Forum Klubu ROVERki.pl :: [R-200 1.4 16v 98R] Toczenie koła zamachowego
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R-200 1.4 16v 98R] Toczenie koła zamachowego
Autor Wiadomość
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lip 14, 2008 22:59   

nie cvh tylko ohc
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 14, 2008 22:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lip 14, 2008 23:09   

rodi widzę że to koło jest lżejsze o 30% od serii z tego co czytałem powyżej 20% tak jak pisał Sarach wymagane są dalsze modyfikacje bez tego silnik może sie wy..srac :( [/b]
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Wto Lip 15, 2008 00:34   

No to lipa :nook: Same kolo to jeszcze bym se wymienil, ale wymiana walkow i jeszcze czegos to chyba juz sie nieoplacalne robi(chyba ze bede mial jakies lewe 500e :roll: ).
Narazie w najblizszej przyszlosci jest plan na przepustnice od ZRki
 
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Wto Lip 15, 2008 10:11   

Sachar,

Masz wykres na którym OVH kręci się do 9 tysi... to jest jednostka starsza od CVH a zakręcić CVH do 7500 koła to już wyczyn...


Jakoś trudno mi w to uwierzyć dlatego bym chciał wykres...

Po prostu znam motory OHV, CVH i Zetec bardzo dobrze
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lip 15, 2008 11:33   

Zakręcić to pewnie sie da bo przesunąć odcinkę to nie problem tylko jestem ciekawy jak z żywotnością... Wystarcz popatrzeć na zegar EGT w czasie jazdy jak temp. rośnie w czasie zwiększenia obrotów :/
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lip 15, 2008 12:25   

z tymi niutkami to dziwne rzeczy piszecie :roll: kumple z klubu VU w Vectrach V6 zakaldaja stoczone lub kupuja juz gotowe lzejsze zamachy i sa zachwyceni!!! na flegach 19 cali auto pali kapcie na 2 biegu az milo, wkreca sie jak kosiarka i jedzie zdecydowanie lepiej....nikt nie zanotowal spadku Nm, V6 jest bardzo mulasta powiedzmy do 2tys obr bo kolo wazy chyba 16kg, po odchudzeniu auto juz nie muli od dolu i znacznie lepiej jedzie...i to nie tylko w V6 ale takze w x20xev, czyli zwykly 2.0 R4, kolega zalozyl 4-2-1, czip z allegro, lekkie kolo i krotsza skrzynia i mial wzrost 11KM i 11Nm, takze nie bardzo lapie o co kaman z tym traceniem Nm...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
Ostatnio zmieniony przez Brt Wto Lip 15, 2008 12:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lip 15, 2008 12:28   

Markzo, pokaż wykres, na którym widać, że przybyło 11KM i 11Nm. :ok:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lip 15, 2008 14:17   

juz szukam, jesli nie znajde to wkleje tabele wynikow wyscigow na 1/4mili na zlocie VU 2008r. gdzie ten x20xev w vectrze A pozamiatal wlasciwie wsio ( poza klasa outlow - VA 3.0 Astra 3.0 OPC2.8:)

[ Dodano: Wto Lip 15, 2008 14:21 ]
http://www.forum.vectra-u...t=29782&page=38

prosze bardzo ,niestety bez wykresu ale po wizycie u autoseby:) auto mialo seryjnie chyba 20ne i potem swap na x20xev i te mody zrobione:) zaraz poszukam seryjnych parametrow 2.0ecoteca:)

[ Dodano: Wto Lip 15, 2008 14:27 ]
http://www.niski.webd.pl/gsi/dane.html

2 kolumna tabelki:)

[ Dodano: Wto Lip 15, 2008 14:28 ]
nie moge znalezc tego watku w ktorym Kuki pisze o tych 11KM i 11Nm....
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lip 15, 2008 14:45   

Ja tam nie widzę nic o kole zamachowym na wskazanej stronie. Mowa jest jedynie o jakichś "programach".
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lip 15, 2008 15:19   

Piterku a daj na 1 strone tematu kukiego:) masz liste wszystkich modow:) program byl robiony juz po zlocie tak na marginesie, wygrywal na czipe z allegro :shock:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Lip 15, 2008 15:52   

kolo zamachowe podczas dodawania gazu kręci się coraz szybciej. Wbijając wyższy bieg koło zamachowe jest rozpędzone i łatwiej się autku jedzie. Jesli dasz lżejsze koło to po wbiciu wyższego biegu koło zamachowe szybko straci na prędkości i bedzię cieżej ciągnąć od dołu...

Wszystko bedzie ok jeśli bedziesz autko kręcił na każdym biegu do odcinki... ale w momencie gdy wbijesz czwarty bieg mając 3k obr na 3 możesz mieć problem...
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lip 15, 2008 15:56   

Markzo napisał/a:
Piterku a daj na 1 strone tematu kukiego:) masz liste wszystkich modow:) program byl robiony juz po zlocie tak na marginesie, wygrywal na czipe z allegro :shock:

Jest na liście modów lekkie koło (obok "* regeneracja glowicy i lekka obrobka kanalow wydechowych oraz kolektora "), ale gdzie jest wykres z hamowni?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lip 15, 2008 16:15   

napisal ze da skan ale jak widac nie dal:( a szkoda bo jestem ciekawy jak wyglada:)zreszta pozamiatal Vectre i500 (seria 194KM a tamta miala bodajze 202KM i wiecje niutkow) na 1.4 mili wiec kurde to autko musi naprawde jechac...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lip 15, 2008 16:18   

Markzo napisał/a:
wiec kurde to autko musi naprawde jechac...

Nie twierdzę, że nie jedzie, tym bardziej, że pisano o tym, iż lekkie koło zamachowe daje poprawę osiągów na wysokich obrotach. Gorzej jest w zakresie "użytkowym".
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lip 15, 2008 16:28   

narazie mam robote na drugim komputerku, mysle ze wieczorem znajde chwile i przepatrze kilka tematow, bo gdzies przewijaly sie wykresy kilku aut, mozna tez przepatrzyc teamt kukiego ale 30 kilka stron to duuuuzo czytania:/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Lip 15, 2008 16:51   

dla niedowiarków :
chojnacki


cytat : "Zamieszczony obok wykres modyfikacji koła zamachowe w Astrze Buniego pokazał przyrost mocy i momenty jedynie w samej górze obrotów, daje więc to efekt przy mocnym kręceniu silnika. Jest to jednak przypadek silnika 16V a więc efekty w stosunku do 8V są na pewno inne...
Muszę dodać iż jest jednak negatywny wpływ odchudzenia koła zamachowego. Otóz sam moment startu w niskich obrotów (ponżej 1,5 tys.) wiąże się z lekkim drżeniem silnika i pogorszeniem płynności łapania sprzęgła, jest to jak podejżewam efekt zmniejszenia bezwładności motoru. Efektu tego nie było wcześniej i jestem przekonany że wynika właśnie z odchudzenia koła zamachowego.... ale jest to jedyny drobny minusik Na wyższych biegach absolutnie nie ma takiego objawu!!!

"
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
Sachar 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Lip 15, 2008 23:33   

kolin napisał/a:
Sachar,

Masz wykres na którym OVH kręci się do 9 tysi... to jest jednostka starsza od CVH a zakręcić CVH do 7500 koła to już wyczyn...
Jakoś trudno mi w to uwierzyć dlatego bym chciał wykres...
Po prostu znam motory OHV, CVH i Zetec bardzo dobrze


Sprawdzę, może jeszcze kumpel ma wykres. A to że jednostka jest starsza od cvh niewiele znaczy - w latach siedemdziesiątych capri zakspeed 1.3 turbo kręciło do 9200 i przy doładowaniu 1,9 bar miało pod 500 kucy :) . Jako ciekawostkę mogę powiedzieć, że moje seryjne 2.8 koeln dokręcało się bez problemów do 7,5 tysia, a ten silnik to jeszcze pamięta czasy imperium rzymskiego :) Ale to już tematy nie na to forum.
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sro Lip 16, 2008 07:47   

Sachar, Na podwójnych Weberach siedział ten 2.0 ?

P.S to jest ten sam motor co w Polonezie siedział jak dobrze myślę...

Mam nadzieje, że kiedyś będziemy mieć okazje do pogadania, bo lubię stare silniki :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 17, 2008 14:25   

http://www.fotosik.pl/sho...cfd7a02cd532332

obiecany wykres:)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Lip 17, 2008 14:36   

OK, ale czy to są dwa pomiary auta PO modyfikacjach?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r200]Toczenie kola zamachowego 1.6 16V
mgzr160 Tuning mechaniczny 2 Sob Sty 11, 2014 16:28
tronsek
Brak nowych postów (MG ZR 1.8 VVC 160hp) stoczenie kola zamachowego
spider Tuning mechaniczny 6 Pon Lis 25, 2013 22:37
spider
Brak nowych postów [R75] ZAMIENNIK KOŁA DWUMASOWEGO NA SZTYWNE w 2,0CDT ???
max3531 Tuning mechaniczny 9 Sro Lis 28, 2012 23:26
pazdzi0h



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink