rodi widzę że to koło jest lżejsze o 30% od serii z tego co czytałem powyżej 20% tak jak pisał Sarach wymagane są dalsze modyfikacje bez tego silnik może sie wy..srac [/b]
No to lipa Same kolo to jeszcze bym se wymienil, ale wymiana walkow i jeszcze czegos to chyba juz sie nieoplacalne robi(chyba ze bede mial jakies lewe 500e ).
Narazie w najblizszej przyszlosci jest plan na przepustnice od ZRki
Zakręcić to pewnie sie da bo przesunąć odcinkę to nie problem tylko jestem ciekawy jak z żywotnością... Wystarcz popatrzeć na zegar EGT w czasie jazdy jak temp. rośnie w czasie zwiększenia obrotów
z tymi niutkami to dziwne rzeczy piszecie kumple z klubu VU w Vectrach V6 zakaldaja stoczone lub kupuja juz gotowe lzejsze zamachy i sa zachwyceni!!! na flegach 19 cali auto pali kapcie na 2 biegu az milo, wkreca sie jak kosiarka i jedzie zdecydowanie lepiej....nikt nie zanotowal spadku Nm, V6 jest bardzo mulasta powiedzmy do 2tys obr bo kolo wazy chyba 16kg, po odchudzeniu auto juz nie muli od dolu i znacznie lepiej jedzie...i to nie tylko w V6 ale takze w x20xev, czyli zwykly 2.0 R4, kolega zalozyl 4-2-1, czip z allegro, lekkie kolo i krotsza skrzynia i mial wzrost 11KM i 11Nm, takze nie bardzo lapie o co kaman z tym traceniem Nm...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Ostatnio zmieniony przez Brt Wto Lip 15, 2008 12:27, w całości zmieniany 1 raz
juz szukam, jesli nie znajde to wkleje tabele wynikow wyscigow na 1/4mili na zlocie VU 2008r. gdzie ten x20xev w vectrze A pozamiatal wlasciwie wsio ( poza klasa outlow - VA 3.0 Astra 3.0 OPC2.8:)
prosze bardzo ,niestety bez wykresu ale po wizycie u autoseby:) auto mialo seryjnie chyba 20ne i potem swap na x20xev i te mody zrobione:) zaraz poszukam seryjnych parametrow 2.0ecoteca:)
Piterku a daj na 1 strone tematu kukiego:) masz liste wszystkich modow:) program byl robiony juz po zlocie tak na marginesie, wygrywal na czipe z allegro
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
kolo zamachowe podczas dodawania gazu kręci się coraz szybciej. Wbijając wyższy bieg koło zamachowe jest rozpędzone i łatwiej się autku jedzie. Jesli dasz lżejsze koło to po wbiciu wyższego biegu koło zamachowe szybko straci na prędkości i bedzię cieżej ciągnąć od dołu...
Wszystko bedzie ok jeśli bedziesz autko kręcił na każdym biegu do odcinki... ale w momencie gdy wbijesz czwarty bieg mając 3k obr na 3 możesz mieć problem...
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Piterku a daj na 1 strone tematu kukiego:) masz liste wszystkich modow:) program byl robiony juz po zlocie tak na marginesie, wygrywal na czipe z allegro
Jest na liście modów lekkie koło (obok "* regeneracja glowicy i lekka obrobka kanalow wydechowych oraz kolektora "), ale gdzie jest wykres z hamowni?
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
napisal ze da skan ale jak widac nie dal:( a szkoda bo jestem ciekawy jak wyglada:)zreszta pozamiatal Vectre i500 (seria 194KM a tamta miala bodajze 202KM i wiecje niutkow) na 1.4 mili wiec kurde to autko musi naprawde jechac...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie twierdzę, że nie jedzie, tym bardziej, że pisano o tym, iż lekkie koło zamachowe daje poprawę osiągów na wysokich obrotach. Gorzej jest w zakresie "użytkowym".
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
narazie mam robote na drugim komputerku, mysle ze wieczorem znajde chwile i przepatrze kilka tematow, bo gdzies przewijaly sie wykresy kilku aut, mozna tez przepatrzyc teamt kukiego ale 30 kilka stron to duuuuzo czytania:/
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
cytat : "Zamieszczony obok wykres modyfikacji koła zamachowe w Astrze Buniego pokazał przyrost mocy i momenty jedynie w samej górze obrotów, daje więc to efekt przy mocnym kręceniu silnika. Jest to jednak przypadek silnika 16V a więc efekty w stosunku do 8V są na pewno inne...
Muszę dodać iż jest jednak negatywny wpływ odchudzenia koła zamachowego. Otóz sam moment startu w niskich obrotów (ponżej 1,5 tys.) wiąże się z lekkim drżeniem silnika i pogorszeniem płynności łapania sprzęgła, jest to jak podejżewam efekt zmniejszenia bezwładności motoru. Efektu tego nie było wcześniej i jestem przekonany że wynika właśnie z odchudzenia koła zamachowego.... ale jest to jedyny drobny minusik Na wyższych biegach absolutnie nie ma takiego objawu!!!
"
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Lis 2006 Posty: 309 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Lip 15, 2008 23:33
kolin napisał/a:
Sachar,
Masz wykres na którym OVH kręci się do 9 tysi... to jest jednostka starsza od CVH a zakręcić CVH do 7500 koła to już wyczyn...
Jakoś trudno mi w to uwierzyć dlatego bym chciał wykres...
Po prostu znam motory OHV, CVH i Zetec bardzo dobrze
Sprawdzę, może jeszcze kumpel ma wykres. A to że jednostka jest starsza od cvh niewiele znaczy - w latach siedemdziesiątych capri zakspeed 1.3 turbo kręciło do 9200 i przy doładowaniu 1,9 bar miało pod 500 kucy . Jako ciekawostkę mogę powiedzieć, że moje seryjne 2.8 koeln dokręcało się bez problemów do 7,5 tysia, a ten silnik to jeszcze pamięta czasy imperium rzymskiego Ale to już tematy nie na to forum.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum