu czy czegokolwiek.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Gru 07, 2010 22:33, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Cze 11, 2008 22:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
henryk 



Pomógł: 74 razy
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Opole



Wysłany: Czw Cze 12, 2008 00:39   

Zukowaty napisał/a:
pekajace dzwigienki zaworowe
- chyba jeszcze tego na tym Forum nie przerabiano. A podniesienie momentu, mocy czy czegokolwiek w jakiś konkretny sposób na rzeczone dźwigienki wpływa?
_________________
Pozdrawiam, Henryk
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Cze 12, 2008 01:03   

Dzwigienki pekaly w dieslach do 2003 co bylo glowna wada silnikow BMW.Przy awarii poprostu kupuje sie nowe wyprodukowane po 2003 i silniczek perelka o ile nie narobi sie masakra pod glowica (dzwigienka peknie i zablokuje zawor w pozycji otwartej bo tak tez juz widzialem)
Pierwszy lepszy przyklad znaleziony w sieci
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Ostatnio zmieniony przez Zukowaty Pią Cze 13, 2008 04:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kris 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 25 Cze 2001
Posty: 526
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Czw Cze 12, 2008 08:15   

Zukowaty napisał/a:
...........................glowica (dzwigienka peknie i zablokuje zawor w pozycji otwartej bo tak tez juz widzialem)
Pierwszy lepszy przyklad znaleziony w sieci


Oooo coś nowego, pierwszy raz o tym słyszę, znaczy nie trafia się tak znowu często, wszak na naszym forum większość to chyba diesle.
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Cze 12, 2008 08:18   

No diesle diesle.Ja nie wzialem klekota choc byl w tej samej cenie wlasnie ze wzgledu ze byl przed 2003.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Dam-Kam 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 1182
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Cze 12, 2008 08:31   

a widzisz... ja słyszałem zupęłnie co innego :razz: te silniki bez wiekszych problemów osiągają po 500tyś km :smile: ja mam podciągniętą moc i nic sie z tego powodu nie dzieje :grin:
 
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Czw Cze 12, 2008 08:41   

Nie mowie ze nie bedzie jezdzil bo 2 litrowy klekot jak by nie przejechal 500 tys to by byl wstyd,pewnie moim V6 zrobie tyle na dobrym oleju skoro poldkiem przejechalem bez remontu 300tys i chodzil jeszcze.Mowie tylko ze maja jakas tam wade i tak czytajac to to co widzialem kiedys w 75 to nie byl przypadek bo wpisalem tylko w google haslo i mi wywalilo tego linka co wkleilem.Podejrzewam ze jak by poszukac na jakis angielskich forach to by tego wiecej znalazl.Wazne ze jezdzi i sie nie psuje(za bardzo przynajmniej :) ) Tak tylko poruszylem temat podnoszenia mocy z mysla o tej wadzie.
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Cze 12, 2008 10:53   

Zukowaty napisał/a:
Pierwszy lepszy przyklad znaleziony w sieci

Znajdziesz więcej? :roll:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Cze 12, 2008 13:49   

No właśnie!!! Takie przypadki są chyba sporadyczne. Bo znam gościa, który ma 320D z takim silnikiem jak u mnie od nowości i ma przejechane 290 tyś i jakoś nic nie padło oprócz czujnika wałka i przepływomierza.
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Czw Cze 12, 2008 15:21   

choć silnik jest od bmw to w roverku nie ma problemu z dzwigienkami ponieważ knstrukcyjnie jest inny to typ M47R
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Zukowaty 




Pomógł: 155 razy
Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Pią Cze 13, 2008 00:09   

LINK Prosze bardzo.Co prawda nie dokladnie to ale tez silniki BMW tylko Pb.Ogolnie BMW jest skonstruowane tak ze w razie uszkodzenia rozrzadu pekaja te dzwigienki i nic sie nie powinno stac.Moze pozniej to w Roverze zmodernizowali ale wiem ze w BMW nadal w niektorych silnikach to jest wada.W Dytrychu tez to potwierdzaja bo kiedys prowadzili R jak jeszcze istnial i mieli kilka przypadkow ale moze rzeczywiscie nie jest to na tyle powszechne zeby bylo glosno.W kazdym razie co jakis czas sie pojawia info i tyle.Jak sa te dzwigienki po ang. to moze cos by wyszperal na tych ang. forach?
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] - pękające sprężyny - Tyre Protector Kit - RSC000131
R75 Rover serii 75, MG ZT 0 Sob Sie 15, 2015 23:05
R75



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink